1.bölüm

12.8K 135 5
                                    

Selamlar ben Adri. 27 yaşında bir doktorum. Babam karanlık işlerde annem ise ev hanımı. En yakınım sema ile yaşıyorum. Ayrıca semanın babasıda babamın sağ kolu, can yoldaşı en güvendiği adamı. Ben onu amcam olarak görüyorum. Beraber büyüdük sema ile bu yüzden çocukluğumuzdan beri hep kardeş gibiydik.
Sema çalıştığım hastanenin avukatıydı aynı zamanda.

Gün başlıyor. Söylemeyi unuttum bugün düğünüm var. Hastanede tanıştığım çok yakışıklı kalp cerrahi ümit ile evleniyorum. Onu seviyorum. Bana karşı çok saygılı ve içten. Onunla tam 1 yıldır tanışıyoruz. Erken evlenme arzum babamı biraz kızdırsa da ben onun doğru kişi olduğuna inandım.

Yataktan kalktım ve aynaya baktım gözlerim oldukça kızarmıştı. Dün sema ile biraz dağıtmıştık. Son bekar gecemi en yakınımla geçirmek istemiştim. Açık pencereden esen meltem saçlarımı dağıtıyor bir yandan da kapıda asılı olan gelinliğime bakıyordum. Oldukça sade ve şıktı. Omuzları düşük ve güpürlü idi. Düm düz eteği, sırt dekoltesi beni kendine ilk görüşte aşık etmişti. Derken Kapı birden açıldı.

+ Günaydın çiçeğim.
- günaydınlar deyip sarıldım semaya.
+ hazırlan hemen baban bekliyor.
- tamam canım.

Dedikten sonra hemen banyoya girdim güzel sıcacık bir duşun ardından hemen eşofmanlarımı giydim. Bugün rahat olmalıydım. Kuaförde kasılmak istemiyordum. Önce babama gidicek tim. Ümit beni oradan alacaktı kuaför için.
Hazırlandıktan sonra saçlarımı toplayıp gelinliğimi kucakladım. Ardından çantamı alıp Hemen aşağıya indim. Sema kapıda elinde poğaça ve arabanın anahtarı ile bekliyordu.
+ heyecan varmı.
Dedi kapıdan çıkarken tebessüm ile
- Sence dedim
Aşağıya kadar kıkırdamalarımız ile tüm bina yankılanmıştı. İndikten sonra kapıda Orhan amcamın yani semanın babasının beklediğini gördüm. Ama biz kendimiz gidecektik.
- Hayırdır amcacım sen neden geldin?
Telaşlı ama belli etmeyen bir tavırla
+ y-yok birşey kızım bugün yanında olmak istedim.
- zorla gülümsedim. Çünkü telaşını hissettim.
Apar topar arabaya bindik. Önde amcam yanında şöför arkada sema ile biz vardık. Amcam ile aynadan çok sık göz göze geldik. Bu durum beni inanılmaz geriyordu. Ümit'e mi birşey olmuştu yoksa?

SAPLANTI ( OBSESSİON)  ( YENİDEN YAZILIYOR )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin