112. Bölüm

295 11 5
                                    

Zoraki gülümseme ile Kenan'a veda edip telefonumu çıkarıp arası aradım. Hem yürüyor hemde içimden kendimi sakinleştiriyordum Çalar çalmaz açmıştı. Bekliyordu tabi.
- sen ne yaptığını sanıyorsun
+ asıl sen ne yapıyorsun adri ! Kendine gel.
- nefret ediyorum senden Aras istemiyorum seni
+ istiyorsun adri. Sabah asansörde kollarımın arasında sevdiğini söylüyordun. Sevgin bana bitemez kendini kandırma
Derin bir nefes aldım.
- arama beni Aras gelme ulaşma görmek istemiyorum seni. Telefonu yüzüne kapatmıştım. Sinirle soluduktan sonra bürodan çıktım. Tam telefonu cebime koyarken çalmasıyla ekrana baktım arayan Anıldı. Açtım
+ adri
- ne var Anıl ne ne ! Ne istiyorsun benden seni sevmiyorum istemiyorum nefret ediyorum senden iğreti oluyorum arama beni artık düş yakamdan
+ bir kez soracağım ikinciye hayatını sikerim senin nerdesin
- bu yapmamış halin mi ! Bravo elinden geleni ardına koyma gerizekalı dedikten sonra telefonu tamamen kapatıp yürümeye başladım.
İstem dışı gözlerim dolup dolup taşıyordu. Nasıl olur ya nasıl düşünmekten delirecektim. Arasın bir çocuğu vardı hemde melek denilen o kadından yalan söyleyip bırakıp gitti beni. Kim bilir orda neler yaşadılar. Bu düşünceler le uzunca hem yürüdüm hem ağladım. Artık öğle sonuna geliyordu zaman. Kaç saattir yürüyordum bu şekilde bilmiyordum. Nerde olduğumla ilgili bi fikrim de yoktu. Sadece yürüyordum. Derin bir nefes aldım. Durdum ve gözlerimi sildim. Bu yaşanılanlar rüya olsa keşke. Arkamdan fren sesleri ile ard arda lüks arabalar durdu. Yönümü oraya çevirdiğim de hali hazırda çalışan arabalardan Aras selim Salih ve adamlarını gördüm. Arasa nefretle bakış attıktan sonra hızla yürümeye başladım. Arabanın kontağını bile kapatmadan indiğini çarpan kapısıyla anlamıştım.
+ ADRİ DUR ! Esen rüzgar saçlarımı birbirine karıştırmış hızlı yürümekten tempomu kaçırıp nefes nefese kalmıştım.
- DEFOL GİT ARAS.
+ SANA YALVARIYORUM DUR derken kolumdan yakalamıştı beni. Kollarımı ellerinden almaya çalışırken resmen kendi kendimi hırpalamıştım. Ağlamaya başladım yeniden.
- bırak beni sen yalancının düzenbazın tekisin. Ne istedin benden neden girdin hayatıma niye getirdin bu lanet yere beni madem hayatında bir düzenin vardı.
+ saçmalıyorsun nolur yapma sen benim hayalimsin
-Hevesini aldığın eski bi takıntın dışında ben senin hiç bir şeyin değilim. Adri Yılmazım ben soyadımı senden geri alıcam Aras çakır çok sevgili meleğine verirsin. Kolumu ondan kurtarıp tekrar yürümeye başladım. Ama tabi ki yine uzun sürmemişti. Arkamdan sarıldı bana bırak beni
+ sen benim takıntım değilsin sen bensin benimsin adri yönümü kendine çevirdi ister severek ister zorla bana farketmez. Sen benimle öleceksin. Başımı olumsuz anlamda salladım.
- neden yaptın neden sakladın geldiğimde anlatmadın !
+ Adri eve gidelim orda konuşalım
- bak bırak beni bırak ! Çekil önümden yoluma çıkma öyle bağırıyordum ki herkes bize bakıyordu derken Anıl'ın da arabası tam yanımızda lastik ve fren sesleriyle durdu. Arabadan inip koşarak yanımıza gelmişti. Gözleri ağlamaktan kan içinde kalmıştı.
+ Ma madem böyle neden beni sevdayla evlendirdin amca ! Niye yaptın bunu Arasın gözleri dolu dolu bakıyordu.
- anıl dur
+ sırf çocuğum olacak diye bir anlık hatam yüzünden beni evlendirdin sen ! Sevdiğim kadını benden sen aldın amca ! Peki sen ne yaptın ne farkı var bunun benim yaptığımdan ?
Başını olumsuzca salladı ellerini yüzüne kapatırken Anıl ağlamaya başlamıştı.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
SAPLANTI ( OBSESSİON)  ( YENİDEN YAZILIYOR )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin