( herkesin merak ettiği o kısıma geldik, tuana nasıl bu hale geldi. Herkes bunu sormuştu wşfçeçcçwwşcş bide arkadaşlar tuana doktor kontrolleri haricinde kendi de alıştırma yapıyo sesini duymamıza az kaldı ama o an özel bir an olsun istiyorum. Ben sürekli bölüm yorumlarını okuyorum normalde ama bu hafta üniversite sınavım vardı. Çok aktif değildim artık aktif oluyorum hepinizi seviyorum bölüm hakkında düşüncelerinizi yazmayı unutmayın😍❤️
Ayrıca instadan da takip edin cagtuvibes_ 🖤)Hava kararmak üzereyken çağanla dışarı çıkmıştık. Dolaşmıştık. Esat evdeyken ona selçuğu anlattığını söylemişti ama çağan bana bişey belli etmiyordu. Bi defterim vardı benim, her şeyimi yazdığım, hatta o kadar çok şey yazmıştım ki 2-3 tane olmuştu. Şuanda hava kararmıştı etrafta kimse yoktu ve benle çağan bi parkta bankta oturuyorduk. Sırt çantamdan defterleri çıkardım. Çağan beni izliyordu. Ne yaptığımı anlamaya çalışıyordu. 2009 yazan defteri ona uzattım. Bu deftere her gün yazmazdım. Aklıma geldikçe yazardım.
Deftere baktı, sonra bana... kararsız kalsa da aldı. Açması için işaret yaptığımda açtı. Not defterimi çıkardım.
" her şeyi bildiğini biliyorum ama benim ağzımdan duy istiyorum." Yazıp ona gösterdim. Yazıyı okuduğu gibi telaşla defteri bırakması bir oldu. Cesaret edemedi. Gözleri dolmuştu aynı benim gibi....
acı çeker gibi bi yüz ifadesiyle konuştu.
" okumak istemiyorum. Yapamam."Gülümsedim. Not defterinin kenarına " defterlerim sende kalabilir ne zaman istersen o zaman oku hem son defter yeni orda güzel şeyler yazıyor ." Yazıp ona gösterdim. Gözyaşlarını silip kafa salladı. Onu tanıyordum. Yanımda okumak istemiyordu ama yalnız kalınca okuyacaktı. Ne kadarını biliyor bilmiyorum ama benim ağzımdan okuduğunda daha kötü olacaktı biliyorum.
Yinede bilsin istedim. Çağanın bakışlarımı üzerimde hissedince ona baktım. Beni kolunun altına alıp göğsüne çektiğinde gülümsedim. Birbirimize sarıldık. Biraz dikleşip ensesindeki saçlarıyla oynamaya başladım. Kafasını direk boynuma gömdü.
Pürüzlü sesiyle konuşmaya başladı.
" benim bu huzura ihtiyacım varmış."
Bu Dediğine kıkırdadığımda o da kollarımı belime sardı. Boynunu öptüğümde mıyışmış gözlerle bana baktı. Gülümsüyordu gamzeleri çıkmıştı.Keşke dedim o an... keşke 6 yaşım sen olsaydın... 18 yaşımı güzelleştirdin. Keşke 6 yaşımında kurtarıcısı olsaydın. Gözlerim dolduğunda kafamı eğdim. Elimi yanağıma koyup kafamı kaldırdı.
" ağlamak yok. Ben buraya sen ağla diye gelmedim." Dedi aklına bişey gelmiş olacak ki beni bi anda kendine çekti. Sırıtıyordu yutkundum.
" hem acaba biz şu öpme işini mi konuşsak." Dediğinde kocaman gözlerle ona baktım. Utanmıştım. Omzuna hafif vurduğumda geri çekilip inledi.
" ya kızım şaka yaptım. Utanıyorsun ya o yüzden valla." Dedi ama umursamayıp ayağa kalktım ve yürümeye başladım.Arkamdan gelip kollarını boynuma sardığında dayanamayıp kıkırdadım. Yanağımı öptü.
" hadi bakalım eve geçelim seni bırakayım sonra bende otele gidicem." Dediğinde kafa salladım. Eve doğru yürümeye başladık.Çağan beni eve bırakıp gitmişti. Bende üstümü değiştirip yatağıma girdim ve uyudum.
(Çağanın anlatımıyla)
Tuanayı bıraktıktan sonra ötele geldim herkes odadaydı. Kızlar farklı odada kalıyordu. Otelin terasına çıkıp tuananın defterlerini elime aldım. Kapağında 2009 yazan siyah deftere bakıyordum açamıyordum. Terasın kapısı açıldığında o tarafa baktım. Ülküydü. Yanıma oturdu. Defteri gördü. Bana bakıp Gülümsedi bende gülümsedim.
" esatın bahsettiği defterler mi?" Dedi. Kafa salladım.
" oku ." Dediğinde şaşırdım ama kendimi toparlayıp "korkuyorum" Dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lal
De TodoHerkes okul dizisi olsun demiş, yine okulla alakalı yapıyorum. Babasının tayin sonucu ailesiyle temrenliye kasabasına gelen ve geçmişte yaşadığı şeyler yüzünden konuşamayan bir kız.... Tek arkadaşı tek sırdaşı ikiz kardeşi olan esatla beraber ye...