e g y

4.1K 100 0
                                    

A szüleim történetét bizonyára már sokan ismeritek. Itt az ideje, hogy bevezesselek titeket a sajátoméba. Maya Brooklyn Palmernek hívnak, de mindenki automatikusan Mayának szólít. 23 éve élek New York város, Queens kerületében. Csupán egy éve hagytam el a szülői házamat, ekkor kezdtem meg a diplomám utáni tanulmányaimat.

A szüleim a jól menő cégükre tekintve, mindenemet finanszírozni akarták, én azonban nem egyeztem bele ebbe, emelett az egyetemen elért jó eredményeimnek köszönhetően ösztöndíjat is nyertem. Nem mellesleg ott az öcsém Frank, akinek nagyobb szüksége volt a támogatásra, a sportolói karrierje miatt.

Szerettem volna önállósulni, úgy gondoltam, hogy ezt a pontot az életünkben sosem lehet túl korán kezdeni. Immáron egy éve bérlem a belvárosi apartmanom, az unokatestvéremmel, Scarlett-tel.

Jogi iskolában tanulok, az álmomat követve, miszerint egyszer elismert ügyvéd válik belőlem. Nagy elhivatottsággal állok a szakmához, még annak ellenére is, hogy piszkosul nehéz.
Az egyik legmegmutatkozóbb tulajdonságom, hogy maximalista vagyok. Szeretem, ha a munkáim mindig kiemelkedőek, ezért sem bánom, ha hajnalokig a laptopom, vagy a könyvem és a füzeteim felett ülök.

A munkamániám sok stresszel jár, amit többnyire cigarettázással vezetek le, bár apámon kívül ezt nem igazán nézik jó szemmel a családban. Sokszor megfogadtam már, hogy leszokom, de valahogy sosem jutottam el addig a fázisig, mindig a kezem ügyébe került egy szál.

A szabadidőmben nagyrészt olvasni, vagy rajzolgatni szoktam, de megesik, hogy ihlett adtán rövidebb történeteket is írok a Wattpadon keresztül. Kijelenthetem, hogy otthonülős típus vagyok, aki képes lenne bekuckózni napokra a saját kis komfortzónájába. Értékelem a természetet is, de sosem vonzott igazán.

Lehet, hogy megfordul néhányatokban a kérdés:
A húszas éveit éli, de mégis a tanulásnak szenteli minden idejét?
A válasz pedig: Nem.
Attól eltérően, hogy valóban elfoglalt vagyok a hét közel 0-24 órájában, a hétvégéket szinte mindig a barátaimmal töltöm szórakozóhelyeken, vagy egyszerű esti programokon.

Viszonylag nyitott embernek tartom magam, szeretek megismerni új személyeket, a baráti körömet mégis nagyon szűkösen tartom. Scarlett, az unokatestvérem mellett, a legjobb barátnőm szerepét is tökéletesen teljesíti. Mellette ott van Harley, akivel pisis korom óta szinte a mindennapjaimat töltöm, és végül, de nem utolsó sorban Heather, a csapat tánc királynője.
Szerencsére mindnyájan eltérő személyiségek vagyunk, talán ezért is olyan izgalmas a barátságunk, még annyi év elteltével is.

Összesítve egy kicsit különcnek tűnhetek a generációmban, de nekem ez teljesen megfelel. A határozottságom és a céltudatos gondolatmenetem sok embert motivál, beleértve az anyámat is, ami számomra a világot jelenti. Az, ha őt boldoggá és büszkévé tehetem nekem minden kinccsel felér.

ʙʟɪɴᴅᴇᴅ ʀᴜʟᴇs [szünetel]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin