Çağanın yanından hızla bahane üretip ayrıldım çünkü kalbim gereğinden hızlı çarpmıştı ve utanmıştım. Hızla sınıfa geldim ama hala şoktaydım. Resmen aşk itirafı yapmıştı. Aklıma geldikçe ellerim buz gibi oluyordu. Ne zaman heyecanlansam ellerim titrer ve buz gibi olur. Sınıfa girdiğimde kimse yoktu. Telefonumu çıkarıp kızlara sınıfa gelmeleri için mesaj attım.
Bi kaç dakika sonra sınıfın kapısı açılınca o tarafa baktım Leya ve ülküydü. Şoktan hala çıkamamıştım aklıma geldikçe de kalbim sıkışıyordu Ülkü ve leyaya sıraları gösterdim oturmaları için , oturduklarında bir kağıt kalem alıp çağanla olanları yazdım bi kaç dakika sonra yazım bitince kafamı kaldırıp onlara baktım. Heyecanla bekliyorlardı. Olduğu gibi yazmıştım. Kağıdı onlara verdim Leya kağıdı elimden hızla aldı sonra gömülüp okumaya başladılar. Ayağa kalkıp sınıfta dolanmaya başladım.
Leya ve Ülkü'ye baktığımda bana baktılar ve dondular. Ofladım. Zaten heyecanlanmıştım. Ülkü çöplük attığında korkup irkildim leyada kendine geldi
" kızım sen ciddi misin?"dedi heyecanla kafa salladım.
" yani seviyor, şimdi ne olucak?" Dediğinde kağıdı ellerinden çekip " bilmiyorum o kadar heyecanlandım ki ellerim titredi buz kestim. Nefesimi kontrol edemedim . İlk defa böyle bişey başıma geliyor. Bi an önce o etkiden kurtulmazsam kalbim hızla atmaktan duracaktı bende bahane uydurup kaçtım. Arkamdan sırıtıyordu." Yazıp onlara verdim.Sınıfın kapısı tekrar açılınca yutkundum ama dönüp bakmadım. Kızlar kapıya baktı sonra bana baktılar. Arkamı döndüm bizimkiler ve misafir öğrenciler gelmişti. Esat yüzüme bakınca hızla yanıma geldi.
" senin suratın niye kıpkırmızı?" Diyip ellerimi tuttu.
" hatta ellerinde buz gibi? Neye heyecan yaptın yada stres yaptın?" Dediğinde yutkundum.
" sınavlar yaklaşıyor, bizde okula yeni geldik ya ondan , kızlarla onu konuşuyorduk." Dedim.Çağanın gülen bir sesle " sınavları takmayın ya yeni gelmiş olabilirsiniz hallederiz, ben çalıştırırım seni ." Dediğinde sinirle ona baktım. Daha fazla yüzüne bakamayacağımı anlayınca bakışlarımı çektim.
Çağan okul çıkışına kadar bilerek benle uğraşmıştı. Sırıtıyordu ve bu beni deli ediyordu. Eve gelip odama çıktım tam üstümü değiştirecekken telefonuma bildirim gelince açıp baktım çağandı.
Efe: konum atıcam gelsene.
Naz: gelmiyorum Bugün yeterince uğraştın benimle .
Efe: uğraşmayacağım hadi gel
Naz: off tamam nerdesin?
Efe: yürüyüş yolu varya , oradaki parktayım.
Naz: tamam bekle.Hızla üstümü değiştirip evden çıktım. 10 dakika sonunda yürüyüş yolunun oradaki parka gelmiştim etrafıma baktım ama Çağan yoktu. Burası bankları olan çok geniş bi park, çocuk parkı değil. İlerde çimenlerde oturan çağanı görünce yanına gittim. Yanını gösterdiğinde oturup ona baktım. Sırıtıyordu
"Ya hala neye sırıtıyorsun off." Dediğimde kendini düzeltti.
" tamam sırıtmıyorum başka bişey diycem ben sana." Dediğinde merakla ona baktım.
" sen artık benim sevgilim olsana." Dedi. Yutkundum.
"Öküz." Dediğimde şaşırdı. Kahkaha attım.
"Yani benle sevgili olmak o kadar kolay değil daha çok çalışman lazım."Tek kaşını kaldırıp bana baktı. Sonra aniden beni kendine çekti.
" bence şansını çok zorlama." Dediğinde omuz silktim. Biraz uğraşsın banane. Hemen uzaklaştım.
"İyi alıştın beni kendine çekmeye, biraz mesafeyi koru." Diyip güldüm. Sinir olmuştu.
