67. Bölüm

506 19 0
                                    

Hızla odaya çıktım ne yapacağımı bilemez haldeydim attık. Anıl'ın gözü iyice dönmüştü. Ben korkuyordum ama beni bu evden çıkarması asla mümkün değildi bunun rahatlığıyla derin bir nefes alıp odanın kapısını açtım. Tam karşımda Aras kemerini pantolona geçiriyordu. Göz göze geldik uzun ve güzelce bakıştık. Bu bakışmayı benim sözlerim kesti.
- neden yukarı çıkarken benide çağırmadın
Arasın dudakları yukarı doğru bükülürken gözlerini kemerine doğru indirdi.
+ bilmem gerek duymadım
- hala sinirli misin dedim yavaş adımlarla üzerine doğru yürürken Aras ayak seslerimden sonra kafasını bana doğru tekrar kaldırdı.
Gözlerini gözlerime sabitledi. Enteresan bir büyüsü vardı bu çocuğun. Aramızda ki mesafe bittiğin de beni belimden tutup kendine doğru bir hamle de çekti. Gözleri gözlerimi takip ediyor arasın diğer eli saçımı okşuyordu.
+ sana hala öfkeliyim evet ama senden uzak kalamıyorum. Derken yavaş yavaş dudaklarımla buluştu dudakları. Sakin ve yavaşça beni öpüyordu. Çok kibar davranıyor belimdeki eli kendine beni bastırdıkça daha da ateşli öpüyordu. Bir hamlede kucağına çıktım arasın yatağa doğru geçerken çalan kapının eşliğinde ayrıldık. Aras beni kucağından indirdi kızaran dudaklarını hafif sildikten sonra kapıyı açtı. O psikopat yine tam karşımdaydı. Noldu oğlum ?
- amca kahvaltı hazır biraz da sohbet ederiz dedim hazırsan yanlış bir zaman da geldim sanırım. Bu sözler dişlerin arasından ateş gibi püskürüyordu resmen. Aras nasıl anlamıyordu onun sinirini bilmiyordum.
+ yok oğlum hazır sayılırım saat silah ıvır zıvır alıp geliyorum. Anıl bana doğru gözlerini çevirdi.
- yalnız inmeyim bari bana sen eşlik et istersen adri. Gözlerim arasa döndü aniden. Kafamı olumsuz anlamda sallarken
+ aynen sen in Anıl'la adri bende hemen geliyorum diyen arasın sesi ile resmen hüsrana uğramıştım. Mecbur gidecektim. Dudaklarım istemsizce büzüldü. Zorla tebessüm ettikten sonra sadece peki diyebildim. Yavaşça odadan çıktım. Anıl'la beraber merdivenlere doğru yürürken arasın kapıyı kapatma sesi ile boynumda bir el duvara sertçe yapıştırıldım. Anıl'ın gözleri kan kırmızısı olmuş resmen kin kusuyordu.
- benden kaçtığın her fırsatta amcamın altına mı yatıyorsun. Bunları söylerken olabildiğine sıkıyordu boğazımı ellerim ellerine geçti kurtulmaya çalışsam da onda yaprak oynamıyordu. Şu an Aras kapıyı açsa ilk göreceği şey biz olurduk. Bu çocuk kontrolü iyice kaybetmişti.
+ bırak saçmalama
- adri zorlama beniii artık beni zorlama. Bunları söylerken dudaklarıma iyice yaklaşmıştı. Bugün tamamen şans eseri kaldın burda. Bir dahaki denememe alıcam seni adri. Bu bedene daha fazla dokunmasına izin verme. Yoksa çok acı çekersin. Birden ellerini boğazımdan çekip aşağı doğru inmeye başladı bende olduğum yere çöküp yavaş yavaş öksürmeye nefes almaya çalışıyordum. Allahım kurtar beni bu hastalıklı adamdan. Ben daha fazla dayanamıyorum. Odadan yaklaşan tıkırtı sesleri ile hızla ayağa kalkıp üçer beşer merdivenleri indim. Kahvaltı masasında karşımda öylece oturan ruh hastası ile göz göze gelince kendimi tutamadım.
+ sen kontrolsüz geri zekalının tekisin. Yukarıda ki yaptığın neydi öyle amcan her an çıkabilir o halde bizi görebilirdi. Dur artık Anıl.
Anıl sesli bir kahkaha attı. Çekik gözleri yine iyice kaybolmuş sanki yukarıda ki o cani o değilmişcesine sevimli bir hal almıştı.
- adri sence görmesinden çekiniyor gibi bir halim var mu ?
+ kes artık
- umrumda mı sence gerçekten merak ediyorum. Korkar gibi bir halim var mı. Aşağı doğru inen ayak sesleri ile hemen masada ki yerimi aldım. Kendinden önce parfüm kokusu gelmişti yine. Kafamı arkaya döndüğümde göz göze geldim arasla. Gerizekalı Anıl yüzünden doyamamıştım ona yukarıda. Halbuki onu öpmek bana huzur verir olmuştu. Hemen masadaki yerini aldı arasta. Masada çokta hakim olmadığım ihale konuları konuşuldu. Planlar yapıldı. Tabi defalarca Anıl la göz göze gelip tedirginlik yaşadım. Derken sohbet ve kahvaltı bitti. Aras elimden tuttu ve koltuğa geçtik. Elimi bırakmasın diye sıkı sıkı tutuyordum. Anıl yine karşımızda ki yerini almış stresten bacağını hızlı hızlı sallıyordu. Sessizliği bozan Kapının çalması ve Selim'in içeri girmesi olmuştu. Aras hemen kalktı ve selime doğru yürüyüp ona sarıldı. Ben ve Anıl da ayaklanmıştık tam yönelmiştim ki eli yine kolumda belirmişti. Yine canımı yakıyordu. Sıktığı yerin morardığına emindim. Sessizce kulağıma yaklaştı
- beni zorlama. O elini bana kestirme. Bu sözünden sonra aniden bıraktı. Kolumu tutarken arasa sarılan Selim'le göz göze gelmiştim olan biteni görmüştü. Acır gibi bakıyordu bana. Derken arasla ayrıldılar. Anıla doğru yürüdü bu defa kollarını açarak. Hemen birleşti vücutları selim çok içten sarılıyordu. Sarılırken gözlerinin kapanmasından anlamıştım. Derken onlarda ayrıldı bizde merhabalaştıktan sonra
- evet anıl Aras çalışma odasına çıkalım vakit kaybetmeden. Size çok güzel haberlerim var.
+ tamam abi. Anıl kızlara söyle içki hazırlasınlar. Dedikten sonra bana da bir göz kırpıp Selim'in koluna girdi. Yukarı doğru onlar çıkarken Anıl'da mutfağa geçti. Ben salonda ne yapacaktım sanki. Odama çıkmaya karar verip şu aptalla karşılaşmadan hızla yukarı yöneldim.
- bekle ! Buz gibi sesiyle arkamda yine belirmişti. Bu heriften kurtulmamın imkanı yoktu sanırım. Kafamı yana yatırıp arkamı döndüm. Dudaklarımı birbirine bastırıp gözlerimi olabildiğine ayırdım.
+ Ne ?????
Anıl yüzünde ki alaycı gülümsemeyle gözlerini kaybetti yine.
- olacak merak etme sende itaat etmeyi öğreneceksin. Ya öğreneceksin yada yok olup gideceksin zaten. Bunu söylerken yine suratı aniden ciddileşmişti omzuma omzunu vurup yukarı doğru hızla çıktı. Gerizekalı bu çocuk tam bir baş belası. Neyseki zorla yakınlaşma çabası olmamıştı yeniden. Buna şükür deyip yukarı çıktım hızla odama girdim. Bi duş alıp hemen uyumalıydım. Sıcak suyu açtım üzerimi bir hamlede çıkarıp sıcak suya kendimi bıraktım. Olayları düşündükçe içimde kaynar kazanlar dökülüyor du. Arası artık seviyordum. Ama yaptığım bu hata yüzünden ona asla tam anlamı ile ait olamıyordum. Keşke geçmişe dönebilsek ...

En az yarım saatin ardından bu düşünceleri kafamdan atamadan duştan çıkıp üzerime saten bir gecelik geçirip hemen yatağa geçtim. Uyursam hemen geçer vakit ve Aras hemen yanıma gelir diye kendimi sıcacık yatakta uykuya bıraktım ...

SAPLANTI ( OBSESSİON)  ( YENİDEN YAZILIYOR )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin