32.bölüm"çağanın gizemli halleri"

2.1K 144 39
                                    

Ders bittiğinde ben Ülkü  ve Leya hemen benim sırama toplandı. Onlarla konuşurken diğerleri de yanımıza geldi. Esatın aniden sorduğu soruyla şaşırdım" eee ikiz sen biriyle konuşuyordun o Ne oldu?" Dediğinde bozuntuya vermedim.

" konuşuyoruz hala normal yani." Dedim işaret diliyle. Esat ne dediğimi diğerlerine de söyleyince çağan bana baktı." nerde tanıştınız ki?" Dedi. Gülmemek için kendimi tutuyordu. " numara komşusu saçmalığı varya ordan yazmış." Dedim Esat ne demek istediğimi onlara  söylüyordu.     

Çağan resmen kıvranıyordu. Bu hali çok komiğime gidiyordu. Kızlara bakıp göz kırptım. Onlarda sırıttılar. Sonra konu dağıldı sohbet etmeye başladık. Herkes sohbet ederken bende çıkarıp Çağana mesaj attım. O benim okuldaki arkadaşı olarak numaramı almamıştı. Ortaya çıkardı diye korkuyor olabilirdi. Leya whatsapp grubu kuralım falan demişti ama Çağan konuyu değiştirmişti. O konuştuğum kişinin o olduğunu bilmediğini sanıyor o yüzden rahat konuşabilirdim  

Naz : çok sıkılıyorum ya sen nerdesin Efe ?
Efe: okulda arkadaşlarımlayım . Son 1 ders kaldı.
Naz :konuşamamak canımı yakıyor. Kimse işaret dili bilmiyor... kardeşim çeviriyor beni. Kötü hissediyorum 🥺
Efe:herkesten farklı olmak kötü bişey değil naz. Hatta seni özel bir insan yapar :)
naz: bilmiyorum...
efe: sıkma canını :)
Naz : denerim :)     

Telefonumu kapatıp kafamı kaldırdığımda herkesin bana baktığını farkedince şaşırdım. Mete gülmeye başladı." kızım sen biriyle mi konuşuyorsun niye sırıtıyorsun?" Dediğinde sırıttığımı yeni farketmiştim hemen kendimi topladım.
"Aman be gülmeyelim mi?" Dediğimde Esat beni kollarının altına aldı. Gülümsedim.

    Okul çıkışı esatla hiç oyalanmadan eve geldik. Ben şimdi odamda Çağanla konuşuyorum. Bilerek fotoğraf istiyordum.
Naz: ya saatlerdir bi foto atacaksın, işim var dedin daha da gelmedin.

Çağanın sohbetinden çıkıp kızlarla olan grubumuza girdim
Naz: çağan saatlerdir foto atmamak için girmiyor. Mesajlarıma bakmıyor wşdçeçcçwçxöwçx
Ülkü: kesin aklında bişey var yoksa umrunda olmaz söylerdi wşfçwçcçwçdçwçd
Leya:fotoğraf konusunda ısrar etme de amacını öğrenelim wşcçwçxçwçx
Naz: tamam cevap verince buraya yazarım wşfçwççcw

Gruptan çıktıktan sonra saate baktım. Akşam olmuştu bende aşağı indim. Esat koltukta oturuyordu bende yanına oturdum. Bana gülümseyip kollarını açtığında hızla kollarının arasına yerleştim.
" yarın teyzem ve ebrar geliyormuş." Dediğinde şaşırdım ona baktım.
" valla bakma öyle. Teyzem sözde yeni evimizi merak etmiş ama kesin ebrar ısrar etmiştir. Meraklı baya biliyorsun." Dediğinde Güldüm.

Ebrar teyzemin kızı ve oldukça meraklı biri. Çok fazla soru soruyor. Bi o kadarda sinir bozucu.... esatı çok sever ama benimle anlaşamaz. Esatla sohbet ederken çağan hiç mesaj atmamıştı. Ne işi olabilirdi ki bu kadar önemli. Fazla üstünde durmadım. Saat geç olunca bende odama gidip yatağıma yattım ve uyudum.


    Sabah uyandığımda tam evden çıkacakken kapıda teyzem ve ebrarla karşılaştık. Ne kadar dirensem de ebrar ne yapıp etti ve bizimle okula geldi. Bahçeden içeri girdiğimizde bizimkiler bize doğru yürümeye başladı. Hepsi ebrara bakıyordu göz devirdim
Esat lafa girdi.
" günaydın. Kuzenimiz ebrar, teyzemizin kızı." Dediğinde elimi kaldırdım.
"Benim değil." Dedim . Ebrar işaret dili bilmiyordu. Esat uyarıcı bi şekilde öksürünce ona göz devirip okula girmek için yürümeye başladım.

     Okulun içine girdiğimde Çağan arkamdan seslenince durup ona döndüm bana yetişti
" sen iyimisin?" Dediğinde kafa salladım.
"Ebrarla aranız kötü sanırım." Dedi kafa salladım. Gülümsedi. Bende gülümsedim.
" hadi gel sınıfa gidelim." Dedi ve beraber sınıfa gitmeye başladık. Çağanın dün Ne işi vardı öğrenmem gerekiyordu. Sınıfa geldiğimizde Ülkü'ye öğrenebilir mi diye mesaj attım o da haber vereceğini söyledi. Ebrar da bugün misafir olarak bizimle derslere girecekti. Sınıfa geldiklerinde Esat yanımda oturduğu için bana doğru gelmeye başladı. Ebrarda arkasından geliyordu.

   Yanıma geldiklerinde ebrar aniden elimden tutup beni sıradan savurunca şaşırdık.
" ben burda oturacağım." Dedi. Sıraya oturmak için tam arkasını döndü. Saçına arkadan asılacakken aniden biri beni geri çekince yüzüne baktım. Çağandı.
Beni yanına oturtturdu. Sinirle ona baktım.
" sakin ol ya tamam , misafir sonuçta boşver." Dediğinde sinirle önüme döndüm.

    Dersten sonra herkes teneffüste dışarı çıkmıştı. Sınıfta bi tek benle çağan vardık.
" sence tesadüf diye bir şey var mıdır?" Dediğinde ona baktım. Önümdeki kağıda" bence vardır." Yazdım okudu. Gülümsedi.
" bende inanmaya başladım. Son bi kaç gündür?" Dediğinde şaşırdım.
" neden son bir kaç gündür?" Yazıp gösterdim gülümsüyordu
"Bilmem bi kaç tesadüf denebilecek şeyler oldu ondan herhalde ." Dediğinde gülümsedim kafa salladım.

    O anda sınıfın kapısı aniden açılınca irkilip o tarafa baktım. Ebrar ve esattı  göz devirdim. Beni yine fırlatır gibi kaldırıp Çağanın yanına oturduğunda sinirlendim. Tam kolunu tutacakken Esat beni geriye çekince sinirle ona baktım. Beni bi sıraya oturturdu.
Ebrar bayık soruları sormaya başlamıştı bile. Çağan bıkmadan sorulara cevap veriyordu. Bi kaç dakika sonra zil çalınca ebrar kendisi kalkıp yerine  geçti bende  Çağanın yanına oturdum

Lal Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin