4.bölüm

4.5K 87 4
                                    

Kalbinin kırıldığını anlamıştım Ümitin. Hemen sarıldım ona sıkı sıkı.
+ Aşkım biliyorsun babamın işlerini. Çok düşmanı var sanırım bu yüzden gergin. Bitti bak bugün son lütfen dedim.
- Peki hayatım dedi sesi titrerken. Ben annemleri arayım. Zaman kaybetmesinler. Kiraladığımız yere gidip iptal olduğunu bildirsinler dedi.
Ve odadan çıktı.

+ Neydi bu şimdi sema dedim sesimi kontrol edemeyerek. Sesim o kadar gür çıkmıştı ki sema bir an afallamıştı.
- Bilmiyorum Adri . İnan ki anlamadım. Çok üzgünüm dedi.
Birşeyler dönüyor ama ben anlamıyordum. Bütün bunların bir açıklaması olmalıydı. Biz böyle hayal etmemiştik. Ümitin çok sakin bir hayatı vardı alışkın değildi bunlara. Korkuyordum vazgeçmesinden sevgisinden emin olsamda bu olanlar ona fazlaydı. Babam resmen düğünün iptal olmasını teklif etmişti. Ben bu düşüncelerde boğulurken içeri arka arkaya korumalar daldı. Yukarı hızla çıktılar. Sema ve ben göz göze geldik.
- Hadi sema dedim.
Sakin ve yavaş adımlarla yukarı yöneldik kapı çat diye kapanınca hızlandık ve girişe geldik.
- Efendim dediğiniz gibi üst düzeyde güvenlik önlemlerini aldık ama
+ Aması ne diye bağıran babamın sesi ile ağzımdan ufak bir çığlık koptu öyle bir kükremişti ki. Bir anda ne oldu anlayamamıştım. Allah tan duymamışlardı.
- Efendim malum kişiyi tanıyorsunuz bu kadarı yeterli olmayacaktır. İsterseniz takviye çağıralım.
+ Ne gerekiyorsa onu yapın kimse boş gezmesin. Çatılara ağaçların arkalarına arabaların yanlarına her yere adam yerleştirin dedi.
Sema fısıldayarak
- malum kişi kim Adri?
+ Bilmiyorum sema bilemiyorum
Arkamdan
+Napıyorsunuz burada?
diyen Ümitin sesi ile irkildik. Ardından kapı açıldı ve çatık kaşları ile babam karşımıza dikildi.

- Ne bu şimdi Adri ! Kapı dinlemek neyin nesi diye haykırdı resmen.
+ Ba-Babacım bakın ben cok tedirginim birşeyler oluyor ve
Derken sözüm amcam tarafından kesildi.
- Üzerinize vazife olmayan işlere girmeyin kızlar semayı gözü ile yiyordu . Boynumuzu çocuk gibi eğerken mahçup olmuştuk. Sessizlik ortamı esir alır diye düşünürken amcamın telefonu çaldı amcamın elleri titriyordu hemen içeri geçti babam arkasından girerken bize aşağı diye komut verdi.
+ Neler oluyor Adri? bu gerginliğin sebebi nedir?
- Bilmiyorum aşkım. Dedim mahcup şekilde. Derken benim telefonumda çaldı. Arayan kuaförümdü.
- Selamlar Adri hanım. Biraz önce anneniz aradı ve saçınızın evde yapılacağını söyledi. Sizden de teyit almak istedik yola çıkmadan önce
+ Ne ne evi?
- Bilemiyorum efendim istek bu yönde

Sert bir şekilde
+ Tamam dedikten sonra yukarı hızla çıkıp bu defa kapıyı açtım amcam babama başını olumsuz anlamda sallarken göz göze geldik. Telefonu hızla masaya vurdum
- Önce düğünümün burada olacağı emri vakisi ile uğraştım şimdide saçımın evde yapılacağı dayatmasını kuaförümden öğrendim nedir bu saçmalık anne?
+ Adri tek kelime daha itiraz çıkarsa ağzından bu düğünü tüm zevkle iptal ederim. Diyen babama döndüm. Mırıldanarak en azından sağ kalırsın dediğini duydum.
- Pardon baba Bu ne demek?
+Birşey demek değil Adri . Yeter artık biraz itaat et. Kötülüğün için değil uğraşlarımız ne dersek o. Senin evliliğin için aldığımız riskleri bilmiyorsun birde sen zora sürme!!!

SAPLANTI ( OBSESSİON)  ( YENİDEN YAZILIYOR )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin