- sus artık dedi titriyordu bedeni. Ben bu iddiayı kaybedemem.
+ ben de kaybetmeyeceğim emin ol. Hadi gidelim evime yeni eşyalar alalım. Dedikten sonra gözlerine kısa bir bakış atıp yavaş yavaş arabaya geçtim. Kapıyı açıp koltuğa yerleştikten sonra kemerimi takıp ordan bana öylece hayranlıkla bakan gözlerine odaklandım. Başını olumlu anlamda sallayıp oda arabaya doğru geldi. Kapıyı açıp koltuğuna yerleştirdikten sonra arabayı çalıştırdı.
- önce nereye gitmek istersin. Derken şişesinden koca bir yudum viski aldı
+ önce yatak odası bakalım sonra gecelik ve iç çamaşırları rica edicem. Öksürüklerle aldığı viskiyi resmen ağzından püskürttü. İyi misin Aras diye sırtına vururken elini havaya kaldırdı.
- iç çamaşırı ne alaka şimdi
+ çok alaka çıplak yatmayı her ne kadar sevsemde bi kaç parça dolabımda dursun istiyorum. Boğazını sertçe temizledi
- ba bak sen ama sen hile yapıyorsun
+ yoo hiç de değil. Ben sadece sevgilimin fikrini merak ediyorum. Bu sözümle şaşkınca bana döndürdü kafasını ufak bir tebessüm ettikten sonra tekrar önüne dönüp sürmeye devam etti.
Cebinden çıkardığı telefonla birini aradı. Sesi dışarı vermek zorunda kaldı araba kullandığı için
- efendim amca diyen Anıl'ın sesi ile iğrelti olmuştum.
+ Anıl şu bizim mobilyacıyı geç dükkanı açtır adri ve ben oraya gidiyoruz. Dükkana müşteri alınmayacak.
- Emredersin amca. Telefonu hızla kapatıp arabanın önüne doğru attı.
+ şimdi seni bu ülkenin en iyi mobilyacısı ile tanıştıracağım. Her bir parça pahasız her bir parça ülke de tek üretim. Ne beğenirsen onu al.
- peki teşekkür ederim.
Yolun geri kalanında yalnızca müzik dinledik.
Aradan geçen epey bir zaman sonra nihayet gelmiştik. Aras arabayı park ettikten sonra göz kadrajıma Anıl girdi. Gözlerimi ufaktan devirdikten sonra kemerimi açıp arabadan indim. Aras hala arabadaydı. Hızla yanıma gelen Anıl
+ günaydın adri hayırdır ?
- sana ne
+ amcamla evcilik oyununa başlamışsın yeniden
- benim hayatımda ki tek oyuncak sendin. Senden de sıkıldım ve sahibine geri verdim.
Kısa bir kahkaha attı Anıl.
+ dua et bu oyuncak o bebeğin babası çıkmasın. Bu evcilik oyununda sana cehennem olmasın. Açılan kapı ile arabaya döndüm Aras inmişti.
- günaydın oğlum
+ günaydın amca
- hadi geçelim. Elimi tuttu sıkıca biz önde Anıl arkada mobilya dükkanına girmiştik. Bir çok defa tasarım evleriyle içli dışlı olmuştum geçmişte. Ama burası tam anlamıyla şaheser di. Bu adam her şeyin en iyisini biliyordu doğrusu. Karşıdan gelen üç adamla yerimizde durduk. Üçününde yüzünde kocaman gülümseme vardı. Yanımıza geldiklerinde arasa elini uzatan tek tek ceketini ilikledi.
+ hoşgeldiniz Aras bey nasılsınız diyen ortada ki adamla arasa döndüm
- teşekkür ederim. Beni işaret etti eşim adri.
+ çok memnun oldum efendim . Ayrıca tebrik ederim Aras bey nihayet mutluluk haberinizi almış olduk.
Herkes biliyordu beni.
Başını sakince salladı
- adrinin ne tür sevdiğini çok bilmiyorum derken başını bana döndürdü.
+ şey ben klasik tarzdan çok haz etmiyorum ağır geliyor biraz.
- peki nasıl bir Oda hayal ediyorsunuz.
+ ben tavana asılı bir yatak rica ediyorum hatta odamda ki bir çok şey tavandan asılı olmalı. Boyasız işlemsiz bir malzeme doğal durmalı.Tam olarak bahsettiğim bu şekilde bir şeydi.
- peki gardrop nasıl olsun
Bu soruya Aras cevap verdi
+ giyinme odası yapılacak gardroba gerek yok.
- anlıyorum efendim. O zaman istediğiniz ölçüleri yazalım en geç akşama evinizde olur.
+ standart rica ediyorum.
- peki efendim. Başka bir isteğiniz emriniz
+ birde aynı konsept ile komidin rica edicem. Yine asılı olmalı Oda standart ölçü olursa çok mutlu olurum
- bir tane de salıncak yapın iki kişilik diye lafa girdi Aras.
+ emredersiniz efendim. Başka bir konu varmı ?
- şimdilik yok ama olursa ararım. El sıkıştılar adamla.
+ şeref duyarım efendim hoşçakalın. Arasla yeniden el ele tutuştuktan sonra adamların eşliğinde mağazadan çıkmıştık.
- amca benimle başka işin var mı diyen varlığını unuttuğum anıla döndüm kafamı.
+ beyaz eşya tv cart curt işte. Onları biz seçmeyelim adri istediğin özel bir renk var mı
- siyah olsun. Dedim başımı sallarken.
+ tamam hepsi siyah olsun işte. Tabak çanak ne varsa hepsi siyah olsun.
- uyar bana dedim.
+ peki amca görüşürüz.
Anıl yanımızdan ayrılırken uzunca bana baktı Aras.
- iç çamaşır da sıra dedim dudaklarıma ıssırıklar atarken.
+ iyi hadi bakalım. Arabaya geçip yeniden kemerlerimizi bağladık. Aras tekrardan birini aradı.
- günaydın Aras bey
+ günaydın Ece adriye alışveriş yaptığın mağazayı ara kaplıysa açsınlar. Açıklarsa da müşteri almasınlar.
- emredersiniz efendim ne zaman geçeceksiniz
+ yoldayız şu an
- tamamdır efendim telefonu kapatıp yola koyulduk.
+ Aras benim telefona ihtiyacım olacak
- biliyorum gülüm çıkınca da onu hal ederiz.
Gülümsemiştim. Elimi tutup öpücükler kondurmaya başladı araba sürerken. Çok geçmeden ünlü bir iç çamaşırı mağazasının kapısında durduk. Kemerleri açıp aşağı usulca indiğimizde yanımıza 4 kadın koşarak geldi. Yüzlerinde ki gülümseme ile tek tek arasın elini sonrada benim elimi sıktılar.
+ nihayet sizinle de tanışmış olduk Aras bey hoşgeldiniz.
- içeriye müşteri almayın dedi elimi sıkıca tutup mağazaya giriş yaptık. E hadi seç alalım.
+ ne hadi seç alalım saçmalama hepsini denemem lazım.
Sertçe yutkundu.
- anlamadım.
+ anlayacaksın ama dedikten sonra tangaların ve seksi sütyenlerin önüne gittim. Aralarından sadece dantel olan bordo bir takımı seçip arasın elinden tuttum ve kabine geçtim. Beni burda bekle dedikten sonra hızla kabinin içine girip kapıyı kapattıktan sonra üzerimdekilerden kurtuldum ve iç çamaşırlarımı giydim. Harika olmuştum. Kapıyı hızla açıp arasın karşısında kendimi sergilemeye başladım. Arasın gözleri devasa şekilde açılırken sertçe öksürdü.
- a ad adri
+ olmamış mı sevgilim. Sence fazla mı cesur.
- adri bak yapma yalvarırım
+ neyi ?
Aras hızla belime doladığı eli ile beni kendine yapıştırdı.
- adri çok ileri gidiyorsun senin bu yaptığın eziyet
+ karşılığını almadığım sürece daha da ileri gidebilirim dedikten sonra kendimi geri çekip oracıkta sütyeni çıkardım. Bana bir kaç parça daha getirir misin dediğimde Aras dudaklarını dişliyor hızlı hızlı nefes alıp veriyordu.
- bana bunu neden yapıyorsun adri.
+ tanga mı burada çıkarmamı istemiyorsan dediğimi yap. Aras sertçe yutkundu.
- bana geldiğin günü düşündükçe sana acıyorum adri diye hırladı. Burnunun kenarları sinirden seğiriyor gözleri kırmızının en ücra tonundan bana bakıyordu. Yan bir gülümseme attıktan sonra
+ bekliyorum seniii dedim. Ve altımdaki tangadan da kurtulup o halde kabine girdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAPLANTI ( OBSESSİON) ( YENİDEN YAZILIYOR )
Roman pour AdolescentsKitabıma bir şans ver. Kitaptaki her şey hayal ürünü. Kadın hakları savunucuları lütfen burda saçma sapan duyar kasmasın. Ben sadece yazıyorum. Dizi filmlerde izlediklerinizden çok daha kötü değil korkmayın. Bol bol +18 bölümler var. Kitap baştan s...