47.bölüm

918 21 0
                                    

Sabah olmuştu yine gözlerime vuran güneş adeta alarm görevi görüyordu. Hemen gözlerimi ovuşturup arasın yattığı kısma doğru kafamı çevirdim Aras yine yoktu. Gelen ayak seslerine bakınca giyinme odasından çıktığını gördüm. Beyaz bir gömlek ve siyah kot giymişti. Yine o devasa saati kolunda Aras yakasını düzeltiyordu.
- günaydın
+ günaydın
- kahvaltıya dışarı çıkalım hep beraber sende duşunu al hazırlan ben aşağıdayım.
Kafamı olumlu anlamda salladıktan sonra yataktan tek hamlede kalktım vücudumu esnettikten sonra hemen banyoya gidip sıcak suyu açtım üzerimde ki elbiseden kurtulup kendimi duşa attım . Güzelce yıkanıp hemen suyu kapattım. Bornozumu üzerime alıp kapıyı açtım direk giyinme odasına yöneldim. Ne giysem diye bakınırken gözüme kırmızı renkte dar ve şık bir elbise çarptı. Hemen onu aldım üzerime geçirdim altına da ayakkabı dolabın dan kırmızı stiletto bir ayakkabı giydim aynaya doğru döndüm çok güzel olmuştum. Aynanın önündeki çekmecede makyaj malzemesi de vardı. Hemen çok hafif makyajımı yapıp saçlarımı elimle taradım. Harika görünüyordum. Tam odadan çıkmaya karar vermiştim ki alt dolapta bir parfüm standı gördüm hemen üzerine baktım hepsi kadın parfümü idi. Aras herşeyi ben gelmeden ayarlamıştı demek. Aralarından en çok beğendiğim çiçek freşh parfümü sıktım. Artık hazırdım. Giyinme odasından çıktım. Yatak odasının da kapısını çekip merdiven lerden usulca inmeye başladım. Anıl ve sevda Karşımdaydı. Anıl yine her zaman ki gibi takım elbise gitmişti. Sevda nında üzerinde çiçekli pembe bir elbise vardı. Güzel olmuştu oda. Anıl gözlerime hayran hayran bakıyordu baştan aşağı beni süzdü.
- Adri böyle fazla şey olmamışmı
+ ney olmamışmı
- fazla güzel
Gülümsedim sadece ona. Göz göze bana tatlı tatlı bakıyordu ben anılın bu haline aşıktım. Derken arkadan gelen ayak sesleri ile anıl boğazını temizleyip başını yere eydi. Arkamı döndüğüm de Aras olduğu yere çivilendi. Bana sadece bakıyor yürümüyordu.
+ Aras gitmiyor muyuz?
Aras yavaş yavaş yanıma doğru geldi.
- adri sen fazla
+ fazla mı güzel
- çok çok fazla hemde
+ senin için sorun olmayacaksa bugün kendime çeki düzen vermek istedim çok uzun süredir insanların arasına karışmıyordum.
Başını onaylar anlamda salladı aynı zamanda çok sert bir şekilde yutkunmuştu. Elimi tutup arabaya doğru Anıllar önden biz arkadan yürümeye başladık. Anıl ve sevda kendi arabalarına geçmişti bizde arasın arabasına geçtik. Aras kontağı çevirmeden bana döndü
- Adri bana bunu yapma.
+ anlamadım. Gerçekten de anlamamıştım .
Ne yapmayım
Arabayı çalıştırırken sessizce mırıldanarak
- bu kadar güzel olma amına koyim.
Pür dikkat yola bakıyordum. Bu dediğini duymamış gibi yaptım cevap verip onu germek istemiyordum. Zaten şu an yeterince gergin davranıyordu. Bir anda telefonu çaldı.
- efendim anıl. Evet evet oraya sür.
Ardından kapattı telefonu. Bana bakıyor baktıkça alnı geriliyordu bir anda arabayı durdurdu.
Bu amına koduğumun kıyafetini niye giydin?
+ Aras ben sadece
- ne sen sadece ne ellerini açmış bana doğru gözlerini ayırmıştı. Kendimden bile kıskanıyorum ben seni. Adri bak anlatamıyorum sana ben ben seni severken bile kendim den kıskanıyorum bana bunu yapma.
Başımı öne eğmiştim gözlerim istemsizce doldu.
+istersen dönelim. Beni duymamışcasına tekrar devam etti yoluna. Kıyamamış belki de hevesimi kırmak istememişti. Aras radyoyu açabilir miyim? Başını olumlu anlamda salladı. İlk açtığım parça da sezen aksu çalıyordu.

Şarkıda =

Sen de benim kadar gerçekleri görüyorsun
Beraber olamayız benim gibi biliyorsun
Bir başka dünyanın insanısın yavrucağım
Sen kendi dünyanın toprağında büyüyorsun

Haklısın biraz geç karşılaştık
Oysa hic konuşmadan anlaştık
Bazı şeyler var ki söylenmiyor
Biz senle sözleri susarak aştık

İnsan acılarla kıvransa da
Ve o aşkta bir daha doğsa da
Dünyasını yeniden kursa da
Düşlerle gerçekler ayrı ayrı yaşar

Sen de benim kadar gerçekleri görüyorsun
Beraber olamayız benim gibi biliyorsun
Bir başka dünyanın insanısın yavrucağım
Sen kendi dünyanın toprağında büyüyorsun

Diyordu. Gözlerim istemsizce doldu. Aras aniden telefonu çıkarıp birini aradı. Aradığı kişi anıldı lafa girince anlamıştım
- Anıl slow Türkü aç. Tamam
+ noldu neden açtırdın
- bu şarkıyı çok sever o, dinlesin gidene kadar. Şu an aynı şarkıyı dinliyorduk. Bende şarkıya eşlik ediyor gözlerim dolup dolup boşalırken dışarıyı izliyordum. Derken çok lüks bir restoranın önünde arabayı park ettik arkamızdan da anıllar gelmişti. Onlarda arabayı park etti elbisemi düzeltip Kapıyı açıp aşağı indim karşımda anıl vardı gözleri yine kıpkırmızı olmuştu. Ağlamıştı kesin şarkıda. Benimde gözlerim kesin şişmişti ağlamasamda çok dolmuştu. Kafamı hemen yere eğdim Aras ve sevda da indi arabalardan hemen Aras elimi tuttu ve o lüks restorana giriş yaptık.

SAPLANTI ( OBSESSİON)  ( YENİDEN YAZILIYOR )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin