77. Bölüm

423 12 10
                                    

Sanki benden bu sözü beklercesine aniden kucağına aldı beni. Hızla duvara yasladı sırtımı. Dudaklarımı ısırıyor bir yandan da ağlıyordu.
- bırakamazsın beni adri. İzin vermem
+ bırakamıyorum seni Anıl. Atamıyorum içimden. Bu sözlerle beraber hızla soyunuyorduk. Evde kim var kim yok bilmiyor Aras ne zaman gelir düşünemiyordum. Şu an tek istediğim onun olmaktı. Son kalan iç çamaşırımdan da kurtulup çırıl çıplak kalmıştım. Onun da hızla üzerindekilerden kurulmasını salladım. Salonun ortasında bedeni bedenimle buluşmak için yanıyordu. Kulağına bir nefes vermemle kafasını geriye yaslaması bir olmuştu. Hadi aşkım odaya dememle bedenimi duvardan ayırıp kucağında merdivenlere yöneldi. Hem öpüyordu beni hem merdivenleri çıkıyordu. Hızla yatak odasına geçmiştik. Kapıyı sertçe kapıyı kapatıp sertçe sevişmeye başladık.
- Adriiiii dedi hırlayan sesiyle. Dudaklarını usulca ayırdı dudaklarımdan Yatağa beni boydan boya uzatıp üzerimdeki yerini aldı.
+ özür dilerim Anıl. Binlerce kez özür dilerim. Gözlerine bakıyordum sadece.
- dileme sen benden hiç gitmedin sadece gitmeye çalıştın. Yapamadın benimsin sen her bir zerren bana ait senin. İçime yerleşmişti Anıl. Hızla kollarımı yukarıda birleştirip diğer eliyle de göğüslerimi keşfe çıkmıştı. Dudakları dudaklarımda şu an deliler gibi içimde git tellerini yaşıyordu. Ani bir hareket ile beni önüne doğru yüz üstü çevirip tekrar içimde ki yerini alırken dudaklarıma da parmaklarıyla burda olduğunu anlatıyordu. Parmaklarını adeta öpüyor kendimden geçiyordum. Boğazımdan tuttuğu gibi  sırtımı göğsüne yasladı. Kucağında sırtım ona dönük şekilde inleye inleye ona ait olmanın tadına yeniden varıyordum.
+ çok özledim seniii
- ait olduğun beden benim adri
+ sana aitim Anıl
- benimsin sen
+ seninim
Daha da hızlanmıştı artık.
-söyle bana adri bir yandan da boynumdaydı dudakları.
+ daha hızlı aşkım bana tenini hatırlat.
Ah diye iniltiler eşliğinde doruklara ulaşmıştık artık. Omzumdan çok kibarca öptü. Saçlarım yüzümü kapatmış öne doğru eğilip ellerimle yataktan destek alıyor bir yandan da deliren nefesimi hizaya sokmaya çalışıyordum. Aniden boğazımdan tekrar tutup beni yeniden dik konuma getirdikten sonra kulağıma bastırdı dudaklarını.
- biliyordum adri benden vazgeçemeyeceğini biliyordum. Gidelim buralardan yalvarırım
Boğazımdaki elinden yavaşça kurtulup yüzümü yüzüne hizaladım göz gözeydik yeniden ufak bir öpücük kondurdum dudaklarına. Ellerimin arasına yüzünü almıştım.
+ şimdi olmaz aşkım. Lütfen bana bunu yapma. Annemi babamı ölüme itemem Anıl biraz zaman.
- beni bir kez daha bırakmaya çalışırsan yaşatmam bizi adri. Ne seni ne kendimi.
Başımı usulca salladım.
+ hadi kalk üzerini giyin Aras gelecek birazdan toparlan yalvarırım.
Bunu söylerken usulca yataktan kalmıştım onunda ellerinden tutup kalkmasını sağladım. Aşağıda kalmıştı kıyafetlerimiz.
- sen kal burda ben iner alırım yarın Sevda sana verir. İnme Aşağı. Başımı onaylar anlamda sallamakla yetindim. Ufak bir öpücükten sonra odamdan çıkmıştı. Bende duşa geçip suyu açtım
Adri gerizekalı adri yine teslim olmuştum ona. Bu defa bambaşka bir teslimiyetti bu. Durmazdı artık durdurulmazdı. Arasa ne olacaktı peki. Kalbim resmen iki parça olmuştu. Anıla annem babamı bahane ederken aslında arası bırakmak istememiştim. Anıla karşı olan ten çekimiydi ama aras benim için başka bir duygu haline dönüşmüştü. Bu düşüncelerden girdiğim duş beni uzaklaştırmıştı.

SAPLANTI ( OBSESSİON)  ( YENİDEN YAZILIYOR )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin