28.bölüm

1.4K 33 0
                                    

Güneş ışığı gözüme giriyordu. Sabah olmuştu. Gözlerimi ovuşturduktan sonra yataktan doğruldum. Bir süre kendime gelmeye çalıştıktan sonra ayağa kalkmıştım. Ellerim şaçlarımda camın önüne doğru yürüdüm. Dışarıya baktım tam karşımda bahçe bankında anılın uyuduğunu gördüm. Elleri yine bağlı kafası yana düşmüştü. Kim bilir kaç saattir orada öylece durmuştu. Hemen bir hışımla banyoya girdim. Elimi yüzümü hızla yıkadıktan sonra kapıya yöneldim ev sessizdi merdivenler den inerken birden ayağım sendeledi ve kenarda duran vazo devrildi aşağı kadar deli dehşet ses çıktıktan sonra kırıldı. Koşan adımların olduğunu farkedip kafamı o yöne kaldırdığım da aras elinde silahla öylece karşımda duruyordu üstü çıplaktı derken kapının açılma sesine döndüm anıl da elinde silahla girmişti. 2 side bana öylece bakıyordu. Hiç birşey söyleyememiştim.
Anıl silah ile kafasını kaşırken
- sen nerden çıktın anıl diyen arasın sesine döndüm
+ kapıdaydım amca
- eve niye gitmedin
+ iyi olduğunuzdan emin olamadım. Bırakmak istemedim
Kafasını tekrar bana döndürdü
Silahı avucunun içine alıp
- sen ne arıyorsun bu saatte
Dedi gözünün tekini kırparak
+ seni kaldırmaya geliyordum orda uyumanı istemedim
Bana doğru yöneldi ve yürümeye başladı.
Hem yürüyor hemde konuşuyordu
- Tamam anıl sen gidebilirsin sevdayı yalnız bırakma

+ sevda burda amca içeride yatıyor
Dün gece getirdim
- tamam karının yanına gir biraz ısın
+ tamam amca dedikten sonra bana baktı ve odaya yöneldi arasta  yanıma gelmişti bile hemen kolumdan tutup yukarı doğru sürüklemeye başladı yeniden.
Yatağa fırlattı beni ve üzerime çıktı. Gözlerime bakıyordu nefes alış verişim yeniden kontrolden çıkmıştı. Derken tek kelime etmeden yatağa geçti ve kolunu açtı
- gel buraya
Hemen yataktan doğrulup dediğini yaptım. Bu defa yüz yüze gelmiştik.
Bakıyor her bir detayımı inceliyordu. Dün ki olanlar bir sinir patlamasıydı. Neydi bu şimdi bilmiyordum

+ anladım.
- bir daha olmaması için çabalıcam
Bu söz beni çok rahatlatmıştı. Bu rahatlama ile ona iyice sokulmuştum. Daha çok pişman olmasını ve biraz beni rahat bırakmasını istiyordum bir yandan da saçlarımı kokluyordu. Dişlerinin arasından dün seni öldürebilir dim.
Kafamı ona doğru kaldırdım göz göz geldik. Bugün cesedinin karşısında içiyor olabilir dim. Sınırlarımı aşmamaya çalış adri.
Başımı onaylar gibi salladıktan sonra kendimi uykuya teslim etmiştim.

SAPLANTI ( OBSESSİON)  ( YENİDEN YAZILIYOR )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin