43.bölüm" iz peşinde "

2K 136 38
                                    

Telefonum kırıldığı için aynı numarayla kendime yeni bi sim kartı ve telefon aldım. Telefon aldıktan sonra o kişi sadece bir kere aradı ama açmadım. Mete'nin arkadaşı sayesinde o numaranın kim olduğunu bulabileceğimizi söylediler bu işlerden anlıyormuş. Telefonumu ona verdik eğer ararsa ben konuşamadığım için bizden şüphelenmeyecek ve konuşmaya devam edecek böylelikle bizde onun yerini tespit edebilecektik.

Hep beraber Mete'nin arkadaşının evine geldik tekrar aramasını bekliyoruz. Bu işin arkasından kim çıkacak merak ediyorum. Sırf onu yakalamak için bir umut var diye okulu bile astık. Telefonum çaldığında hepimiz tedirgin olduk. Çocuk bana işaret verdiğinde telefonu açtım.
" selaaamm telefon almışsın sonunda." Dediğinde göz devirdim.
" neyse şimdi o önemli değil. Seni özlemişim." Dedi. Çağan sinirle ayaklanacaktı ki tuttum.
" kardeş olacağınızdan Nasıl korktunuz ." Diyip güldü. Sonra sesi düştü
" sen çok üzüldün, o gün ormanda seni öyle görmek beni bitirdi ama sonra onun seni kucağına aldığını gördüm. O kadar masumdun ki." Dedi. Yutkundum.
" çok az kaldı yakında görüşücez ." Dedi ve telefonu kapattı.

Telefon kapandığında Mete'nin arkadaşı barışa döndük.
" yerini buldum. Bi okuldan geliyor sinyal." Dediğinde şaşırdım. Bi kağıda bi şeyler yazıp bana uzattı. Kağıda baktım ama burası Alp'in okuluydu. Şaşkınlıkla bizimkilere baktım.
"Burası Alp'in okulu." Dediğimde Çağan sinirle ayağa kalktı.
" tabi ya biz nasıl düşünemedik. Adamın babasının koşu her yere uzanıyor bağlantılarını kullanmış herşeyi ortaya dökmek için, zaten çok sessizdi bu aralar belliydi ." Dediğinde bende ayağa kalktım.

" sevgilim haklısın ama bişeyler yapmamız lazım." Dedim. Ellerimi tuttu
" yapacağız yapacağız ama önce biraz onunla oynayacağız." Dediğinde merakla ona baktım gülümseyip beni kendine çekti sarıldı bende sarıldım.


Çağanın planı Alp'e ayrıldığımızı düşündürmekti. Aslında haklı da eğer ayrıldığımızı düşünürse eminim ki harekete geçecektir. İlk işimiz instagramdan birbirimizi takipten çıkmak oldu. Fotoğraflarımızı da arşivledik. Esat konuştuğunda ona baktım.
" şimdi madem ayrıldınız süsü vereceğiz. O zaman yan yana da olmamanız gerekiyor hatta biraz oyunculukta fena olmaz." Dediğinde güldüm.
"Okulda ben yanınıza gelmem. Beni yalnız yakalarsa daha kolay olur. Kızlar benimle takılır. Böylelikle erkeklere kızlar bölündüğümüzü düşünür." Dedim. Çağan diğerlerine döndü
" tuana okulda yanımıza gelmeyecek kızlara erkekler takılırız böylelikle erkeklere kızlar bölündüğümüzü düşünür." Dediğinde gülümsedim.Her şey yarın olacaktı. O yüzden herkes evlere dağıldı.

      Ertesi gün erkenden okula gittim. Okulun bahçesine yaklaştığımda Alp'in kapının önünde olduğunu gördüm ama umursamadım. Onu gördüğümü farketmedi ,Beni beklediği çok belliydi. Yürürken Alp'in" tuana." Demesiyle yalandan etrafıma baktım. Sanki onu yeni görüyormuş gibi davrandım.  Ne var anlamında kafa salladığında yanıma doğru gelmeye başladı. Yanıma geldi. Gülümsüyordu
" günaydın ." Dediğinde kafa salladım.
" nasılsın?" Dedi. Anlaşılan instagramda çağanla fotoğraflarımı kaldırdığımızı farketmişti .
" seninle gerçekten uğraşamayacağım zaten canım burnumda uzak dur benden." Dedim ve yürümeye  devam  ettim.

     Kolumu  tuttuğunda ona baktım.
" iyimisin ne oldu?" Dediğinde sıkıntılı bir nefes verdim.
"Çağanla ayrılma noktasındayız. Hatta belkide ayrıldık bilmiyorum tamam mı? Zaten iyi değilim rahat bırak beni." Dedim ve hızla okula girdim . Hemen Çağana mesaj atıp olayı anlattım.
 

Lal Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin