62.Bölüm

534 19 0
                                    

Ellerim ağzımda küçük bir adım arkaya attıktan sonra hızla önümü dönüp yukarı doğru koşmaya başladım artık gücüm kalmadığında salona gelmiştim öyle sinirlerim bozulmuştu ki bacaklarım titreyerek yere kendimi çuval misali bıraktım. Hep o pisliğin yüzünden olmuştu. Derken arkamdaki ayak sesleri eşliğinde yerden destek alarak ayağa kalktım ve yüzümü seslerin geldiği yere döndüm. Aras elinde bir havlu kollarını ve yüzünü siliyordu. Arkasından koşarak anıl geldi. Arasın omzunu sıktı ve sarıldı. Bana bakarak pispis gülüyordu.
- söz vermiştin Aras
+ Adri duş almam lazım. Sonra konuşalım derken havluyu benim kucağıma bıraktı ve merdivenlerden yukarıya doğru çıkmaya başladı. Önce elimdeki kanlı havluya daha sonra anıla baktım. Anıl pisliği ile baş başa kalmıştık.
- Sen varya hastasın hasta havluyu suratına doğru fırlatıp titreyen parmağımı ona doğru uzattım. Ama göreceksin Aras benimle iyileşecek öyle mutlu olacağız ki sadece buna kafa yoracak. Belki çocuklarımız olacak elini çekecek ne kadar pis iş varsa ama sen yalnız ölmeye mahkum kalacaksın o kötü kalbin asla iyilemeyecek. Anıl bu sözlerimi alay edercesine dinlemişti.
Yanıma doğru usulca adım atarak elini havaya kaldırdı.
+ yadaaa adri amcam aramızda ki o tensel çekimi anlayacak bizi öğrenecek sen öleceksin. Gözlerime çok Tehtitkar bakıyordu. Bir adımda ben attım.
- umrumda mı sanıyorsun aptal. Ya düzelir yada ölürüm zaten bunun ortası olmayacak. Elinden geleni ardına koyma.
+ Sen kendini çok cesur sanıyorsun. Ama unutma bu oyunu ben başlattım ben bitiririm.
- Sen hiç bir halt yapamazsın
+ emin olma adri benimle defalarca birlikte oldun hemde korunmadan belkide benim çocuğuma gebesindir. İşte ozaman seve seve benim olacaksın.
- Ben kocamın yanına gidiyorum sana da hayallerinle mutluluklar aptal arkamı döndüm hızla odaya doğru merdivenler den çıktım. Odamızın kapısını açtığımda Aras giyinmiş ti. Ona çok sert şekilde bakıyordum.
Ne diyeceğimi anlamış olmalı ki
+ bakma bana öyle ben vurmadım sende gördün.
- senin iznin olmasaydı böyle birşeyi asla yapamazdı. İstemiyorum onu bu evde Aras. Ben seninle yaralarımı sarmak isterken anıl yaralar açıyor. Ben seni ikna edebilirdim ama o geldi adamı hiç acımadan gözlerimin önünde vurdu.
+
Saçmalama adri.
- kim saçmalıyor Aras gözlerimi iyice açmıştım. O olmasaydı sinirine yenik düşmene asla izin vermez dim.
+ Adri derken iyice yaklaştı bana omuzlarımı tutup kendine yaklaştırdı. Ben hasta bir adamım zaafım var. Ve bu zaaf beni kötü bir insan haline getiriyor. Normal şartlarda bu kadar kaba gaddar biri değilimdir. Ama konu zaafım yani
- yani ben olunca derken omuzlarımı ellerinden yukarı kaldırarak kurtardım
+ yani sen evet adri. Gözüm dönüyor. Anıl olmasaydı da sonu belli idi o adamın. Benimle beraber yaşayacaksın ve buna alışmalısın. Tam ağzımı açmıştım ki kapı çaldı. Gelen arasın adamlarından biriydi..
- abi gelinlik getirdiler bizim değil dedim ama ısrar edince de sana sormak istedim.
+ bizim gelinlik oğlum aşağı asın
- emredersin abi
Adam kapıyı tekrar kapatınca arasa tüm sertliğimle bakıyordum.
+ hadi ama güzelim yapma bunu.
- birini öldürdünüz senin algılama sorunun mu var
+ Adri geriliyorum uzatma artık.
- peki Aras bugün yanlız uyumak istiyorum
Aras sert bir kahkaha attıktan sonra dibime tek adımda gelmişti.
+ beni benimle sınayamazsın. İçinde olduğun beden benim adri.
- yanlışın var Aras. Burda kalmayı artık ben istiyorum. Ben senin karın olmak istediğim için karın oldum. Ve normal evliliklerde olduğu gibi sana kızma küsme trip atma hakkına da sahibim. Sen sana ait olan bir bedene değil bana ait olan bedene aşıksın. Ve ben bugün seninle sarmaş dolaş o yatakta yatmayacağım tam arkamı döndüğümde Aras beni kolumdan tutup duvara yasladı. Söylediklerimi sempatik bulur sanıyordum ama  yanılmış olduğumu gözlerinde ki damardan anlamıştım.
+ Asla sana normal karı koca olacağız diye bir vaadde bulunmadım adri. Her ne olursa olsun benim sana olan saplantı mı sakın unutma beni sakın hafife alma beni sana olan aşkımla sınama iyice yaklaşmıştı dudakları dudaklarımı okşuyordu konuşurken ama öpmüyordu. Kafamı hafifçe salladım.
- bu halin beni korkutuyor Aras
+ emin ol beni de adri. Çünkü ne kadar ileri gidebilirim inan bunu ben bile bilmiyorum!

SAPLANTI ( OBSESSİON)  ( YENİDEN YAZILIYOR )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin