Adri den sizlere kıraç sarkısı hediye. İyi dinlemeler.

222 5 4
                                    

Ayağa kalktım usulca. Yardım edecekti bana selim buna mecburdu. Yeniden konuşacaktım onunla anılın dahi olsa bu çocuk doğuracaktım. Asansöre doğru yürürken kolumdan tutan arasla şaşırmıştım.
- yarın yaptıralım DNA yı
+ Aras
- adri karnında ki çocuk benimse seni gönderemem
+ melek gibi mi olacağım bende
- saçmalama adri
+ Aras affedecek misin beni
- sonuç çıktığında konuşalım bunları . Başımı sallamakla yetindim.
+ selime söyler misin beni odama götürsün sen ayrılma burdan bir ihtiyaçları filan olur.
Başıyla onaylayıp Selim'i yanıma gönderdi. Asansörü çağırmıştık. Asansör gelince yeniden bindik. Hareket ettiğinde hemen selime döndüm. Sana yalvarırım selim nolur bana yardım et
- arasa bunu yapamam adri !
+ bak her ne olursa olsun bu çocuk senin kanın. Onun hiç bir suçu yok. Babası Anılsa bile bu günah benim anılın o günahsız neden ölmesine müsade ediyorsun.
- a adri
+ yalvarıyorum sana kendim için değil bebeğim için yalvarıyorum.
Gözlerime baktı dolan gözleriyle. Belki belkide ölecek Anıl. Ağlamaya başlamıştım. Eğer bu bebek onunsa bir parçası yaşayacak. Bak bu ilişkinin günahkarı biziz selim bu bebek değil.
- tamam tamam ama bunu senin için değil kanım için yapıyorum. Kafama mutlulukla salladım ağlarken
+ sana minnettarım selim. Hastanede test verdikten sonra ben bir belge hazırlayacağım. Senin yapman gereken çocuk Anıl'ınsa  bu belgeyi laborantlardan birine imzalatmak. Bu kadar.
- tamam duran asansörle yeniden yürümeye başlamıştık. Nihayet odama geldiğimde usulca yatağama yattım.
+ selim bu iyiliğini asla unutmayacağım.
Selim tek kelime etmemişti. Kendimi huzurla uykuya bırakmıştım bende.

Yine o ışık ışığın arkasında Anıl.

- adriii dedi kapıdan. Gözlerim dolmuştu.
+ Anıl iyi misin
- değilim bitanem iyi değilim sanırım bu son veda sana.
+ yalvarırım gitme. Bana bu acıyı yaşatma Anıl.
- karnında ki çocuk benim çocuğum adri. Ona sahip çık onu incitmelerine izin verme.
+ sen gidersen bununla tek başıma savaşamam Anıl. Onu koruyamam. Hataydık yanlıştık evet ama o bizim çocuğumuz.
- dayanmam için bir sebebim gücüm kalmadı. Ayağa kalkmıştım usulca. Ellerimi ellerine uzattım. Buz gibiydi teni. Gözleri yorgun

+ bebeğimiz için dayan

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

+ bebeğimiz için dayan. Ben onu bu hayattan tek başıma sağ çıkaramam yolum karanlık. Bırakma bizi. Korkuyorum.
- sevmiyorsun beni
+ yapma yalvarırım. Bir zamanlar çok sevdim seni. Bizim hatamız değildi bu Biz seninle yanlış zamanda karşılaştık. Sevdim çok sevdim seni. İçimde yalnızca külleri kalsa da yanan bu aşktan geriye ölürsen bu hayattan biz sağ çıkamayız Anıl.
Sıkıca sarıldı bana buz gibi bedeni ile. Yine yatağımdan fırlamıştım. Alel acele duvarda ki saate baktığım da sabah olmak üzereydi. İçimde bir yangın yanıyordu. Anılı görmem lazımdı usulca kalktım ayağa yavaş yavaş asansöre doğru yürüdüm. Asansörü çağırıp yoğun bakım katını tuşladım gözlerim dolup dolup boşalıyordu. Nihayet duran asansör ile inmiştim. Camın kenarına geçtim. Oradaydı. Uyuyordu. Kimse yoktu etrafta Elimi cama koydum. Burdayım geldim Anıl. Gözlerimden yaşlar süzülüyordu. Burdayım duyuyor musun beni ? Yalvarırım ölme. Bizim için yaşa. Ben de inanıyorum artık bu çocuk senin ve benim. Çocuğumuz için onun yaşaması için elimden gelen her şeyi yapacağım. Ama nolur Anıl uyan. Kırmızı yanıp sönen monitöre kaymıştı gözüm. Gözlerim olağan üstü açılırken çığlıklarım hastaneyi sarmıştı.
+ ANIIIIIIIIIIIIIIL camı yumrukluyordum doktor hızla odaya girdi. Kalp masajı yaparken perdeyi kapatmışlardı. Hay hayır hayır hayır aç perdeyi aççç hızla yoğun bakım kapısına geldim zili çaldım açmıyorlardı. Parmağımı otomatik kapının arasına zoraki şekilde soktuktan sonra kapıyı kolayca açmıştım. Ağrıyan bedenimi unutup hızlı adımlarla anılın odasına girdim. Doktor öfke ile bakıyordu bana
- siz ne yapıyorsunuz burda çıkın doktora cevap bile vermedim.
+ Anıl duy beni burdayım geldim yalvarırım dayan benim için bebeğimiz için. Anıl Anıl yalvarırım ölme. Hemşireler koluma girmiş beni çıkarmaya çalışıyorlardı. Bırakın beni kollarımı çekiştirirken ağıtlarım feryatlarıma eşlik ediyordu. Ölemezsin Anıl Çakır beni koca dünyada bu bebekle savaşın ortasında bırakamazsın duydun mu beni. Uyanacaksın. Bırakmam demiştin. Bırakamazsın. Doktor geriye çekildiğinde değerleri usul usul normale dönüyordu monitör den gördüğüm. Başını olumsuz anlamda sallarken yanıma geldi hızla
- siz kendinizde misiniz  adri hanım. Burası yoğun bakım romantik dram filmi içinde değiliz. Bu ne densizlik ! Hastamız enfekte olabilir sizin yüzünüzden o yorgun kalbi beyni vücudu yorgun üstelik sizde bir cerrahsınız nasıl riske edebilirsiniz ?
+ bak bakın ne kadarını biliyorsunuz bilmiyorum Aras benim kocam. Merakla sözümü bitirmemi bekliyordu doktor
- sırf Aras Çakır için sizden af mı dilemeliyim yani
+ ha hayır hayır hayır öyle değil o benim kocam ama burda yatan adam benim bebeğimin babası. Gözlerimi kapatmıştım bunu söylerken. Evet buna artık emindim bu çocuk anılındı. Gelmişti o kendi söylemişti bana.
- a an boğazını temizledi doktor anlamadım ben
+ yaşamak zorunda o doktor hanım. Bırakın iki dakika konuşayım. Duyuyor bizi sizde biliyorsunuz. Çıkmazdayım çukurun içinde debeleniyorum. Size yalvarırım bırakın iki dakika
Doktor acıya acıya bakıyordu yüzüme.
- iki dakika.
Başımı heyecanla salladım
+ evet sadece iki dakika
Doktor hızla anılın yanından çıktı bende tamamen yanına sokuldum. Elini tutmuştum. Yalvarıyorum sana uyan kritik saatlere girdik artık. Eğer bir kaç saate Uyanmazsan bir daha uyanamayacaksın Anıl. Direnme burdayım ben ve bebeğim buradayız. Senin suçun değil benim suçum her şey. Biliyorum sen sadece sevdin ben kararsız davrandım ben ne istediğimi bilemedim. Affet beni. Hiç hayatına girmemeliydim. Hiç yaklaşmamalıydım sana. Ama ölürsen eğer bebeğimde ölecek. Savaşamıyorum. Aras fazla sessiz. Susuyor fazla sükunetli. Yarın DNA var. Yalvarırım uyan. Ellerim saçlarına giderken işaret parmağının havaya kalktığını görmüştüm. Gözlerimi devasa şekilde açarken Anıl uyanmaya çalışıyordu. Entübe halinde iken zarar verirdi kendine ekstübe etmeliydim onu. Tüm profesyonelliğimle çıkarmıştım hortumu. Anıl gözlerini açmıştı. Allahımmmmmm çok şükür. Beni duyuyor musun Anıl dediğimde usulca kafasını salladı. Güzel beni hatırlıyor musun  zoraki bir tebessüm ile başını olumlu anlamda salladı. Son olan kaza anını peki ? Başını yeniden olumlu anlamda salladı. Biliyordum beni ve çocuğunu bırakmayacağını biliyordum. Gözlerimiz dolmuştu karşılıklı. Burda bekle doktoru çağırıp geliyorum. Sancıyan bedenimle resmen koşuyordum. Doktor karşımda Notlar alırken seslendim. Uyandı Anıl uyandı. Doktor hızla anılın odasına yönelirken bende ardından odaya girmiştim.
- siz mi ekstübe ettiniz
+ evet
Başıyla onayladıktan sonra anıla döndü.
- anıl bey konuşabiliyor muyuz denemeliyiz. Ağrınız varmı
Anıl boğazını temizledi zoraki şekilde.
+ kalbim ağrıyor dedi zorlanarak. Hemen doktor stetoskopunu çıkarıp kalbini dinledi. Dosyasını açıp EKG sonuçlarına bakarken gözleri bana döndü anılın. Kalbim senin yüzünden acıyor adri. Gözlerim dolmuştu. Sonra yeniden doktora döndü kafasını. Bacaklarım dedi sorgulayan sesiyle. Doktor anılın ayaklarını açıp ceninden çıkardığı iğne ile ufak batıklar atmaya başladı. Anıl'da tepki yoktu. Felç mi olmuştu ?

SAPLANTI ( OBSESSİON)  ( YENİDEN YAZILIYOR )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin