95. Bölüm

298 16 10
                                    

Anıl'dan devam :

Bu kadın artık benim sinir uçlarıma dokunuyordu. Bütün odaya kahvaltılıklar saçıldığında beynimde şimşekler çakmıştı. Nihayet odasına çıktığın da kendimi sandalyeye bıraktım. Evet bitmişti ama hala aşık olduğum gerçeğini inkar edemezdim.
-Anıl iyi misin diye koluma dokunan Sevdaya kısa bir tebessüm ettim.
+ sen Burda bekle beni geliyorum. Hızla adrinin yanına çıktım. Odasının kapısını açmaya çalıştığım da kilitlediğini farkettim. Aç lan şu kapıyı
- defol git karının yanına Allah belanı versin. Başımı deli gibi aşağı yukarı salladım.
+ olum daha ne belası versin seni verdi yetmez mi derken kapıyı bir kaç tekme sonrası açmıştım. İnanılmaz şiş gözleri ve dudaklarıyla öylece bana bakıyordu. Ne yaptığını zannediyorsun sen delirdin mi.
- defol odamdan. Hakettiğini yapmadığım için dua et.
+ neymiş hakettiğim dedim kaşımın teki havalanırken.
- o masanın layığı senin kafandı gerizekalı.
+ adri dedim parmağımı uzatırken kes sesini amcam gelicek birazdan topla kendini
- DEFOL ANIL DEF-OL

Adri den devam

Göz gözeydik ona şu an sarılıp gitme demek için kendimle savaşıyordum. Sertçe yutkundu Anıl.
+ istesende yokum ben zaten. Dedi ve arkasını hızla dönüp çıktı. Bardan Elime geçen ne kadar bardak varsa kapıya fırlatıp tuz ve buz oluşunu izledim.
- gelme zaten gelme gerizekalı lanet olsun size. Dedikten sonra hızla duşa attım kendimi buz gibi suyu açıp altına girdikten sonra kapanan gözlerimle titreyen bedenimi dinliyordum. Çok canım yanıyordu çok ama anladım dönüşü yoktu bu işin. Hıçkırıklara boğularak ağlıyordum. Tıklayan kapıyla suyu kapatıp. Üzerime hızla bir bornoz geçirdim. Kıyafetlerimle beraber duş aldığımı gören beni deli zannederdi. Belki de deliriyorumdur. Kapıyı yarım araladığımda karşımda Sevda vardı.
+ adri üzerini giy bende buraları temizleyeyim kimse görmeden amcam gil yoldaymış. Başımı usulca salladım.
- Anıl nerde
+ aşağıda adri. Ve senden farklı değil durumu. Artık kendine gel. Bırak onuda öldürüyorsun.
- ben sadece onu dedim titreyen sesimle.
+ sen sadece ona zarar veriyorsun adri. Bu sevgi değil. Hamilesin ve karnında ki belki kocamdan belki kocamın amcasından. Anlıyorum amcamdan nefret ettin. Sevmedin sevemedin haklıydın da. Kolay değil bence de teslim olmak öyle birine. Peki Anıl'dan ne istedin. Evli olduğunu bile bile onun çocuğuna hamile olduğumu bile bile devam ettin. Ne sen durdun ne Anıl. Ben yine de insanlığım adına karnımda ki çocuğun babasız büyümemesi adına sana yardım edicem.
- ben senden özür dilerim Sevda ben anılı gerçekten sevdim. Aras benim hayatımı aldı elimden.
+ sende Benim hayatımı  aldın adri. Konu bu değil amcam geliyo git giyin lütfen bende şu cam kırıklarını kaldırayım. Başımı usulca sallayıp giyinme odasına geçtim. Kendimi bench e usulca bırakırken sevdanın haklılığını düşündüm. Bana haddimi insanlığı ile bildirmişti. Kocasının arkasından geçirdiğim sinir krizinin küllerini temizlemek için buradaydı. Üstelik ikimizde hamileydik o kocasından ben kimden belli değildi. Tekrar usulca ayağa kalkıp üzerimi değiştirdim. Bu defa rahat etmek adına arasın geniş pijamalarından giymiştim. Bacağım oldukça sızlıyor bu sızı beni kıvrandırıyordu. Giyinme odasından usulca çıktım. Sevda kırıkları süpürürken bende yanına doğru yürüdüm.
- yardım edeyim bende. Sevda başını olumsuz anlamda sallarken gözlerime göz ucuyla bakış attı.
+ teşekkür ederim bitti zaten adri. Son kırıklar da toplandıktan sonra ellerini birbirine vurarak tozunu dağıttı. Dışarıdan gelen gürültülerle kaşlarım çatılmıştı.
- ne bu
+ amcam gelmiş olmalı. İnelim. Hemen çöpleri bir poşete koyup eline aldı. Yavaşça odadan çıktıktan sonra merdivenlerden inmeye başladık. Sevda hızla Aşağı indi ve mutfağa yöneldi. Çöpleri sanırım oraya atacaktı. Bende son basamaktan Aşağı ellerimle oynaya oynaya inmiştim. Sert bir omuz acısı ile kafamı kaldırdığımda Anıl'la göz göze gelmem uzun sürmemişti. Anıl gözlerini yukarı doğru kaydırırken
- önüne baksana
Kaşımın teki kalkmıştı.
+ kocam gelmiş heyecanımı maruz gör Anıl. Malum bir kaç gündür tenim susadı tenine. Bunu söylerken sırtlan gülüşü oluşmuştu yüzümde. Anıl sıkıca tuttuğu kolumla yüzünü yüzüme yakınlaştırdı.
- kendine gel
Kolumu aniden ondan çektim.
+ ben senden geçtiğim gün geldim kendime Gerizekalı. Anıl tam parmağını kaldırmış söze girecekken kapının aniden açılması bizi birbirimizden hızla ayırmaya yetmişti. Kafamı çevirdiğimde Aras gözlerinde ki tüm yorgunlukla bana bakıyordu. Hoşgeldin aşkım dedim zorlanarak. Arasın kaşları şaşkınca havalanırken bakamasam da  emindim ki Anıl şu an kuduruyordu. Dişlerinin arasından
- hayırdır adri dedi Aras
+ anlamadım ne hayırdır
- anlaşılan bacağında ki kesik görevini güzel yerine getirmiş yokluğumda aklın başına gelmiş. Gözleri meydan okuyordu bana.
+ hoşgeldin amca diyen Anıl'la bölünmüştü bakışmamız. Aras kocaman açtığı kollarıyla anıla sıkıca sarıldı. Daha sonra geriye çekilip kocaman tebessümü ile ona baktı.
- nasılsın amcam
Anıl başıyla onaylarken
+ iyiyim amca çok şükür bir sıkıntı yok siz ne yaptınız dediğinde arasın göz bebekleri geriye doğru kayarken sıkıntılı bir öf çıktı ağzından
- hiç sorma
+ melek ne iş kimmiş ?
- kim söyledi sana
+ Kubilay'la konuştuk.
- iş insanı oda fazlasıyla asi bi kadın. Dik başlı ne bileyim enteresan işte uğraştık durduk
+ sonuç ?
- aldık ihaleyi öyle Böyle  ama ortak olarak aldık. Anıl'ın kaşı kalkmıştı.
+ sen ortak işe girmezdin.
- genelde öyle olurdu
+ bu sefer seni bu ortaklığa iten neydi güzelliğimi dedim sert bir şekilde. Anıl ve Aras şaşkınca başını bana çevirirken ben sinirlenmiştim.
- anlamadım dedi şaşkınca bu ikaz değildi. Gerçekten anlamamış gibi bakıyordu.
+ duydun işte anlamaya çalış.
Aras sinsi bi tebessümle bana baktıktan sonra başını anıla döndü
- yorgunum devamını yemekte konuşalım.
+ tamam amca. Aras ardından elimden tutup odaya doğru merdivenlerden çıkmaya başladı. Hiç bana bakmadan konuşuyordu.
- kıskandın mı sen beni aniden başımı ona çevirip sert bir kahkaha attım
+ seni mi ?
- evet
+ ölsem kıskanmam bana ne senden
- peki
Ardından son basamağa geldiğimizde sertçe durmam arasın yönünü bana hızla çevirdi.
+ çok mu güzel kız
- baya güzel
+ baya
- baya
+ iyi
- hadi
+ neden kabul ettin iş prensibine aykırı olan bu ortaklığı.
- güzel diye
Son basamaktan çıkıp onun omzuna sertçe omuz attıktan sonra odaya girdim. Ardımdan o geldi hızla ceketini çıkarıp gömleğin kollarını yukarı doğru katlamaya başladı.
+ yattın mı o kadınla. Aras sertçe kafasını yukarı kaldırıp gözlerime dalgayla baktı.
- ciddi misin ?
+ cevap ver
- adri kendine gel
+ yattın dimi sen iğrenç herifin tekisin Aras
- şizofren misin kızım sen. Nerden çıktı bu ?  Aptal saptal senaryo üretiyorsun lafının sonuna gelmeden çalan telefonunu hızla cebinden  çıkarırken gözleri kısılmıştı.
+ kim arıyo
- adri dedi dişlerinin arasından
+ kim dedim Aras !
- melek arıyo oldu mu adri
+ sesi dışarı ver.
- iyice saçmaladın sen
+ bir daha söylemem dedim kalkan parmağımla öyle bir kadına dönüşürüm ki beni tanıdığına pişman ederim seni. Unutma ben de Ziya nın kızıyım senin dilinden en iyi ben anlarım sesini dışarı ver Aras.
Aras hem sinirlenmiş hemde şaşırmıştı ama yine de telefonun sesini dışarı verdirmeyi başarmıştım.
- hiç açmayacaksınız zannettim
+ ne vardı
- artık ortak olduğumuza göre sık sık sesimi duyacaksınız buna alışın
+ kocacım arayan kim dedim gözlerimi ayırırken. Maksadım kadına kim olduğumu anlatmaktı.
- siz evli misiniz ?
+ evet ayrıca da çocuğumun babası
- Aras siz misiniz ?
Elinden hızla çektim telefonu
+ ben adri canım arasın eşi çocuğunun annesi kocamı iş saatleri dışında aramazsan senin için iyi olur. Zira iş saatleri dışında sürekli benimle oluyor. Bölünmekten de hoşlanmıyoruz. Dedikten sonra sertçe telefonu kapatıp yatağa fırlattım. Ellerimi belime koyarken derin bir nefes aldım.   Aras bana şaşkınca bakıyordu. Bi problem mi var Aras ?

SAPLANTI ( OBSESSİON)  ( YENİDEN YAZILIYOR )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin