46.bölüm

892 27 1
                                    

Arkamı döndüğümde Aras iri cüssesi ile tam karşımda duruyordu.
- Napıyorsun?
+ su içiyorum ister misin?
- odada ki bardan neden almadın? Tek kaşı havaya kalkmıştı. Artık çok soru soruyordu. Şüphelenmesi an meselesiydi.
+ ağrı kesici bulamadım barda dolaba bakayım dedim.
- başın mı ağrıyor dedi bana usul usul yaklaşıyordu. Başımı onaylar anlamda salladım. Gece Biraz içtin o yüzden dir. Aramızda ki mesafeyi kapatmıştı. Belime tek elini doladı beni kendine çekti. Arasın gözlerine bakıyordum uzun uzun. Saçımı kulağımın arkasına alıp bana doğru eğildi benden oldukça uzundu. Akşam altıma yatmak için çok hevesliydin bu performansı görmek için illa sana alkol mü vermek gerek?
Kafamı sağa sola salladım.
+ ben ne zaman istersen senin emrin deyim. Ama senden tek bir isteyim var.
Söylediğime oldukça şaşırmış kafasını bir kez sağa döndermişti
- nedir.
+ ben seninle ulu orta birşey yaşamak istemiyorum. Bu evde sevda anıl çalışanlar var. Huzursuz oluyorum. Yanlışlıkla bir yerim açılsa kucağındayken huzursuz olmaz mısın? Aras gözlerime uzunca sorgular gibi baktı.
- gören kişiyi öldürmek zorunda kalırım.
+ böyle birşey yaşamak istemiyorum anla beni. Sen benim ilkimsin
- ve sonunum
Bu söz midemi bulandırsa da anılı kontrol altında tutmam lazımdı. Mecburdum arası buna ikna etmeye.
+ tabi ki dedim ya bedenim sana ait.
- ruhunda bana ait her bir zerren sadece bana ait adri. Beni çok zorluyordu bu sözler ama dediğim gibi anıl artık zabdedilemez bir hal almıştı. Başımı usulca aşağı doğru salladım.
+ sen ne dersen odur.
- Tamam bundan sonra daha dikkat edelim haklısın anıl biraz toplayana kadar bizimle kapıda ki adamlar çok önemli olmadıkça eve giremez ama evet bir anlık dalgınlık bile beni canıma düşman eder.
Gülümsedim ve o anın mutluluğu ile ona sıkıca sarılmıştım. Kendime geldiğimde boynunda duran ellerime bakıp yavaşça ondan bedenimi geriye çektim arasta çok şaşırmıştı.
+ yatalım mı artık bugün çok yoruldum.
Başını onaylar anlamda salladı ve mutfaktan çıktık. Yukarı doğru yürümeye başladık. Ölüm sessizliği vardı evde anıl uyumuşmuydu acaba. Sevda olmasa asla tek başıma anılı odaya sokamazdım. Ona teşekkür borçluydum. Ve nihayet odaya geldik. Usulca kapıyı kapattıktan sonra Yatağımıza geçtik anıl beni iri kollarına sardı ve kendimizi uykuya verdik.

SAPLANTI ( OBSESSİON)  ( YENİDEN YAZILIYOR )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin