86. Bölüm

328 16 0
                                    

Aras elinde reçetelerle ayakta beni bekliyordu. Anıla döndüğümde gözlerini benden kaçırmıştı. Bunu ilk kez yapmıştı bana.
- her şey için teşekkürler doktor hanım diye elini uzattı Aras akabinde doktor da arasın elini sıktıktan sonra ufak bir tebessüm ettikten sonra odadan çıktık. Aras elimi tutarken Anıl önden önden yürüyordu. Neden yapıyordu bunu anlamamıştım. Arasa döndüğümde elindeki reçeteye baktım
+ ne için bu Aras
- mide bulantın için dedi. Hastaneden dışarı çıkmıştık. Anıl arabanın yanında bizi bekliyordu arka kapıya yönelmiştim ki
+ amca hayırlı olsun dedi arabanın anahtarını arasa uzatırken. Benim biraz işim çıktı. Sonra kafasını bana döndürdü hayırlı olsun adri.
- gideceğin yere ben bırakayım gel
+ yok cocukları aradım geliyorlar amca sen işine bak. Öylece donmuş anıla bakıyordum.
- tamam dedi Aras kolumdan tuttu ve arabanın ön kapısını açıp beni oturttu hala anıla bakıyordum. Bir kez göz göze gelmemişti benimle. Açılan şöför kapısına baktığımda Aras koltuğa yerleşti ve arabayı çalıştırdı. Tam hareket ediyorduk ki Anıl bana döndü gözlerinden yaşlar süzülüyordu. Ufak ufak hareket eden arabayla artık Anıl'ı iyice gözden kaybetmiştim arasla asla konuşmak istemiyordum bu yüzden uyuyacaktım .
- Aras benim midem çok kötü eve gidene kadar uyusam
+ olur tabi uyu gelince ben kaldırırım seni. Arkaya yasla koltuğu rahat yat dediği gibi yaptım.Ve kendimi uykuya bıraktım.

🧡 bir süre sonra 🧡

Duran arabayla gözlerim aralanmıştı. Eve gelmiştik anladığım. Huzursuzca kıpırdandım.
- geldik mi dedim uykulu sesimle
+ geldik ama sen uyumaya devam et ben çıkarırım seni odaya bölme uykunu
Valla bana uyardı. Gözlerimi yeniden kapattım. Açılan kapıyla arasın beni kucaklaması çok uzun sürmemişti ellerimi boynuna doladım. Sessizce kulağıma eğildi bu hamilelik seni tembelleştirecek anlaşılan. Gözlerim aralanmış alaycı şekilde bakıyordu.
- kilo da alıcam Şişicem kocaman olucam
+ sen küçükken de çok zayıf değildin dedi. Gözlerim iyice açılmış biz eve çoktan girmiştik merdivenlere yöneldi usulca ne bakıyorsun öyle ben senin her halini biliyorum. Dün bozmadım ben bu kafayı seninle. Haklıydı küçükken biraz kiloluydum. Vücudum buna yatkındı. Derken yatak odasına gelmiştik. Bu odadan artık nefret ediyordum yaşattıkları yüzünden. Usulca beni yatağa koydu. Alnımdan bir kez öptü hadi uyu bende birazdan gelirim. Usulca gözlerimi uykuya teslim ettim.

💫 Gece yarısı 🕛

Dışarıdan gelen bağırma sesleri ile irkilmişti bedenim. Hemen arasa döndüm yatakta yoktu ! Allahım içime kaynar kazanlar devriliyordu. Hemen kalktım yataktan yaralı bacağımı unutarak. Ah diye inilti koptu gitti ağzımdan. Sendeleye sendeleye cama ulaşmıştım. Aras Kubilay selim Salih ve bir kaç adam anılı tutuyordu Anıl bağırıyor Aras ağzını kapatmaya çalışıyordu. Hemen camı açtım ne dediğini duymak için.

- SEVİYOOORUUUM BUNA KİMSE KARŞI ÇIKAMAZ BENİM OLANI ALICAM BEN AMCAAAA
alkollüydü bu gerizekalı. Hemen camı kapatıp sendeleye sendeleye odadan çıktım. Merdivenlere ulaştığımda ağır ağır inmeye başlamıştım ki dağınık saçları ile Sevda aniden kapıya yöneldi
+ Sevda dur !
- adri neler oluyor bu sesler ne
+ Anıl Anıl içmiş bağırıyor bunları konuşurken çoktan inmiştim tam tekrar yönelmiştik ki kapıya kapı gürültülü bir hengame ile açıldı. Anılı kaç adam zor tutuyordu.
- ben baba oluyorum sevdaaa diye bağırdı Anıl. Allahım şimdi al canımı diye geçirdim içimden. Sevdanın yüzü kıpkırmızı oldu.
+ evet bitanem biliyorum dedi boğazını temizlerken
- hadi Anıl hadi diyen Kubilay'a kaydı gözlerim.
+ sen benim kan kardeşimsin kubilay yapmazsın dedi bugün bu çocuk beni öldürecekti.
+ neyi yapamaz oğlum diyen arasa kaydı gözlerim derken selim girdi lafa
- ya Aras bırak içmiş kafası yerinde değil görmüyor musun hadi götürelim odaya
+ amca ben seviyorum
- biliyorum amcam
+ çok seviyorum amca derken ağlıyordu. Ben baba oluyorum amca.
Arasın kaşlar yukarı kalkarken derin bir nefes aldı.
- bu böyle olmaz selim kahve içsin yardımcılara söyleyin
+ ben yaparım amca diyen sevdayla buluştu gözlerim. Aras ve diğerleri anılı koltuğa oturttu.
- ne vardı bu kadar içecek Anıl dedi Aras. Eşek kadar adamsın çoluk çocuk sahibi olacaksın bu haller ne olum ayy diyene bak bi dedim içimden gerizekalı başka kadınla gözümün önünde sevişirken bacağıma adını kazırken sıkıntı yoktu ama. Ruh hastası sen akıl verecek insan mısın. Nasıl baktıysam artık arasa noldu adri küfür mü ediyon yoksa bana mı bakıyon belli değil.
Derken allahtan Sevda gelmişti elin de kahveyle.
Salih kahveyi alıp anıla verdi
+ şunu iç yoksa beynini patlatırım artık
- ooooo Salih amca sen burda mıydın ya
+ iç dedim bak geriliyorum. Usulca içirdi kahvesini anıla. Aras yanıma geldi ve kolumu tutup kendine yasladı beni.
- sen niye kalktın
+ seslerden korktum sende yoksun odada merak ettim
- geberdim mi sandın sevinme adri henüz niyetim yok alay ediyordu benimle
+ inşallah o günlerde gelir Aras
Birden kendine sertçe çekip kolumu olağan gücüyle sıkması bir oldu canım öylesine yanmıştı ki gözlerim anlık kararmıştı.
- o günler gelse de sensiz o mezara girmem boşuna sevinme şimdi yukarı çık ve benim için hazırlan.
+ asla yapmıcam bunu sabah başka biriyle beraberdin. Bırak kolumu uzak dur benden sürekli sessizce konuşmaya çalışıyorduk. Arasın yüzü gerildikçe geriliyordu.
- bir daha söylemem git hazırlan dediğinde arkaya doğru bir adım attım. Tam çıkacaktım ki Salih'in sesi ile tekrar dikkatimi oraya verdim
+ Aras bu burda uyudu oğlum kaldıralım mı
- yok kalsın abi uyanırsa yine siker sıvar ortalığı sizde geçin misafir odasına yatın. Kubilay nöbet bugün sende uyanmasın bugün bu yeniden meyhane köşelerinden toplamayalım.
+ emredersin abi.
- cümleten iyi geceler Sevda sende geç kızım yat geç oldu zaten.
+ iyi geceler amca. Aras hemen yanıma doğru gelip kolumu kavradı
- hadi
Usulca merdivenleri çıkmaya başladık. Anıl orda kalmıştı. Benim yüzümden içmişti bu kadar.. Baba oluyorum derken benim bebeğimi kastediyordu bunu biliyordum. İçerlemişti kalp atışlarını arasla duymama. Haklıydı da ama elden ne gelirdi.

SAPLANTI ( OBSESSİON)  ( YENİDEN YAZILIYOR )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin