79. Bölüm

366 15 1
                                    

-Aras ! Diye bağırmıştım tepiniyordum ayaklarımla yatakta ellerimi çekiştiriyor adeta kelepçenin içinden çıkarmaya zorluyordum. Aras usulca kıza diz çöktürdü ve altındaki pantolonundan kurtuldu. Kız dizlerinin üzerinde arasa resmen karşımda s*kso çekiyordu. Aras gözlerimden bir dakika ayırmadan gözlerini hazzını yaşıyor kızın saçlarından tutup ağzını daha çok bastırıyordu erkekliğine. Yeter Aras dur ! Ben bağırdıkça daha da hızlanıyor bir yandan içkisini içerken diğer yandan resmen zevkten inliyordu. Gözlerini bir kez bile çekmemişti gözlerimden. Resmen hırlayarak kızın ağzına boşalmıştı. Kız usulca oturduğu yerden kalktı. Arasta akabinde ayaklanmıştı. Kızın Dudaklarını parmağı ile isterik hareketlerle sildikten sonra Kızı kolundan tutup odadan dışarıya resmen sürükleye sürükleye çıkardı. Kapıyı sertçe kapattığında usulca bana yöneldi. Burnunu sertçe çekip hırlaya hırlaya konuşmaya başladı.
+ bu daha başlangıç adri usulca üzerime çıkmıştı. Beni red edemezsin. Dudaklarımla dudaklarını hizaladığında kafamı sertçe ondan çevirdim.
- senden nefret ediyorum bunu nasıl yaparsın eliyle usulca çenemden tutup tekrar yüzümü yüzüne hizaladı.
+ kıskandın mı beni ? Gözleri kayıyordu. Bir şey kullanmıştı kesin bu asla alkol değildi.
- Aras sen ne içtin ?
+ soruma cevap ver! Dedi sertçe içime girerken. AğZımdan çığlık çığlığa acı feryatlar çıkmıştı. Hemen eliyle ağzımı kapattı. Yavaş yavaş gidip gelişleri başlamıştı içimde. Tıslayan sesi ile yavaşça tekrar konuşmaya başladı. Benim tek bağımlılığım alkol değil adri. Bir çok maddeye karşı bağımlıyım sayende dedi. Bu sözden sonra resmen bedenimi parçalamaya başlamıştı. Öyle hoyrattı ki acıdan ağlamaya hıçkırmaya başlamıştım
- dur yalvarırım
+ yalvar bana bende böyle yalvarmıştım amcana acıyla
- Aras dur
+ adriii ölüyorum derken tekrar boşalmıştı. Üzerime yığılırken kollarımın ve bacak aramın acısından artık duramayacak hale gelmiştim.
- Aras çıkar kelepçeleri yalvarırım. Aras kafasını aniden kaldırıp üzerimden tek hamlede kalktı. Terse duran Pantolonun cebinden çıkardığı anahtarla tekrar üzerime çıktı. Anahtarı vücudumda gezdirerek yavaşça kollarımda ki kelepçelerden beni kurtardı. Üzerimden onu itmeye çalıştım hemen
+ kalk Aras üzerimden defol göğsüne vuruyor bir yandan da bileklerimin acısı yüzünden ağlıyordum.
Aras usulca kalktı üzerimden. Tek kelime etmeden banyoya geçti. Bileklerime baktığımda morarmıştı. Onları ovarken hem ağlıyor hemde küfürler ediyordum. Asla dinmiyordu hırsım. Aniden kalktım yataktan hızla banyoya yönelip kapıyı sertçe açtım. Duşun altında gözleri kapalıydı. Aniden açılan gözleri ile buluştu gözlerim. Bugünü sakın unutma Aras çünkü sen bugün beni sonsuza kadar kaybettin. Aras sanki duymuyordu beni sadece bakıyordu. Bu defa ilk fırsatta gidicem. Kurtulacağım senden. Kimse umrumda değil. Aras duştan hızla çıkıp tekrar boğazımdan kavradı beni. Kulağıma yapışmış beni kendine doğru boğazımdan kaldırmıştı.
- mezara girsen toprak olur gelirim seninle adri. Beni bu pozisyonda tekrar yatak odasına sürükledi ikimizde çırıl çıplaktık. Çekmeceyi açıp orda duran çakıyı açtı. Aynı pozisyonda yatağa doğru geçip kelepçeleri aldı ellerimi ardından ayaklarımı kelepçeledi. Vücudunda benim adımı taşımaya ne dersin adri ? Gözlerim devasa şekilde açılmıştı. Bugünü bizim için Milad ilan ediyorsan hakkını verelim ....

SAPLANTI ( OBSESSİON)  ( YENİDEN YAZILIYOR )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin