7.bölüm "şok durum"

3.4K 197 18
                                    

( 3 gün sonra)
Normal bi okul gününden sonra esatın antrenmanı olduğu için okulda kalmıştı. Çağan beni evin önüne kadar bırakıp gitti. Çağanla sevgili değildik ama beraber vakit geçiriyorduk ve ben çok eğleniyordum. Kendi anahtarımla eve girdiğimde ev çok sessizdi. Annemler evde yoktu diye düşünüp gidip üstümü değiştirdim. Şarj aletim annemlerin odasındaydı çünkü annemle beraber kullanıyorduk.


Telefonumun şarjı yoktu bu yüzden annemlerin odasından şarj aletini almak için o tarafa yöneldim.
İçeri girdiğimde komidinin üstünden şarj aletini aldım tam çıkacakken, banyodan sesler gelince durdum. Yanlış duymayı çok isterdim ama inleme sesleri geliyordu. Ne yapacağımı bilemeden dururken banyonun kapısının açılacağını anlayınca hemen kapının arkasına saklandım. Annem bu saatte evde olmazdı ki? Kapının açılma sesini duyunca nefesimi tuttum.

Bi kadın kıkırtısı duyunca kafamı hafif çıkarıp baktım. Bakmamla şok oldum. Babam ve bi kadın duştan çıkmış üstlerinde havlu varken yatağın üstüne oturdular. Kadın babamın kucağındaydı. Gözlerim doldu ağlayacağımı anlayınca hemen ağzımı kapattım. Babam annemi aldatıyordu. Bi kaç saniye sonra " hadi hayatım üstünü giy de evden çıkalım." Diyen babamı duyunca kendimi çıkmamak için çok zor tuttum.

Ayaklarımı hissetmiyordum ama burda olduğumu bilmemeleri gerekiyordu. Bi kaç dakika sonra odadan çıktıklarında hemen kapının arkasından çıkıp yere oturdum. Hıçkıra hıçkıra ağlıyordum. Bi süre sonra nefes alamayınca hızla aşağı inip telefonumu alıp evden çıktım.

Ormana girip bi ağacın yanına çöktüm. Babam bi kadınla annemi aldatıyordu. Biz farketmemiştik. Anneme nasıl söyleyecektim. Ben niye gördüm ki? Delirmek üzereydim hava kararmıştı ama hala ağlıyordum. Telefonum çaldığında yaşlı gözlerimi silip ekrana baktım. Esat görüntülü arıyordu. Açamazdım. Aramayı kapattım. Hala aklım almıyordu. Ağlamaktan mahvolmuştum. Kafamı ağaç gövdesine yasladım. Gözlerim kapanıyordu. Üşüyordum. Bir sesle zorla da olsa gözlerimi aralamaya çalıştım. Çağan Mete esat ve yağız buradaydı. Çağan hızla beni kucağına aldı. Halim yoktu ama gülümsedim.
" tamam güzelim bak geldik biz eve gidicez konuşucaz." Diyordu beni sakinleştirmek istiyordu titriyordum.

Kollarımı çağanın boynuna dolayıp kafamı boynuna koydum. Uyumak istiyordum. Korkuyordum ve burdan daha güvenli bi yer bilmiyordum. Esat beni telefonumuzdaki uygulamadan bulmuştur bunu biliyorum. Titrediğimi hissediyordum. Saçlarımda bi baskı hissettiğimde gülümsedim. Çağan öpmüştü. Gözlerim yavaş yavaş kapanırken kendimi uykuya bıraktım.

Gelen titremeyle gözlerimi açtığımda odamdaydım. Aklıma gördüklerim gelince yatağımda yan dönüp dizlerimi kendime çektim. Ağlamaya başladım. Nefret ediyordum ikisinden de... o kadını bulup gebertmek istiyordum. Odamın kapısı telaşla açıldığında ben ağlamaktan nefes alamaz hale gelmiştim. Esattı.... hızla beni göğsüne çektiğinde ona sarıldım. Bırakmak istemiyordum. Nasıl söyleyecektim ona....

onu yıkmak istemiyordum ama söylemem gerekiyordu. Saçımı okşuyordu.
"Şşşş sakin ol ikiz. Bak ben burdayım. Herkes aşağıda ve seni merak ettik. Sakin ol." Dediğinde daha sıkı sarıldım. Konuşamıyordum şuan konuşmam gerekiyordu. Ona içimdeki yangını anlatmam gerekiyordu ama nasıl yapacaktım, bilmiyorum.....

Sakinleştikten sonra ondan ayrılıp yüzüne baktım. Üzülmüştü gözleri dolmuştu. Ellerini tutup gülümsedim ama gözlerim doluydu. Avuç içlerim tırnaklarımı batırmaktan yara olmuştu. Avuç içlerime baktı acı çekiyordu sanki. Ellerimi çekmek istedim ama bırakmadı. Avuç içlerimi öptüğünde Gülümsedim. Yüzüme baktı.
"Konuşacak bişeyimiz var ama şuan değil lütfen. Diğerleri nerde?" Dedim işaret diliyle.

Kafa salladı
"onlar aşağıda saat gece 12 oldu kızlar uyudu. Annem onlara yatak açtı. Babam eve daha gelmedi bu gece mesaisi varmış. Erkeklerde aşağıda." Dedi. Çağanı görmek istiyordum.
" çağanı görmek istiyorum esat." Dediğimde güldü. Kafa salladı.

Odadan çıktığında yatağın kenarına uzandım. Unutmak istiyordum ama unutamıyordum. Odanın kapısı açıldığında yatakta doğruldum. Çağan hızla gelip bana sarıldı. Bende sarıldım. Yanaklarımı avuç içlerinin arasına aldı.
" korkuttun bizi. Cidden korkuttun yapma bi daha ." Dediğinde kafa salladım.
" neden ortadan kayboldun? Anlat bana hadi çözelim beraber." Dediğinde gözlerim doldu. Masa lambasının yanından not defterimi aldım.
" Bugün eve gelmiştim. Esat yoktu biliyorsun... annemlerin odasına girdiğimde banyodan sesler geliyordu ama annem evde yoktu. Babamla bi kadın duştan yeni çıkmış şekilde banyodan çıktılar. Ben saklanmıştım görmediler. Annemi aldatıyormuş." Yazıp ona gösterdim.

Lal Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin