Anıl'ın ağzından ;
Bugün onu yanıma alacaktım. Başka çare bırakmamıştı bana. Yapmam gereken tek şey Amcamın yeterince içip sızdığına emin olmak. Amcam kolay sarhoş olmadığı için bu zor bir gece olacaktı. Benimde en az onun kadar içip ayık kalmam gerekiyordu. Hiç bir aksama yaşamadan gece bana Ait olanı ondan almalıydım. Tam adriye kavuşmuşken ölemez adri nin de ölmesine izin veremezdim. Öğle saatlerinde Selim amcamla başlayan toplantıyı gece yarısına kadar uzatıp sürekli içtik. Aras Yavaş yavaş istediğim kıvama geliyordu. Onlar dört içerken ben bir içiyor ayık kalmaya çalışıyordum. Sürekli adrinin bu gece tam anlamı ile bana ait olacağını düşünüp zevkin doruklarına çıkıyordum. Kahkahalar espiriler havada uçuyordu. Keyfim yerine gelmişti. Beni ne kadar istemese de bana ait olacaktı. Sonuçta beni bir zamanlar çok sevmiş ve istemişti. Onun içinde teninde geçirdiğim her dakika bana bambaşka haz veriyordu hiç bir kadında yaşamadığım bu zevkten asla kendimi mahrum kılmayacaktım. Onun bedenine ve ruhuna olan zaafım beni tam anlamıyla ele geçirmişti artık. Beni istemediğini söylediği zamanlar ona olan bu tutkum daha da alevleniyordu. Zoru seviyordum. Adri benim di ve hep öyle kalacaktı. Derken Arasın gözlerinin içi kırmızının tam istediğim tonuna ulaşmış kafası sürekli önüne düşüyordu. Selim zaten masada sızmış horul horul horluyordu. Sorun şu ki Aras adrinin kaçtığını düşünmeliydi. Bir başkasının kaçırdığı izlenimi ona geçerse eğer sıkıntılar büyür muhakkak bize ulaşırdı. Ayrıca adrinin kaçtığı düşüncesi onu kesinlikle çıldırtırdı. Bu adrinin Annesi ve babasına mâl olacağı içinde adri asla ona bir daha dönmeyecekti. O yüzden arasın adrinin yanında uyuması gerekiyordu adriyi odada görmesi lazımdı yatarken.
- amca hadi kalk yatağına yatırayım seni beni de evde Sevda bekliyor eve geçeceğim
Aras yavaşça başını salladı masadan aldığı destekle ayağa kalktı bir iki sendeledi derken koluna girdim.
+ selim amcanıda burda bırakma içeriye yatır.
- tamam sen onu düşünme gel dedikten sonra çalışma odasından çıkıp yatak odasına doğru geçtik kapıyı açtığımda adri orada öylece masum masum uyuyordu ki gece koynumda olacağı düşüncesi beni tahrik ediyordu. Hemen amcamı adrinin yanına sessizce yatırdım. Yatırdığım dakika horlama sesi yükseldi. Anladım uyumuştu ama yetmezdi iyice dalması gerekiyordu. Bu sırada da dışarıdaki korumaları hallederdim. Zaten gece belli bir saatte sadece kamera izleyen bir kaç kişi olurdu. Onları da halletmek kolay olacaktı. Tabi bununla kalmayacak kameraları da devre dışı bırakacaktım kameralar sadece belli yerleri çekiyordu. Giriş çıkışlar ve gidiş yolu. Benim için çocuk oyuncağıydı bunlar ama en ufak hata da cehennem olurdu her yer yanardı. İlk işim kendi güvendiğim adamlarımdan bir kaç kişiyi kamera odasına yönlendirip içmelerini sağlamak oldu. Belkide çoktan bayılmışlar dır. Bi kadeh yeterli onlara ilaçta yeterli dozu bulduğunuz taktirde. Düşüncelerden sıyrılıp adrinin dudağına ufak bir buse dokundurdum. Sonra direk odadan çıkıp kamera odasına doğru aşağı indim. Kapıyı bir iki tıklattım kapıyı adamlarımdan biri açtı.
- abi kameralar ve adamlar tamam.
Elimi omzuna götürdüm. Yüzümde anlamsız bir Zafer gülümsemesi vardı.
+ etraf size emanet uyanan biri olursa selim aras da dahil vurun !
- emredersin abi. Başımı onaylar anlamda sallayıp tekrar adrinin odasına doğru heyecanla çıkmaya başladım. Adriiii güzel kadınım bedenine susamıştı bedenim. Asla sabah olmayacaktı bize bugün. Doyacaktım ona. Oda bana. Derken yavaşça odasına süzüldüm. Aras bıraktığım pozisyonda kendinden geçmiş bayılmışçasına uyuyordu. Derken adriye yavaş yavaş yaklaştım. Elimi saçlarına attığımda bir iki kafasını çevirip gözlerini açtı. Hemen silahımı çıkarıp alnına dayadım diğer elimle de ağzını sıkıca kapatıp dudaklarına eğildim- Ben geldim adri seni almaya geldim sesini çıkarırsan mermiyi beynine yersin !
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAPLANTI ( OBSESSİON) ( YENİDEN YAZILIYOR )
Novela JuvenilKitabıma bir şans ver. Kitaptaki her şey hayal ürünü. Kadın hakları savunucuları lütfen burda saçma sapan duyar kasmasın. Ben sadece yazıyorum. Dizi filmlerde izlediklerinizden çok daha kötü değil korkmayın. Bol bol +18 bölümler var. Kitap baştan s...