22.bölüm" sude-tuana savaşı"

2.2K 135 14
                                    

İstanbuldan gelmiştim şimdide okula gidiyordum. Kartal evde çok oyalandığı için o arkamdan gelir diye onu beklemedim. Ayrı şehirlerde olmuyordu annemi ikna etmem gerekiyordu. Eve gittiğimde halledecektim. Yolda yürürken kedi sesi duyunca etrafıma baktım. Kedi ağacın tepesindeydi aşağıda köpek vardı sanırım onu kovalıyordu.

(Kartal'ın anlatımıyla)

Tuana beni evde bırakıp çıkmıştı. Arkasından evden çıktım tam yanına gidecekken yolun ortasında durmasıyla onu izlemeye başladım. Etrafına baktıktan sonra yürümeye başladı. Ağaçta bi kedi ve aşağıda bi köpek vardı. Tuana köpeği kovup kediyi ağaçtan almak için ağaca çıktı.

Tırmanma işlerini falan severdi. Ne zaman üzülse ağaca çıkardı. Kediyi alıp aşağı indi ve yürümeye devam etti. Bende yoluma devam ettim. Okulun yolundaki büfeye girdiğinde bende durdum. Bizim gruptan Berkant'ın sesiyle kendime geldim.
" ne yapıyorsun sen burda?" Dediğinde ona baktım.
Bakışlarım büfeye döndü tam o an da Tuana büfeden elinde yiyecekle çıkınca berkayında oraya baktığını biliyordum.

Tuanayı sevdiğimi biliyordu.
" ona bakıyordum." Dedim gülümserken. " kediyi köpekten kurtardı. Sonrada ağaca çıkıp aldı. Şimdide besliyor ."
Berkay elini omzuma koydu. " yapma Kartal. Bunu kendine yapma. Gerekirse nefret et. " dedi. Tuana yürümeye başlayınca bizde yürümeye başladık.

Okulun bahçesine girdiğimizde Tuana bi çardağa oturdu kediyi masaya koyup beslemeye başladı bi yandan da seviyordu. Karşısında ama uzakta olan banka oturdum. Berkayda yanıma oturdu. Bi kaç dakika sonra bizimkiler yanımıza geldiğinde Seda Tuanaya doğru yürümeye başladı. Umursamadım çünkü Tuana hallederdi.
" Seda yine ayar istiyor anlaşılan." Diyen berkaya bakıp güldüm.
" izleyelim bakalım Ne olucak." Dedim ve izlemeye başladık.

( Tuananın anlatımıyla)
Çardakta oturmuş kediyi besliyordum karşıma Seda oturdu. Kediyi alıp yere koyduğunda kedi karnı doymuş olacak ki gitti. Gülümsedim ama sonra Seda'nın burda olduğu aklıma gelince kaşlarımı çattım.
" kedinin şurda bi huzuru vardı onu da kaçırdın. Şurda çete bozuntusu adı altında arkadaşın olan erkekler sana nasıl katlanıyor." Diyip güldüm . Seda sinirle elini masaya vurduğunda geriye yaslanıp güldüm.
" uuu Seda apla sakin." Dedim . Seda sinirle bana bakıyordu.
" çakım." Dedi. " hala sende ver artık."

Ayağa kalktım çardaktan çıktım tam oluşum içine doğru yürüyecekken Seda kolumdan tutunca önce koluma sonra ona baktım.
" temas." Dedim. " hoşlanmam."
Kolumu çektiğinde eli boşluğa düştü.
" çakımı ver." Dediğinde gülüp ona yaklaştım. Ellerimi arka cebime koydum. Çakı arka cebimdeydi.
Üstüne yürüdüm.
" gel ve al tamam mı?" Diyip göz kırptım. Seda sağ tarafa baktığında bende o tarafa baktım.

Erkekler bizi izliyordu.
" ama Seda onlar sana yardım etmezler." Diyip geriye çekildim.
" neyse gelir alırsın işte ." Dedim tam arkamı dönüp gidecekken Seda yine kolumu tuttu. Hızla kolumu tutan elini büktüm.
" bana bak!! Temastan hoşlanmam demiştim." Dedim . Seda acıyla inlediğinde bıraktım.
Çok sinirlendi
" çakıyı ver Tuana konuşmaya başlayınca dilin açılmış." Dediğinde sinirle ona baktım.

Ellerim yine arka ceplerime gitti sinirle nefes aldım. Çakıyı cebimden çıkardım Seda açtığımı sansın diye açtım ama hemen kapattım. Seda'ya yaklaşıp çakıyı karnına yaklaştırdım dip dibeydik. Erkekler ayaklandı aam gelmediler Seda Korktu
" bak Seda çakıyla insan korkutmak çok kolay. Bu anca sana yakışır bana değil. " Diyip geri çekildim erkekler görsün diye çakıyı havaya kaldırdım çakı kapalıydı .
" ve ben kimseye bıçak çekmem. Hele çakıyla falan hiç işim olmaz ." Diyip sırıtarak kartala baktım.

O da korkmuştu bi an. Seda korkmuş ve şaşkın haldeyken önce Seda ya sonra erkeklere baktım.
" derste görüşürüz arkadaşlar." Diyip Seda'ya döndüm. " ha bu arada bi dahaki sefere artık." Dedim ve çakıyı arka cebime koyup arkamı döndüm ve okula girdim.

    ( bi sonraki bölümde üniversiteye geçiyorlar ve olaylar başlıyor. Çağan ve tuana  için. Eşcçeçdçwç)

Lal Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin