- neden dedim çaresizce neden yapıyorsun bana bunları.
Aras alayla gülümsedi.
+ bilmem canım canını yakmak istedi. Hem adımı tenine kazıma fikri bana olağan üstü zevk veriyor. Çakıyı yavaşça dudaklarıma getirdi gezdirmeye başladı. Acıyla inlemelerin adri. Bana yalvarıyor olmanın düşüncesi bile bana inanılmaz haz veriyor. Usulca dudaklarımdan göğüslerime ordan bacağıma ulaşmıştı soğuk çakı. Ucunu usul usul bastırıyordu.
- kendine gel Aras yalvarırım derken çakının bastırdığı ucunu bacağıma sokmuştu. Acıyla bağırırken parmağını dudağıma getirdi aşağı doğru çakıyı çektiğinde çığlıklarım odada yankılanıyor du.
+ adriii ben bağırdıkça gözleri kapanıyor bundan zevk alıyordu ruh hastası. Dudakları boynumla buluştuğunda diğer çizgi için yeniden girmişti bacağıma çakı. Yeniden çığlıklarım odada yankılanırken gözlerini açmış yüzüme bakıyordu. Göz bebekleri büyümüş kırmızının en koyu tonuna ulaşmıştı. Acıyor mu adri.
- dur diye bildim direnen sesimle. Yalvarıyorum sana dur. Çakıyı tekrar aşağı çektiğinde artık açıdan gözlerim kararmaya başlamıştı. Sanırım şuurum kapanıyordu. Başım geriye düşerken aniden kavradığı saçlarımla başımı yeniden kaldırdı.
+ sakın adri sakın bayılma seni öyle bi sikerim ki çığlıkların dışarıdan duyulur.
- neden dedim kapanmamaya direttiğim gözlerimi gözlerine dikerken. Yoksa anılı mı öğrenmişti. Hayır öğrenmiş olsaydı şu an muhtemelen Anıl'ın anne ve babamın ceseti altında kan banyosu yapıyor olurdum.
+ çünkü artık beni red edemeyeceğini anlamalısın gülüm. Bacağına her baktığında bunu kendine hatırlat olurmu derken A harfini tamamlamıştı.
- yeter nolursun. Tamam ne istersen öyle olacak nasıl istersen öyle davranacağım.
+ bu beden kimin
- senin
+ kimin dedi derin bir nefes verirken usulca dudaklarıma yaklaşıyordu.
- senin diyebildim tekrar. Dudakları ile mesafem bitmişti. Öpmemi bekliyordu anlıyordum ve istediğini ona verdim. Çakıyı yere bırakıp çıplak bedenimin üzerinde ki yerini almıştı bacaklarımdan akan ılık şey sanırım kandı.
+ acıyor mu dedi bacağımda ki kesiği tutarken
Dudaklarımı birbirine bastırmıştım başımı salayabildim sadece. Çok mu
- çok
+ güzel hızla yeniden dudaklarımla buluştu dudaklarım içime hızla yerleşti saatlerce benimle ellerim kelepçeli şekilde kanımla bedenini boyayarak beraber oldu. Üzerime yığıldığında anlamıştım boşalmıştı. Usulca anahtarlara uzanıp ellerimi ve ayaklarımı çözdü. Kalk duş al sonra bacağına pansuman yapalım. Hiç itiraz etmeden ayağa kalktım. Ağlamaya bile mecalim kalmamıştı çok kanamıştı kesilerim. Sendeleye sendeleye banyoya geçtim. Suyu açtığımda buz gibi suyun altında kendimi şoklamıştım. Ellerim soğuk fayansa dayalı başımı öne eğmiştim. Bunları hakediyorsun adri. Diye içimden geçirirken ağlamaya başlamıştım çoktan. Bir kaş dakika duş aldıktan sonra açılan kapı ile başımı yukarı kaldırdım muhtemelen Aras arkamdan öylece beni izliyordu.
+ çık artık adri pansuman yapalım. Hemen suyu kapatıp yüzümü ona döndüm. Uzattığı elini tutup bornoza uzandım hızla giydikten sonra beni kendine yasladı ve yatak odasına geçtik. Orda duran pansuman malzemeleri ile yaramı temizleyip sardı. Giyin aşağı in yemek yicez. Ruhsuzca çıkmıştı bu kelimeler ağzından. Başımla bir kez onayladım onu ve hemen giyinme odasına gidip üzerime Alelade bir eşofman takımı geçirdim. Çıktığımda aras yoktu su sesi ile anladığım duş alıyordu. Yavaş yavaş odadan çıktım kapıyı çektim. Sendeleye sendeleye ulaştığım Merdivene baktığımda Anıl bana sorgularcasına bakıyordu. Hızla yanıma geldi.
- adri noldu sana
Başımı olumsuz anlamda salladım. Sertçe yutkundum ardından
+ bir şey yok Anıl düştüm.
Baştan aşağı süzdü beni.
- adri
+ Anıl yalvarırım nolur şimdi değil elimi uzattım ona elimden tuttu usulca iniyorduk merdivenlerden. Adım adım inebiliyordum. Her bir adımda dudaklarımı ısırıyordum bağırmamak için. Anıl aniden durdu
- adri
+ Anıl lütfen
Anıl'ın gözleri dolmuştu. Başını yukarı aşağı salladı dudaklarını birbirine bastırırkenArtık inmiştik merdivenlerden.
- ADRİ ! diye kükreyen arasın sesine döndüğümde merdivenin başında bize bakıyordu.
+ efendim dedim ürkek sesimle.
-bekle beni ...Sorguluyordu gözleri gözlerimi. Giydiği takım elbisesi ile hızla aşağı indi. Kokusu ondan önce gelmişti. Hızla elimi Anıl'dan kurtarıp ona döndü.
- sen geç ben hallederim.
+ tamam amca.
- sevdaya söyle akşam yemeği yicez.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAPLANTI ( OBSESSİON) ( YENİDEN YAZILIYOR )
Novela JuvenilKitabıma bir şans ver. Kitaptaki her şey hayal ürünü. Kadın hakları savunucuları lütfen burda saçma sapan duyar kasmasın. Ben sadece yazıyorum. Dizi filmlerde izlediklerinizden çok daha kötü değil korkmayın. Bol bol +18 bölümler var. Kitap baştan s...