40. Bölüm" gizli arama"

1.9K 138 19
                                    

Bahçede hep beraber otururken Alp'in bize doğru geldiğini görünce göz devirdim. Çağanla el ele tutuşmuştuk gözleri önce oraya kaydı sonra hemen Çağana baktı.Yanımıza geldiğinde hepimiz ona döndük.
" çağan konuşamadık ya, sen geçenlerde kaybolmuşsun" Dediğinde Çağan kafa salladı.
" Tuana bana geldi, yani bizim okula, sen yoktun ya ondan." Dedi. Damarına basmaya çalışıyordu. Yanlış anlayacağız bir cümle kurmuştu.

Sanki ben Çağanın yokluğunu fırsat bilip ona gitmişim gibi konuştu. Çağan bana baktı. Hayır anlamında kafa salladım. Alp'e döndü.
" kız arkadaşım istediği yere gidebilir?" Dediğinde Alp şaşırdı.
" sen yoktun, yokluğunu Fırsat bilip bana geldi işte " Dediğinde esat sinirle ayağa kalktı onu tuttum. Çağanın elimi tutan eli gevşedi ve yavaşça elini çekti. Ellerimize baktım. Yutkundum ,

Alp onunla oynuyordu o da oyuna geliyordu.
" aramadı bide Yani direk gelmiş, beni özledi herhalde , sen bence bir düşün." Dedi ve arkasını dönüp yürümeye başladı. Çağan bi kaç saniye konuşmadı . Ben hala elime bakıyordum. Bırakmıştı.
" anlatacak mısınız?" Dedi ama ben yine ona bakmadım. Mete olayı anlattı. Ben yine kıpırdamadım. Neden bu kadar koymuştu elimi bırakması? Alp'e inandığı için mi bırakmıştı?


Ellerimi dizlerimin arasındaki koydum. Kafamı kaldırdım. Mete direk beni izliyordu anlamıştı, Gülümsedim. Ayağa kalktım.
" hadi artık evlere dağılalım." Dedim . Esat diğerlerine döndü.
" evlere dağılalım bencede" Dediğinde herkes ayağa kalktı. Okuldan çıktık. Herkes kendi aralarında bişeyler konuşuyordu ama ben sadece yürüyordum .

O kadar dalmışım ki biri kolunu omzuma attığında irkildim. Sonra çağan olduğunu anladım. Beni kendine çekip saçlarımı öptü.
" hayırdır güzellik?" Dediğinde ona baktım.
" niye astın yüzünü?" Dedi.
" elimi bırakınca Alp aramızı bozdu sandım" Dedim dürüstçe Gülümsedi.
" deli misin kızım o kim ki aramızı bozucak? Sen benim yüzümden o gün ölebilirdin. Ben onun dediklerini mi takıcam." Dediğinde gülümsedim kollarımı beline sardım. 


    Telefondum çalınca çağandan ayrışıp telefonumu çıkardım arayan numara yok yazıyordu. İçimi bir korku kapladı.Çağana gösterdim. Bizimkileri durdurdu. Herkes sustu telefonu açtım hoparlöre aldım.
" yine ben." Dediğinde göz devirdim.
" yine ben konuşucam anlaşıldı ya" dedi dalga geçiyordu.
" neyse beni dinle Tuana, bi sonraki sırra hazır mısın?" Dediğinde korkuyla telefonu kapattım.

    Duymak istemiyordum. Herkes şaşırdı.
" tuana niye kapattın?" Diyen Çağana baktım.
Duymak istemiyorum. Belli ki beni üzmeye çalışıyor duymak istemiyorum." Dedim çağan beni kendine çekip sarıldı. Bende sarıldım.
" bi daha ararsa bize haber ver"diyen Mete'ye baktım kafa salladım. Tekrar yürümeye başladık ama aklım kalmıştı, bilmediğim şeyler bile beni bu kadar korkutuyorken  öğrendiğimde ne olacağını düşünmek bile istemiyorum.

         Sonunda esatla eve geldiğimizde Esat odasına çıktı bende salonda televizyon izlemeye başladı.  Telefonuma mesaj geldi. Baktım çağandı.

Efe: naber güzellik?
Naz: yanlış yazdığınız herhalde güzellik falan?
Efe: olur mu öyle şey sizin için kanatsız melek diyolar
Naz: kim diyormuş onu wşfçwçxçwçxöwx
Efe: ben diyorum 😁
Naz: sen diyorsan öyleyimdir wşcçwçxçwçx
Efe: ne yapıyorsun bakalım?
*fotoğraf gönderildi*
Efe: gumball ve darwin mi izliyorsun wşcçeçxwçxçwöz
Naz : izliyorum ya ben çok severim bunları😂
Efe: bende çok sevdiğim bişey var ama  izleyemiyorum.
Naz: neyi seviyorsun niye izleyemiyorsunuz?
Efe: seni seviyorum ama izleyemiyorum

Lal Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin