40.bölüm

1K 27 1
                                    

Hastaneye hızlı hızlı yürüyordum arkama bile bakmaya gücüm yoktu ağlamıştı ve ben onu öylece bırakmıştım karşımda duran Aras ile kendime geldim.
- noldu nerde sevda
+ içeri aldılar bebeği kontrol edecekler anıl nerde
- anıl dışarı da gelir birazdan herhalde
+ ben gidip şunu getireyim sabrımı çok sınıyor. Kim bilir dün gece neler yaptı kıza ki kız bu hale geldi. Başımı onaylar anlamda salladıktan sonra Aras yanımdan tam ilerliyordu ki kapıdan anıl belirdi. Aras sinirinin son raddesine gelmişti bunu gerilen yüz hatlarından alıyordum. Anıl tamamen yanımıza geldiğinde gözlerinin kan çanağı gibi olduğunu farkettim. Başı hafif önde dişleri gıcırdıyordu.
+ neredesin lan sen neredesin diye bağırdı Aras. İşaret parmağını kaldırıp doktor odasını gösterdi. Senin karın çocuğun orda ölüm kalım savaşında sen neredesin anıl!
- Amca dedi anıl sesi titriyordu yorgun ve sessizce söylemişti.
Aras hemen sözünü kesti
+ amcanın amına koyarım anıl. Kendine gel artık dün ne bok yedin bilmiyorum sevda niye bu hale geldi bilmiyorum tek bildiğim sebebi o kız sana unut demiştim kim o kız bilmiyorum ama sen evlisin bunu anla dişlerinin arasından anılla burun buruna konuşuyordu. Seni tanınmaz hale getiririm anıl. Kendine gel. Anılın kaşları gerilmiş eli yumruk halinde onu dinliyordu. Zaten çekik olan gözleri iyice kaybolmuş dudakları kırmızı bir hal almıştı.
- yeter lan yeter yeter üzerindekileri çekiştiriyor bir yandan da işaret parmağı ile arasın kalbine kalbine vuruyordu ne biliyorsun ben neler le savaşıyorum amca içimde ne fırtınalar kopuyor sen ne biliyorsun. Çok denedim çok denedim çok dua ettim Allaha ama olmadı tutamıyorum kendimi düşünmeden yapamıyorum. Olmuyor sevda ile olmuyor anla amca beni. Üzerime gelme beni boğma. Ben buyum. Sevdim sevgimin ardındayım. Sen sevda kim varsa herkes bir gün bilecek ki o bana ait. Ölsem bile vazgeçmem.
Aras anılın ensesinden tutup göz göze geldi.
+ unutacaksın anıl. Bu kız hamile kalmadan önce sevmiyordun da şimdi mi aklına geldi sevgi. Unutacaksın. Sevdaya iyi davranacaksın. Bebeğine baba olacaksın anıl. Herkes ben buyum desin yürüsün bu hayatta. Bizimde var isteklerimiz bizde sevdik. Ama kimseyi altımıza alıp hamile bırakmadık. Eğer öyle olsaydı şimdi adri değil hamile bıraktığım kadın karım olurdu. Sevgi bu değil anıl.
Anıl tek hamlede arasın elinden kurtuldu. Arasa işaret parmağını uzatıp
Tek kaşını kaldırdı
- sevgi ne peki ne amca sen adriyi bugun nereye götürecektin? Annesinin yok oluşunu izlemeye. Bundan haberi yok dimi ama yapacaktın. Bumu sevgi amca? Gözlerim devasa sekile açılıp donmuş şekilde arasa baktım. Elimle istemsizce ağzımı kapattım.
+ yapacakmıydın bunu Aras
- kes sesini adri gözlerini anıldan ayırmuyordu
+bana bak anıl adri için benim yaptığım tek şey bu değil biliyorsun. Ben onu kimsesiz bıraktım. Ben acı çektim. Oturduğum yerden sahip olmadım. Onu benden kaçırdılar üzerine yürüyordu yine. Hapa düştüm alkole batağa. Ama istediğimi aldım. Ben aldım. Bundan sonra adri nin çektiği her acı ödeşmedir benim için. Ama sevdayı sen o gece isteyerek koynuna aldın ve o çocuğu yaptın. Sorumluluğunu bileceksin. Senin rahmetli baban benim abimdi. Sen benim oğlumsun. Ya sözümü dinlersin yada sonucuna katlanırsın.
Anılın yüzü sinirden gerilmiş arasında ondan bir farkı yoktu benim duyduklarım karşısında kanım donmuştu. Tam anıl ağzını açacak Ken doktor odasından çıktı
- Aras bey lütfen sakin olur musunuz sevda hanım henüz büyük bir olay atlatmıştken tekrar gerilmesin
Aras hemen doktora doğru yöneldi anılın kolu bile kıpırdamadı bende arasın yanına doğru yürüdüm.
+ nedir
- Aras bey korkmayın bebekte sıkıntı yok sorun bebeğin eşi plesenta dediğim gibi rahme yapışmış bu kanamalar olacaktır çok yorulmasın sevda hanım. Biraz istrat bol sıvı tüketsin. Geçmiş olsun.
Aras başını salladı odaya girdi ardından. Anıl hala yerinde duruyordu arasın çıldırması an meselesi olduğu için hemen anıla yöneldim
+ bu kadar gerginlik yeter lütfen anıl sevdanın yanına geç
Anıl kafasını sert bir şekilde bana döndürüp kolumdan tuttuğu gibi tuvalete doğru sürüklemeye başladı. Anıl kendine gel napıyorsun bırak kolumu anıl bırak dedim amcan görecek sert bir şekilde tuvalete beni soktu. İçeride kadınlar vardı.
- DIŞARI dedi bağırarak. Kadınlar hayretler içinde bize bakıyordu. DIŞARI ÇIKIN DEDİM SİZE LAN diye tekrarladı olan herkes tuvaleti boşalttıktan sonra. Beni duvar ile kendi arasında sıkıştırdı. Bana bak adri bende ipler koptu ya benim olacaksın yada
Hemen ittim onu kendimden
+ yada ne yada ne anıl sende mi ölümle Tehtit edeceksin beni!!! Gözlerim olabildiğince açılmış kendimi durduramıyor sessizce çığlık atıyordum resmen Annemi öldürecekti ve sen benden bunu sakladın öylemi. Sende amcan gibisin anıl sende aynısın
Göz göze uzun bakışmadan sonra Beni tekrar duvara yasladı ve bir anda öpmeye başladı. Tam o anda reflex ile ona bir tokat attım . Geri çekilen Anıl gözlerime öldürücü bakışlar atıyordu.
- Beni sen bu hale getirdin. Beni sen delirttin Bu tokat onu durdurmaya yetmedi ve tekrar dudaklarıma yapıştı.
- benimsin sen adriii
Diye tısladı dişlerinin arasından.

SAPLANTI ( OBSESSİON)  ( YENİDEN YAZILIYOR )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin