52.bölüm

775 18 0
                                    

Yavaşça Aras ellerini belime dolayıp beni başımdan öptü kafamı kaldırdığımda gözleri kapalıydı. Tekrar önüme dönüp ona sarılmaya devam ettim. Sessizce kulağına yaklaştım.
- iyi misin. Aras başını onaylar biçimde yavaşça haraket ettirdi.
+ hiç bu kadar iyi olmamıştım. O beni bedenine bastırıyor ben ise daha kuvvetle sarıyordum onu. Bir kaç dakika böyle durduktan sonra usulca bedenimi ondan ayırdım. Sadece gözlerine bakıyordum. Yumuşak ve yorgundu bakışları saçlarımı kulağımın arkasına koydu eli orda yüzümde duruyordu. Derken anılın da burda olduğu aklıma gelmişti. Bir anda geri adım atıp usulca anıla baktım. Anıl gözlerini olabildiğine ayırmış sadece bakıyordu. Gözlerinin içi kırmızının en koyu tonuna ulaşmıştı burnunun ucu kızarmış aşağı doğru baktığımda eli yumruk olmuştu. Gözlerim yere düşen yaş damlasını görünce tekrar yüzüne çevirdim gözlerinden yaşlar damlıyor du. Aras başımdan bir kez daha öpüp
+ birde sevdaya bakalım hemen geliyorum. Hadi anıl
Bunu söylerken Aras bana bakıyordu. Anıl başını sağa sola hayır dercesine salladı. Kafasını birden arasa döndürüp gözlerini deli gibi açtı.
- Ben gelmiyorum amca. Aras da ona dönüp başını yere eğdi üstelememişti bu sözünü direk odaya doğru yöneldi. Biz Anılla kapı girişinde öylece duruyorduk. Sadece gözlerime bakıyordu. Arkasını dönüp kapıdan aniden çıktı. Hemen arkasından koştum bende.
+ anıl anıl dur lütfen.
- ne anıl ne ne ne kolumdan tuttu aniden beni Herşeyin ilk başladığı yere hırdavat evine bir hamlede soktu. Sen benimle oyunmu oynuyorsun adri başı titriyordu. İki dudağını birbirine bastırdı. Sen Benimle Oyun mu Oynuyorsun heceleyerek bağırmış burayı inletmişti.
+ ya - yalvarırım bağırma Aras
- sikerim arası ne Aras ne Aras elini boğazıma doladı. Sen onu seviyorsun adri!!! Gözleri ayrılmıştı boğazımı öyle kuvvetli sıkıyordu ki nefes alamıyordum.
+ hayır sevmiyorum bırak beni anıl aniden elini çekti. Kolu ile duvar arasına beni sıkıştırdı.
- ister sev ister sevme bu benim umrumda bile değil sen benimsin. İstesen de istemesen de benimsin benim. Sen bunu böyle bitirebileceğini düşünüyorsun ya adri bundan sonra olacakları izle çok pişman olacaksın Kolunu aniden çekip hırdavat dükkanın dan hızlıca çıktı derin bir nefes vermiştim arabanın tekerlerinin hızla dönmesinden anladığım kadarıyla anıl gitmişti. Hemen burdan çıktım.
Anılın söylediklerini düşünüyordum ama hayır ben arası sevemezdim endişelenmiştim onun için ama bu bir anlık birşeydi kafam karma karışık olmuştu. Kapıya elimi uzatmıştım ki aras da aynı anda kapıyı açmıştı. Göz göze gelmiştik. Yutkundum acı bir biçimde.
+ ne yapıyorsun dışarı da anıl nerde
- gitti bende hava almaya çıktım. Omzundan sıyrılıp içeri girdim.
+ ne oldu adri? Niye böyle davranıyorsun.
Artık herşey üzerime üzerime geliyordu ben bunu kaldıramıyordum.
- ne oldu dimi başımı sallıyordum. Bir anda çatılan kaşlarıma kalkan işaret parmağım eşlik etti. Olmayacak Aras senin istediğin olmayacak seni sevmicem Ümitin kanı amcamın ve semanın kanı elindeyken asla seni sevmicem. Uğraşma bana yaklaşma. İyi davranma. Üzerime gelme. İstersen beni burda öldür istersen ailemi ama sana istediğini vermicem.
Aras sadece tebessüm ediyordu. Gözlerime uzunca baktı başını sağa doğru yatırdı.
+ üzgünüm adri çoktan aşık olmuşsun bile.
- ASLA ölürüm de unutmam başımda sallanan semanın cansız bedenini ölürüm de unutamam amcamın vuruluşunu iyice ona yaklaşmış işaret parmağını indirmiştim sert bir şekilde, Tehtit eder gibi bakıyordum yüzüne, Ölürümde kendi düğünümde vurulan eşimi unutmam!
Aras başını çok hafifçe aşağı yukarı sallamıştı.
+ sen öyle diyorsan öyle olsun. Ama bana sarılırken titriyordun. İnsan sadece kendine yalan söyleyemez. Sen AİLENİ YOK EDEN ADAMA AŞIKSIN ADRİ! Sinirlenmicem sana çünkü biliyorum bu sancı aşkın sancısı. Arkasını dönüp merdivenlerden usulca yukarı çıktı. Yanımda duran sehbanın üzerindeki vazoyu alıp hızla yere attım. Bin parça olmuştu.
- SEN HASTASIN SENİN AİLEN HASTA NEFRET EDİYORUM SİZDEN HEPİNİZDEN ALLAH BELANIZI VERSİN ARAS!!!
Çok dengesizleşmiştim ellerim titriyordu ne hissettiğimi bile bilemiyordum bana ne oluyordu böyle anlamıyordum. Çıldırıyordum sanırım. Bu kadarı bana çok fazlaydı Aras anıl sevda selim ben boğuluyordum. Artık ailemi gözden çıkarıp belkide gitmeliydim buradan. Kaçmalıydım bu hastalıklı insanlardan.

SAPLANTI ( OBSESSİON)  ( YENİDEN YAZILIYOR )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin