Yukarı ulaştığımda annem ve babam koltukta oturuyorlardı. Babamın yüzü gözü yara bere içindeydi vicdanım sızlamıştı. Ama hayattaydı ve bana buda yetiyordu. Hemen anneme koştum oda ayağa kalkıp bana doğru koştu sarıldık aniden
- annem annem nasılsın iyi misin. Dur Bi bakayım sana geriye doğru ittim onu baya zayıflamıştı.
+ Adri yavrum diyen babama yöneldi kafam oda ayaklanmış topallaya topallaya yanıma gelmeye çalışırken mutfaktan içkisiyle Aras çıktı
- Sen uzak dur adriden ziya
Babam anlamsızca gözlerine bakıyordu. Aras çok Tehtit kar dı. Dimdik duruyor gözünü bile kırpmıyordu. Tekrar anneme sarıldım. Ağlamaya başladım.
+ Adri kızım iyi misin
Onaylar anlamda kafamı salladım. tekrar kendimi geriye çekip gözlerine bakmaya başladım. Annem sözüne devam etti. Kızım Aras sandığın gibi biri değil ona çok cesur davranma. Tüm suç onunda değil bilmediğin çok sey var diye fısıldadı. Arasa aniden kafamı döndürdüğümde göz göze gelmiştik zorla yarım bir tebessüm edebildim. Kafasını aşağı doğru bir kez sallayıp arkasını döndü. Annemin boğazını temizlemesi ile tekrar ona yöneldim. Bak kızım bu çocuk normalde böyle biri değildi. Evet mafyatik ayağı hep vardı ama merhametsiz değildi. Seni ilk gördüğünde sen daha çok küçüktün. Aras hemen baban ve amcana geldi. Seni 18 yaşına girdiğinde alacağını söyledi. Baban önce onayladı aile büyük bir aileydi baban için güç demekti. Tek bir şartı vardı o yaşına gelene kadar Aras senden uzak duracaktı. Derken yıllar katlandı Aras seni daha erken almak istedi yanına baban buna itiraz etti baban itiraz ettikçe Aras zarar verdi Aras zarar verdikçe baban seni kaçırmaya başladı. Sonra bir gün Aras babanın bile ulaşamayacağı bir adam oldu. Sandığından daha büyük işleri var bu adamın. Baban bunu kendine yediremedi. Emrinde binlerce adam seni arıyor sürekli babanı Tehtit ediyorlardı. En son Tehtiti artık ölüm olmuştu. Baban arası aradı. Bir mekanın adını verip seni orda bulabileceğini bu kaçışmadan bıktığını söyledi. Aras bunun karşılığında babanın ve amcanın canını bağışlamış söyledikleri yere de gitmişti ilk önce rahmetli abisi girmiş olacakki binaya binada ki düzenek aniden patladı ve abisi oracıkta öldü. Aslında amaç arası öldürmekti ama abisine olan oldu. O saatten sonra arası kimse durdurmadı bugün ki Aras olması babanın suçu kızım. Belki en başta izin verseydi böyle hastalıklı bir hal almayacaktı bu iş. Sadece şaşkınca annemi dinliyordum. Babama döndüm aniden gözlerimi olağanca açmıştım.
- neden yaptın bunu
Babam başını olumsuz anlamda salladı.
+ kızım görmüyormusun adam ölümün ta kendisi kıyamadım sana
- ne yani bu daha mı iyi oldu sence.
Başını eğdi yere bir anda Aras usulca yanımıza yaklaşıp benim elimden tuttu ve tek hamlede kendine çekti.
+ anıl diye kükredi anılın ayak sesleri geliyordu. Anneme son kez bakacaktım ki annem anılı görünce bir adım geri atıp gözlerini olabildiğine açtı. Kulağıma eğildi çok sessiz bir şekilde
- kızım bu çocuktan uzak dur. Sana yaklaşmasına asla izin verme. Bu çocuk
Tam lafını tamamlayacaktı ki
+ anıl geri götür anne babayı.
Anıl kafasını salladı annemin gözlerine öyle bir bakıyordu ki annemin dizleri titremeye başlamıştı. Annemin hemen kolundan tuttum
- annecim sen iyi misin. Annem başını olumsuz anlamda salladı.
+ Aras bey kızımla 1 dakika yalnız konuşabilir miyim?
- tabi sultan hanım siz mutfağa geçin bizde ziya ile biraz sohbet edelim. Annemin kolundan tuttum hala anıla bakıyordu
+ annecim noldu
- kızım bu çocuk anıl. Bu çocuğun kafası çok değişik çalışır şeytanın dünyada ki oğlu bu çocuk. Bu çocuktan uzak dur. Aras bunun yanında 40 kez yıkanmış kalır. Bu çocuğun neler yaptığını bir bilsen aynı evde bile duramazdın.
+ ne anlamda annecim
Gözlerimi merakla açmıştım
- uzak dur adri sana yaklaşmasına müsaade etme. Ümit siz giderken ölmemişti. Ben ve Ümiti aynı arabaya aldılar ümit için bir doktor geldi ertesi gün bu cocuk geldi tedavi ettirdi sonra 1 hafta baktı ona daha sonra olduğumuz yerin bahçesinde hiç erinmedi ümitin ellerini iki ağacın arasına bağlayıp yaralı henüz iyileşmişken günlerce çocuğu dövdü. Hatta döverek öldürdü desem Bu tabir bile az kalır. Çığlıkları hala kulağımda. Öldüğünde bile naaşını rahat bırakmadı kızım uzak dur bu pislikten bu çocuk hepsinden farklı sakın hafife alma.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAPLANTI ( OBSESSİON) ( YENİDEN YAZILIYOR )
Teen FictionKitabıma bir şans ver. Kitaptaki her şey hayal ürünü. Kadın hakları savunucuları lütfen burda saçma sapan duyar kasmasın. Ben sadece yazıyorum. Dizi filmlerde izlediklerinizden çok daha kötü değil korkmayın. Bol bol +18 bölümler var. Kitap baştan s...