7. bölüm ~ "İşe yaradı"

367 48 5
                                    

İyi okumalar! Medyadaki şarkıyı dinleyerek okuyabilirsiniz. Bizimkiler de şu an on yedi yaşındalar ve bilmiyorum ama bu şarkıyla bölümü düzenleyince çok güzel oldu gibi habsdaskhdbabs

***

(Lia'dan)

"Bu soğukta, gecenin bu saatinde ve apar topar buraya neden geldiğimizi siz ikinizden biri açıklayacak mı artık?!"

Heaven ellerini göğsünde birleştirerek sertçe Lydia ve bana baktı. Gece saat on ikiyi çeyrek geçiyordu, ve ikimiz hepsini topluca buraya çağırmıştık.

"Şimdi, şöyle. Lydia ve ben bir şey düşündük. Aslında daha çok ben düşündüm ama Lydia da bunu onayladı..." diye göz ucuyla ona baktığımda gözlerini devirerek hafifçe gülümsedi. Ben de hala bana yüzümde delik açmak ister gibi bakan Heavene döndüm:

"Alfalardan yardım alalım dedik. Belki Scott ve Heaven düzelince, hepiniz birden düzelmeye başlarsınız diye..."

"Peki eğer Scott içindeki kurda yenik düşerse ve bir daha insana dönüşemezse?" diye Stiles'ın sorusuna karşı Lydia "O yüzden işi profesyönellere  bırakalım dedik..." dediğinde bir kaç uluma sesiyle hepimiz o tarafa doğru döndük.

"Cidden mi? İkizleri mi buraya çağırdınız?" diye Isaac Allison'ın önüne kendini siper edince sinirle ona baktım.

"Eğer bay çokbilmişimizin daha iyi bir fikri varsa, kendini birilerine siper etmeden önce o sunabilir. Ha?"

İğneleyici bakışlarımı yüzünde gezdirince yüzüme garipçe baktı. O bilmese bile her şeyin farkındaydım. Aramızda her şey bitmişti ve o bitmeden gidip başkasına yaklaşmaya başlamıştı bile.

"Artık işe başlayalım mı, çocuklar?" diye Aiden sıkkınca nefes verince Heaven ve Scott hariç hepsine geri çekilmesi için kaş göz işareti yaptım. Aslında bugün Heaven'in dövüşmesi çok riskli olsa da, bunu denemeliydik. Onları kaybetmeyi göze alamazdık.

"Lia ve Lydia... Bu aptallarla beni yeniden buluşturduğunuz için sizi öldüreceğim..." diye Heaven hırıltı karışık mırıltıyla söylenince Scott da ona katılır şekilde kafasını salladığında Lydia'yla dehşetle bir birimize baktık. Tamam, onlar bir doğaüstüydü, bizse birer insanlardık...

"Zırvalıklar bittiyse başlayalım artık."

"Ne yapacağız?" diye Scott sorunca Aiden hafifçe tebessüm etti. "Başlayacağız? Siz bir şey yapmayacaksınız çocuklar... Ethan, ne yapacağını biliyorsun, kardeşim..."

Ethan Aiden'ın söylediği şeyden sonra ceketini çıkarıp bir kenara atarak Heaven'in üzerine yürümeye başladı.

"Ne yapıyor bunlar, Lia?!" diye Stiles öne doğru bir adım atınca kolundan çekerek onu durdurdum. "Gerekeni yapacaklar."

"Resmen şu an onları dövmek üzereler!" diye Isaac bağırdığında ona dönüp "Kapa çeneni!" diye bağırdım karşılık olarak. Dövüleceklerini biliyordum ama içlerindeki kurdu özgür bırakmaları gerekiyordu.

Ethan Heaven'in arkasına geçerek iki kolundan kavradı. "Hey, ne yapıyorsun, bırak beni!" diye Heaven elinde çırpınıyordu ama ona pek gücü yetmiyordu. Bedeninin yarısı vampir, yarısı kurttu. Ve şu an kurt tarafını tamamen kaybettiği için o diğer yarısı insan gibi kalıyordu ve bu da onu güçsüz kılıyordu.

Evet, hepsini oturup canavarlar kitabından araştırmıştım...

Aiden durmadan Scott'ın yüzüne tekmeler yağdırıyordu. Heaven Ethan'ın elinde çırpınıyor, Scott'ı kurtarmaya çalışıyor, çok yüksek sesle bağırıyordu.

Blood and Revenge 3: İlahi oyunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin