3. bölüm ~ Trans hali.

453 54 32
                                    

İyi okumalar! Medya Stiles. 

Bir kaç gündür Teen Wolf'a 3 yıl sonra tekrar başladım... Sanki tüm olaylar aklımdan uçup gitmiş gibi ve hala heyecanını kaybetmiyor. En son 2018'de izlemiştim... Ve Malia'nın olduğu bölümleri izlemeyi resmen iple çekiyorum, bilmeyenler varsa Malia benim tüm izlediğim diziler arasında en sevdiğim kadın karakter (çok dizi izledim)
evet. bu aşırı gerekli bilgiyi öğrendikten sonra bölüme geçebiliriz badshbakhdbahdbsaj

****

(Heaven'den)

"En kötüsü de yazıları okuyamıyorum. Bir insan sadece rüyadayken okuyamaz."

Stilesın söylediği şeyle birlikte sıkkınlıkla nefesimi dışarı üfledim. Bu  ne biçim bir şeydi böyle? Ve neden hepimiz bunları yaşıyorduk?

"Buna çözüm bulmalıyız. Ama nasıl..." dedikten sonra Lia meşhur hareketini yaptı. Elini çenesine koyarak yanağını okşamaya başladı. Çoğu zaman düşünürken bunu yapardı. Ya da resim çizerdi.

"Her neyse... Şimdi bunu düşünmeyelim. Akşam bara gidelim mi?"

Scottın sorusuyla üçümüz de baygınca ona bakmaya başladık. Gerçekten böyle bir zamanda bu soru sorulur mu?

"Alfa olunca daha aptal olmuşsun." diye dişlerimin arasından mırıldanınca Stiles ve Lia kendilerini durduramamış, kahkahalarla gülmeye başlamışlardı. Ama Scott bundan hoşlanmamış olacak ki, tüm yüzünü bana döndü.

"Bana. Bir daha. Aptal. Deme..." diye tıslarcasına konuşunca bir adım arkaya gittim. "Hey adamım, ne oluyor?" diye Stiles onu kolundan tutup kendine döndürdüğünde gözleri şokla açılmıştı.

"Scott, gözlerin, değiştir onları hemen..."

"Bunu durduramıyorum..." diye telaşla bana baktı. Bir şey yapmamı bekliyordu, ama o artık bir beta değildi.

Lia durumu anlamış gibi Scott'ın elinden çekerek bu saatlerde hep boş olan bioloji odasına doğru sürüklemeye başladı. Stiles'la bir birimize baktıktan sonra biz de onların arkasından koşarak, sınıfa girdik.

Lia Scott'ın üzerindeki ceketi çıkarmaya yardım ediyor, diğer taraftan da onu sakinleştirmek için bir şeyler söylüyordu, ama Scott sanki bunu duymuyor gibiydi. Onun yanına yaklaşmak istediğimde bana dönerek "Uzak dur!" diye bağırdı. Scott bir kurt kokusu aldıkça sanki daha çok deliriyordu. Bu yüzden de Stiles bana sarılarak, beni geri çekti.

"Şimdi gözlerime bak, Scott. Gözlerime bak ve sakinleşmeye çalış."

Lia elini onun yanaklarına doğru götürdü. Acı çeker gibi onun yüzüne bakıyordu Scott.

"Dayanacak bir şey bul. İçinde bir şeyler ara, Scott, hadi, bunu yapabilirsin!" diye Lia bağırdığında Scott ondan istemsiz çıkmış pençelerini kendi ellerine sapladı. Bağırmamak için kendini zorluyor, elinden durmadan kan akıyordu.

Haftalardır normal beslenmeme rağmen bugün kendimi oldukça aç hissediyordum. Buna Scott'ın kolundan süzülerek yere dökülen kanı da daha çok yardım ediyor gibiydi. Çünkü vampir hislerim benden istemsiz olarak oraya doğru atlamak istiyordu.

"Heaven, yüzün..."

Stiles'ın sesiyle kendime gelmiştim. Üçü de şaşkınca beni izliyorlardı. "Ne oldu?" diye onlara soru yönelttiğimdeyse Stiles cebinden telefonu çıkararak bana gösterdi. Ekrandan kendime bakınca ne olduğunu anlamıştım.

Yine yalnızca vampir yüzüm ortaya çıkmış ve melez yüzüme nazaran daha korkunç görünüyordu. Hemen kendimi düzelterek sıralardan birine oturdum. Lia Scott'ın ceketini giymesine yardım ediyor, Stiles'sa düşünceyle kenarda duruyordu.

Blood and Revenge 3: İlahi oyunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin