Sabah birinin beni dürtmesiyle uyandım. Esat olduğunu görünce şaşırdım. Hemen etrafıma baktım. Ne yani herşey rüya mıydı? Hızla telefondan tarihe baktım. 2021 yılındaydık. Esat telaşımı anlamlandıramadığı için şaşkınca bana bakıyordu. Herşey rüyaysa ben hala konuşamıyordum. Bu aklıma gelince gözlerim doldu. Ağlamaya başladım.
Esat bana sarıldığında bende ona sarıldım.
" şşş sakin ol Ne oldu ikiz?" Dediğinde ayrılıp yüzüne baktım. İşaret diliyle " bi yandan çok güzel bi yandan çok üzücü bir rüya gördüm. Gerçek olduğunu sanmıştım." Dediğimde Esat gülerek bana sarıldı.
" buraya daha dün taşındık tuana, endişelendik yüzünden rüya görmüş olabilirsin. Hadi hazırlan , babam bizi okula bırakacakmış." Dedi yüzüne bakıp gülümsedim. Ayağa kalkıp odadan çıktı.Endişeliydim, rüyada yanımdakiler kimdi acaba yüzlerini hatırlayamıyorum. Rüyamda herşey yeni okula başlamamla başlıyordu. Kimseye yakın olmasan iyi olacak diye düşünürken aklıma rüyadaki küçük kız geldi. Rüya yarım yamalaktı ama onu hatırlıyordum. Tekrar telefonumdan saate bakınca hızla banyoya girdim. Kısa bir duş alıp üstünü giyindim ve aşağı indim.
Kahvaltıdan sonra babam bizi okula bırakmıştı. Dersin bitmesine az kaldığı için bi sonraki derse girmeye karar verdik. Telefonum ötünce açıp baktım. Bilinmeyen bir numara mesaj atmıştı
053..... : komşu komşunun külüne muhtaçtır diyorlar. Peki numara komşusu numara komşusunun külüne muhtaç mıdır?
Mesaji okuyunca tuhafıma gitsede bi anda gülmeye başladım. Esatla bahçede oturuyorduk. Bana baktığını hissedince ona dönüp mesajı gösterdim kahkaha attı.
" cevap verecek misin ?" Dediğinde kafa salladım
Tuana: numara komşusu bence bu duruma dahil değil.
053..... : tüh ya bende bi numara komşum olduğu için sevinmiştim.
Tuana: numara komşusu bulmak yerine insanlarla sosyalleşseydin şwçcçwzçwöös
053.... : bi anda yazmaya karar verdim. Hep arkadaşlarım gaz verdi. Bu arada kaç yaşındasın? Wşşcçeçdwçcw
Tuana: 17 oldum geçenlerde sşxşeşxçeçxs
053.... : bende 17 yim başkalarına hep yaşlılar çıkar bana yaşıtım çıkmış wşxçeçxösözössöZil çalma sesini duyunca esata baktım.
" gidip sınıfımızı bulalım." Dediğinde ayağa kalktım bi yandan da mesaj yazıyordum.
Tuana: yeni okulumda ilk günüm. Sınıfımı bulmaya çalışıyorum. Sana daha sonra dönsem olur mu?
053....: bizimde teneffüs oldu şimdi. Daha sonra konuşabiliriz kolay gelsin :)
Tuana: saolTelefonu cebime koyup Esatın Peşinden gittim. Sınıfımızın önüne gelince esatı tuttum.
" kimseyle muhattap olmak istemiyorum beni zorlama olur mu?" Dedim işaret diliyle. Kafa salladığında içeri girdik. Sınıfta kimse yoktu. En arkadaki sıra boştu. İkimizde oraya oturduk.Ders zili çaldığında sınıf yavaş yavaş dolmaya başladı. Herkes sırasına geçerken şaşkınca bize bakıyordu ama umursamadık. Yerlerine oturduklarında hal bize bakıyolardı. Göz devirdim. Bi kaç dakika sonra hoca sınıfa girince masasına doğru ilerlerken bizi gördü. Gülümsedi.
" sanırım yeni arkadaşlarımız var ." Dediğinde esat ayağa kalktı.
" hocam biz izmirden geliyoruz. Ben esat ve ikiz kardeşim tuana." Dediğinde hoca bana baktı. Ayağa kalktım.
" ben tuana hocam"Dedim işaret diliyle hoca şaşırdı.Esat bu tepkilere alışık olduğu için hocaya döndü.
"Hocam adını söyledi." Dediğinde hoca ona bakıp Gülümsedi.
" bende hem sınıf öğretmeniniz hemde edebiyat öğretmeninizin adım Cansu ." Dedi. Yerimize oturduğumuzda ders işlenmeye başladık. Edebiyatı hep sevmişimdir. Kitaplarla da aram iyidir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lal
AcakHerkes okul dizisi olsun demiş, yine okulla alakalı yapıyorum. Babasının tayin sonucu ailesiyle temrenliye kasabasına gelen ve geçmişte yaşadığı şeyler yüzünden konuşamayan bir kız.... Tek arkadaşı tek sırdaşı ikiz kardeşi olan esatla beraber ye...