"Sevgilim olmayacaksın yani." Dediğinde göz devirdim.
" o kadar kolay değil. Ben her önüme gelenle sevgili olan biri değilim." Dedim. Sinir etmeyi başarmıştım.Bi kaç saniye bişey söylememek için kendini sıktı. Sonra dayanamayıp hızla konuşmaya başladı.
" her önüne gelen kim kızım? Hangi dallamayla sevgili olucaksın. Zaten o çocuk sizde kalıyor" Dediğinde şaşırdım. Sonra kendimi tutamayıp kahkaha attım. Eğlendiğimi biliyordu. Sinirle yüzüme baktığında sustum.Ertesi gün müdür misafir öğrencilerin okulundaki bir aksaklıktan dolayı hemen dönmeleri gerektiğini söyledi. Şuanda 3. Dersteydik. Ben bahçede bi bankta oturmuş kitap okuyorum. Kızlar tarih hocasının yanında erkeklerde arka bahçede basketbol oynuyordu. Biri yüzüme gelen güneşi kapatınca kafamı kaldırdım. Bi çocuktu. Deri çeket giyinmişti.
" selam." Dediğinde kafa salladım. Çok ukala birine benziyordu.
" ben basketbol voleybol gibi turnuvalarda okulunuzun rakibiyim. Çağan Mete ve yağız vardı. Basketbolla uğraşıyorlardı. " Dediğinde telefonumu çıkardım. Not defterini açtım.
" Kusura bakma ben konuşamıyorum." Yazıp ona gösterdim , Gülümsedi.
" işaret dili biliyorum ben meteleri soracaktım sen yenisin galiba bu okulda olsaydın farkederdim."Diyip sırıttı. Sevmemiştim bu çocuğu.Tam bişey diyecekken biri belimden tutunca hemen arkama döndüm çağandı. Sinirle karşıdaki çocuğa bakıyordu.
" ooo çağan, tanışıyor musunuz siz." Dediğinde çocuğa baktım. Çağan bana baktığında Gülümsedim bakışları yumuşadı Gülümsedi. Sonra çocuğa sinirle baktı.
"Evet tanışıyoruz. Yengen olur." Dediğinde çocuk şaşırdı ama sesimi çıkarmadım. Bu çocuğu hiç sevmemiştim.
" neyse konuyu değiştirmeyelim. Bu hafta basketbol maçı istiyoruz." Dedi.Çağan sırıttı. " olur bi daha yeneriz sizi." Dedi.
Çocukta sırıtıyordu.
" o zaman detayları sonra hallederiz." Diyip bana baktı. Elini uzattı.
" adını bilmiyorum çok yakıştığına Eminim ama artık bendeki adın lal, ve seni asla unutmayacağım." Dediğinde Çağanın belimdeki eli sıkılaştı. Çocuk umursamadan arkasını dönüp Gitti. Çağanda arkasından bakıyordu. Çağana dönüp yüzünü yüzüme çevirdim. Beni görünce Gülümsedi.
" çocuğu hiç sevmedim kimdi o?" Dedim. Çağan beni banka doğru yönlendirdi. Oturdum yanıma oturdu.
" rakip okuldan bi çocuk işte Alp, biraz kazanma hırsı var. Fazla egolu biri." Dediğinde kafa salladım." seni gözüne kestirdi." Dediğinde omuz silktim
" beni ilgilendirmiyor boşver." Dedim bi anda kolunu bankın arkasına yasladı gülümseyerek yüzüme bakmaya başladı .
" burdan manzara güzelmiş otursak mı?" Dediğinde bakışlarımı kaçırdım.
" ulan bana bi he diyeceksin varya." Dediğinde şaşkınlıkla ona baktım. İçine kıro biri kaçmıştı sanki. Komiğime gitti. Güldüm. Ayağa kalktı.
"Hadi bizimkiler sınıfta bekliyor sınıfa gidelim." Dediğinde kafa sallayıp ayağa kalktım ve sınıfa gittik_______________________________________________
-sizce neler olucak?
-bu Alp denen çocuk neden basketbol maçı teklifi yaptı?
-instadan takip edin beni
İnsta/cagtuvibes_
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lal
De TodoHerkes okul dizisi olsun demiş, yine okulla alakalı yapıyorum. Babasının tayin sonucu ailesiyle temrenliye kasabasına gelen ve geçmişte yaşadığı şeyler yüzünden konuşamayan bir kız.... Tek arkadaşı tek sırdaşı ikiz kardeşi olan esatla beraber ye...