Ders bittiğinde bahçeye çıktım bi yere oturdum hemen bizimkilerle olan gruba mesaj attım.
Tuana: okula geldim ve daha iki dakika olmadan bi kızla tartıştık gibi bişey oldu.
Efe'm🖤: günaydın güzellik kimseye bulaşma. Bişey olursa da haber ver 😘
İkiz(esat): Kartal'la aynı okuldaymışsınız. Yeni öğrendim dikkat et ve lütfen muhattap olma onun grubundan kimseyle ikiz
Leya'm: Fotoğraf çekilip paylaş çok özledik seni.
Ülkü'm: kızlar nasıllar güzel mi yada yakışıklı erkek varmı? Şwçcçwçxçw
Tuana: ben bulaşmıyorum ki onlar bulaşıyor. Hem size fotoğraf çekilip atarım ama önce okulu öğrenmem lazım ve evet güzel kızlar var ülkü wşföwçdçwdö
Tuana: ben iyiyim merak etme esat sizi çok özledim sadece :(
Esat : bizde seni özledik çağan kafasını duvarlara vuracak az kaldı wşdlwçxöwödöws
Efe'm🖤: lan sussana saçmalama
Tuana: sevgilim kafamı vurma bi yerlere sakin ol wşdöwöxöwöxö
Leya'm:Wşçdçwöcwçöcs
Ülkü'm : wşdçwççcwöx
Tuana: bu arada Mete'yle yağız nerde
İkiz : onlar sabah Erken kalkmışlar tüm gece oyun oynamışlar şimdi uyuyorlar sınıfta wşdçwçdçw
Tuana: kıyamam ya neyse zil çalıcak ben çıkıyorum selam söyleyin. Sizi seviyorum 💜Herkes görüşürüz yazdığında gruptan çıktım. İnstagrama girip fotoğraf paylaştım.
(Defneyi görmeyin wşçcwççx)
Tuananaztiryaki: altın kızlar özledim...🥺🦋💙
Ülkühilalciftci: BİZDE ÖZLEDİK TUNİİİ🥺💜
Ülkühilalciftci'e yanıt:🥺🖤
Caganefeak: Sevgilimin ve kardeşlerimin güzelliği❤️( benle de at foto)
Caganefeak'a yanıt: hemen atıyorum efendim
Leyakırsan: çokça sevgi❤️🥺
Leyakırsan'e yanıt: çokça özlem🥺💙
Esat.tiryaki: Banane bende isterim
Esat.tiryaki'e yanıt: tamam wşxçwçxöwöx
Yağızkılınc: bende bende 😂
Yağızkılınc'a yanıt: hepinizle atıcam
Metesaglam: ama siz çok tatlısınız💜🥺
Metesaglam'e yanıt: yaaa🖤🥺İnstagramdan çıkıp telefonumu kapattım. Yanıma birinin oturduğunu hissedince kafamı çevirdim. Kartal ve arkadaşlarıydı. Tekrar önüme döndüm.
" seni arkadaşlarımla tanıştırayım kuzen." Diyen Kartala baktım. Şaka falan herhalde.
Sırayla arkadaşlarını gösterip isimlerini saydı ama o kadar umrumda değil ki unuttum. Sınıfta tartıştığım kıza geldiğinde sırıttım ama o da umrumda değildi. Memnun olduk Diyen herkese kafa sallamakta yetindim. Kartala baktım."Bişey olursa içimizden birine söyle olur mu? Zaten herkes kuzenim olduğunu biliyor."dedi Kartal şaşırdım. Arkadaşlarına döndü.
" siz sınıfa geçin ben geliyorum."
Arkadaşları yanımızdan ayrıldığında bana döndü gözlerinde samimi bir ifade vardı.
" burda rahat olmadığını biliyorum. Esatın orda seni merak ettiğini de ama merak etmemesi için elimden geleni yapıcam. Önceden de olsa biz yakındık tuana sen ben esat yakındık. Korkularını biliyorum bu hale sen burda geldin ve ben bi daha öyle bişey olmasına izin vermem. Sen bişeye ihtiyacın olduğunda bana ben yoksam da bizimkilerden birine söyle olur mu?" Dediğinde şaşırdım ama kafa salladım." tamam söylerim. Merak etme." Dedim işaret diliyle. Gülümseyip kafa salladı.
" ben gideyim o zaman esatla da konuşucam merak etme." Dedi ve yanımdan uzaklaştı. Kız çocuklarının savunmasız olması onu hep üzmüştü. Kadınlara küçük kızlara yapılan her kötü muamele onu üzüyordu. Merhameti onu güzel bi adam yapıyordu.Zil çaldığında kalkıp sınıfa gittim hoca daha gelmemişti. Kapı açıldı. Kafamı kaldırıp baktığımda Kartal ve arkadaşlarıydı. Tekrar önüme döndüm. Defterimi açtığımda bi not görünce şaşırdım.
"TEKRARDAN HOŞGELDİN BANA HIRÇIN"
Yazıyordu. Hırçın tek bi kişi derdi bana o da bu hale gelme sebebimdi. Korkuyla sınıfa göz gezdirdim. Herkes kendi halindeydi. Ben 5-6 yaşlarındaydı bu hale geldiğimde onun yüzündendi. O Benden 12 yaş büyüktü. Gözlerim dolduğunda hızla sınıftan çıktım.Basketbol sahasının oraya geldim. Gözlerimden yaşlar düşüyordu. Kenara oturdum. Nota bakıyordum. Sınıfa kadar nasıl girmişti bu not. Birinin sahaya girdiğini farkettim ama kafamı kaldırmadım. Nota bakıyordum. Kartal olduğunu anladım.
" tuana ne oldu?" Dediğinde yaşlı gözlerle ona baktım. Sonrada notu ona uzattım. Anlayacağını biliyordum.
Hızla tek örgüye tekme attığında gözlerimi kapattım. Açtığımda yanıma çöktü.
" nerden çıktı bu not?" Dedi.
" defterimin arasındaydı. Okula kadar girmiş olabilir mi?" Dedim işaret diliyle. Endişeli, sinirli ve sakinleştirmek ister gibi bakıyordu." bunu araştırıcaz şimdi teyzemi arıyorum. Haber veriyoruz ." Dedi telefonunu çıkarıp annemi aradı. Bende etrafa bakıyordum. Korkuyorum. Kartal telefonu kapattığında ona baktım
" esata haber vermezsek çok kızar." Dedim. Kafa salladı
"Ben arıyorum şimdi." Dedi. Telefonu çıkarıp esatı aradı. Hoparlöre aldı
" esat beni dinle. Tuananın defterinin arasında bi not bulduk.tekrardan hoşgeldin bana hırçın yazıyordu." Dediğinde esat sinirle bağırdı.
" ne demek şimdi bu?! Yani orda olduğunu biliyor hatta ve hatta okula kadar girebiliyor."" esat sakin ol ben tuanayı yalnız bırakmayacağım. Yanımda kalıcak tamam mı? Okulda hep yanımda. Sen bi şekilde babanı ikna et buraya gel. Tuanayı özledim falan de zaten okullar tatil olucak buraya gelin. Hatta arkadaşlarınızı da alın." Dedi Kartal sakinleştirmek ister gibi.
Esat bi süre sustuktan sonra sakince konuşmaya başladı.
" görüntülü arıyorum. Tuanayı görmem lazım." Dediğinde kartala bakıp heyecanla kafa salladım. Gülümsedi. Kapatıp esatı görüntülü aradı.
Esat açtığında gülümsedim.
" ağlama bak. Bizimkilere anlatıcam ve bi kaç güne oraya gelicez. Zaten tatil olucak iki gün sonra. Seni kartala emanet edebilirim. Bu konuda onu tanıyorum. Onun yanından ayrılma ve lütfen bi yere gidersen bile tek gitme." Dediğinde kafa sallayıp gülümsedim." söz haber vericem. Korkma sende . Bide bizimkilere şimdi söyleme. Çağan 2-3 gün demez gelmeye kalkar. Kartal'ın yanından da ayrılmam sürekli yazarım sana aklın kalmasın." Dedim . Gülümseyip kafa salladı. Sonra Kartal baktı.
" biliyorsun."dedi. " o kırmızı çizgim, sana bu konuda güvenmek istiyorum. İyi bak ona."Kartal Gülümsedi.
" merak etme. Bi daha aynı şeylerin olmasına izin vermeyeceğim. Bi daha kuzenimi hastanelerden toplamayacağız." Dedi bana baktı. Sanki o anlarımı hatırlamıştı. Basketbol sahasında tel örgünün önüne çökmüş oturmuştum. Sinirle önce kartala sonra esata baktım.
" yalnız ben burdayım. Szide üzülmeyin artık." Dediğimde ikisinde güldü. Bende güldüm. Esat bana baktı.
" artık kapatmam lazım dersim var. Dikkat edin." Dedi.El salladım telefonu kapattı. Kartal telefonu cebine koydu bana baktı.
" anlaşamıyor olabiliriz ama bu çok farklı bir durum. Bi daha asla o duruma düşmeni istemiyorum." Dediğinde gülümseyip kafa salladım. Sonra basketbol sahasından çıkıp sınıfa gittik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lal
De TodoHerkes okul dizisi olsun demiş, yine okulla alakalı yapıyorum. Babasının tayin sonucu ailesiyle temrenliye kasabasına gelen ve geçmişte yaşadığı şeyler yüzünden konuşamayan bir kız.... Tek arkadaşı tek sırdaşı ikiz kardeşi olan esatla beraber ye...