Günümüzden devam

202 10 5
                                    

Yeniden tüm mutlulukla arabamı çalıştırıp kahvaltı için bir yer aramaya başladım. Bu süreçte boş durmuyor arası soru yağmuruna tutuyordum
- o evi de boşaltalım mı ? Sende bana taşın Aras olmazmı
+ boşaltalım gülüm ama başka bir malikaneye bakalım küçük eve alışkın değilim ben.
- peki bu işleri bırakınca ne iş yapacaksın ?
+ ben sadece karanlık işler yapmıyorum ki holdinglerim var biliyorsun ayrıca hastanelerim bir çok ülke ve şehirde yatırımlarım iş yerlerim. Silahı bırakıyorum demek işimi bırakıyorum anlamına gelmiyor ki. Ben üniversiteyi silah kullanmak için okumadım.
- normal hayata alışabilecek misin benimle ?
+ normalin de ötesinde bir hayat yaşayacağız seninle gülüm. Bahçesi büyük bir ev alacağım. Her hobimizi evimizde gerçekleştirebileceğiz. Sinema odası barı spor salonu aklına ne gelirse her şeyi olacak evde. O evde sen ben ve çocuğumuz dışında kimse olmayacak. Kimse bilmeyecek. Sana söz veriyorum adri hayalini kurduğun ne varsa sana sunacağım. 
Arasın lafını çalan telefonu bölmüştü. Cebinden çıkarıp Anıl arıyor dedi. Radyoyu kapatmıştım hemen. Duymak istiyordum söyleyeceklerini.
- nerdesin lan sen ! Aras bu şekilde açmıştı telefonu.
+ amca ben yokum bir süre
- ne demek yokum bir süre ? Karını hastaneden kubi çıkartıyor bugün Anıl ! Ne demek yokum ?
+ amca iğrenç bir güne uyandım. Hayatım boka sardı. Yaşamaya dair tek bir umudum var elimde. O umudumun gerçek olup olmadığını öğrenmeden gelmeyeceğim. Anıl ağlamaya başlamıştı. Pişmanım amca. Ben çok pişmanım ama yaptım bir hata. Bu sözden sonra beynimde uyuşma hissetmiştim. İtiraf mı edecekti yoksa ?
- neye pişmansın Anıl ? Anlamıyorum nerdesin sen geleyim yüz yüze konuşalım
+ şimdi değil amca sadece şunu bilmeni istiyorum benim tek suçum aşık olmak sevmek. Ben önüne geçerim zannettim sana yemin ederim durdurabilirim zannettim. Durduramadım amca. Duramıyorum. Dayanamıyorum.
- konu o kız mı
+ evet Amca o kız ve o kızın kim olduğunu öğrenme vaktin yaklaştı.

Bu sözden sonra bastıkça basmıştım gaza. Susmuyordu. Arasla bitirecekti beni. Daha hızlı daha hızlı basıyordum.
- Adri yavaş ! Adriii yavaş sür Aras şu an telefonun ucunda ki anılı unutmuş bana kendini duyurmaya çalışıyordu.
Ani bir frenle denizin kenarında durdurdum arabayı artık dayanamıyorum bu işkenceye. Sen napıyorsun amına koyim ! Öldüreceksin kendini bu ne hız ! Adri bana bak ! Hızla çenemden tutup kendine çevirdi başımı.
+ Aras telefonu kapat seninle konuşmam lazım
- ne ?
+ lütfen kapat konuşalım ...
- Anıl seni biraz dan arayacağım dedikten sonra Aras kapatmıştı. Derin acı bir nefes aldım. Arasın gözlerine uzunca baktıktan sonra karar vermeye çalışıyordum. Söylemeli miydim ona ? Evet söylemeliydim. Usulca arabanın kapısını açıp kemerden kurtulduktan sonra aşağı indim. Arkamdan açılan kapı sesiyle onunda indiğini anlamıştım. Sertçe kapattığı kapıdan sonra yanıma geldi. Kollarımdan tutup beni kendine çevirdi. Sorguluyordu gözleriyle.
+ Bu konuşmadan sonra belkide beni öldüreceksin. Bilemiyorum.
- sorun ne korkutma beni
+ öncelikle söz ver sonuna kadar dinleyeceksin
- adri
+ söz ver Aras
Başı ile onayladı önce
- söz
+ öncelikle bana yaşattığın son günler için sana minnettarım. Gözlerim dolmaya başlamıştı. Ben büyük bir hata yaptım Aras. Aras sadece gözlerime bakıyordu. Beni zorla getirdiğin ilk zamanlar senden nefret ediyordum. Ümit'i onun masum anne babasını  amcamı Sema'yı öldürmüş olman beni senden resmen tiksindirmişti. Arasın alnında damar çıkmıştı. Sinirleniyordu. Anıl ve ben dedim gözlerimi kapatırken gözlerimden yaşlar dökülmeye başlamıştı. Aras kolumu tuttu aniden kendine çekti
- Anıl ve sen ne ? Titremişti sesi dişlerinin arasından zorla çıkmıştı bu cümle başımı kaldırdım   gözleri dolmuş hüsran ve hayal kırıklığı akıyordu.
+ biz biz onunla beraber olduk ! Sevgiliydik sevmiştim onu seni sevmeyeceğimi zannetmiştim ona sığındım. Aras tek kelime edemiyordu. Göz bebekleri büyümüş tuttuğu kolumu var gücüyle sıkmaya başlamıştı. Acıyan kolum değil kalbimdi şu an. Başını olumsuzca salladı
- a an Anıl Anıl yapmaz bunu
+ kesme sözümü yalvarırım.
- adri dedi tiz sesiyle Aras gözlerimin önünde eriyordu.
+ beni kaçıran kişi Anıldı. Çünkü ayrılmak istemiştim. Seni sevdiğimi anladığım ilk dakika ayrıldım ondan Aras sana yemin ederim.
- bana siz oyun mu oynadınız ? Gözümün içine baka baka yalan mı söylediniz ! İyice sıktığı kolumu kendi bedenine çekip burun  buruna getirmişti. Gözlerinden yaşlar dökülüyordu. Onunla sen birlikte mi dedi tamamlayamadığı cümlesiyle. Başımı usulca salladım.
+ yalan söyleyemem sana sevdim onu ama senden korktuğum için sevdim. Hayatta kalabilmek yaşayabilmek için. Karnıma indi bakışları usul usul. Başını olumsuz anlamda salladı.
- yoksa o bebek
+ bilmiyorum Aras
- ne demek bilmiyorum derken hızla belinden silahını çıkarıp alnıma dayadı. Gözlerimi kapatıp alnımdaki silahı kalbime hizaladım.
+kalbimden vur Aras içinde senin olduğunu inkar etmek için başkasına atan kalbimden vur.
- sevmedin mi beni yalan mı söyledin bana
+ çok sevdim seni hatta niyesini çünküsünü amasını bilmeden ... gün doğumunda sormuştun ya bana aşık oldun mu diye hayır o nasıl oluyor ki dediğim de amasız oluyor demiştin ben amasız seviyorum seni aşığım  sana , öyle ki ihanet ederek yaşamaktansa gerçekleri söyleyerek ölmeyi tercih edecek kadar çok aşığım. Ölmeden önce son kez seni öpmek istiyorum. Seni öpmeden sana veda etmeden kapatmak istemiyorum bu hayat denilen kirli defterimi. Aras bu sözlerimi dinlerken kalbime bastırıyordu silahı...

SAPLANTI ( OBSESSİON)  ( YENİDEN YAZILIYOR )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin