45.bölüm" final "

3.1K 154 47
                                    

(Arkadaşlar aşırı dm aldım. O yüzdende yeni kurguya geçmek istedim. Bu bölümü attıktan SonrAda yeni kurgunun ilk bölümünü yayınlayacağım. Herkes bu kurgudan sıkılmış , bölümü okuduktan sonra yeni kurgunun ilk bölümünü okuyabilirsiniz 💙)

-yıllar sonra-

Hepimiz okullarımızı bitirmiştik. Ben doktor kontrolleri ve çabalamam sayesinde 2 sene önce konuşmaya Başlamıştım. Hepimiz yine bir aradaydık. Çağanla ben hala mutluyduk ama diğerlerinde sevgili bile yoktu. Ülkü geçen sene sevgili yapmıştı ama anlaşamayınca ayrıldılar. Bugün bizimkilerle beraber eski lisemizde buluşacaktık. Çağanla evli değildik ama ona çok güzel bir haberim var.

Okulun bahçesine geldiğimde bizimkileri bahçede görünce gülümsedim. Çardakta kahve içiyorlardı yanlarına gittim
" ben geldim." Dediğimde hepsinin yüzü bana döndü. Çağan beni yanına çekip kolunun altına aldı. Gülümsedim bende sarıldım.
Esat önündeki kahveyi bana doğru itti.
"Al iç ikiz." Dediğinde yutkundum bu şekilde mi söylemeliydim.
" şey yok, bana yasak kahve." Dediğimde anlamadılar.
" kim yasakladı?" Diyen Çağana baktım.
" tuana..." diyen leyaya döndüm anlamıştı. Kafa salladım. Ağzı açıldı heyecanlandı.
" şey ben..." Dedim sonra dayanamadım. " ya ben hamileyim." Kızlar çığlık atıp hemen gelip bana sarıldılar.

Kızlardan ayrılıp erkeklere baktım. Donmuşlardı. Dudaklarımı ısırdım.
" erkeklere kal geldi." Diyen Leyla'nın kolunu dürttüm.
" lan kendinize gelsenize." Diye bağırdığımda çağan hariç diğerleri kendine geldi. Çağana baktım.
Kafasını kaldırdı resmen nefes almayı unutmuştu.
Bana baktı sonra erkeklerle döndü.
" bebek mi dedi o?" Dediğinde güldüm.
" sevgilim bebek dedim." Dememle bana döndü. Sonra bir anda ayağa fırladı
" LAAAN. BEBEK DEDİ. BEN DEDİ , HAMİLEYİM DEDİ LAAAAANN." Diye bağırmaya başladı.



Kahkaha attım. Sonra karnıma eğildi.
" lan birden bebek var diyo ne diyor ?" Dedi. Büyü yapılmış gibi karnıma bakıyordu.
" lan çağan sakin olsana." Diyen yağıza baktım.
" lan nasıl sakin olayım. Bebek diyor." Dediğinde gülümsedim. Bana baktı.
" ciddi ciddi bebek böyle." Dediğinde kafa salladım. Gülüp bana sarıldı. Kahkaha attım. Sonra geri çekilip diğerlerine baktı. Sırıtıyordu.
" gördünüz mü lan baba oluyorum ." Dediğinde herkes Kahkaha attı. Çok sevinmişti.


5 yıl daha geçti kızımın adını lise zamanları rüyamda gördüğüm gibi naz koymuştum. O zamandan bir işaret kabul etmiştim. Onun haricinde Herkes aynıydı Herşeyiyle babasına benzemesi ben delirtiyordu. Saç rengi aynı hareketleri aynı... mutfakta kahvaltı hazırlarken birinin merdivenlerden koşarak indiğini duydum. Naz olduğunu anladım. Hızla mutfağa girdiğinde bana baktı
" anne babamın yüzüne traş köpüğü sıktım" Dediğinde şaşırmadım.

Naz çağanı uyandırmaya çalışıyordu ama çağan uyanmadığı için hep yanı şey oluyordu. Çağanın yukarıdan bağırma sesini duyunca naz panikledi.
" gel baş belası gel." Dedim ve Naz'ı alıp tezgahın altına oturtturdum. Her seferimde saklanacak başka bir yer buluyordu.. Çağan aşağı indiğinde Gülümsedim
" günaydın." Dediğimde sarılıp boynumu öptü
" Günaymadın, yine traş köpüğü ile uyandım. Nerde o yerden bitme." Dediğinde naz tezgahın altından konuştu .
" ben yerden bitme değilim."

Naz yerden bitme lafından nefret ediyordu. Çağanda bir tek buna tepki vereceğini bildiği için bunu söylüyordu . Çağan sırıtırken tezgahın altına eğildi bende eğildim. Naz konuştuğu ve yerini belli ettiği için iki eliyle ağzını kapatmıştı çok komik duruyordu.
Çağan " gel bakalım babaya." Dediğinde naz yine onu kandırmak için hemen boynuna sarıldı. Kelimeleri tam söyleyemediği için o kadar tatlı oluyordu ki...



Kafasını Çağanın gömdü. Tatlı tatlı" baba kıjma." Dediğinde sırıttım. Çağanın dayanamayacağını biliyordum ki öylede oldu. Çağan Naz'a sarılıp boynunu öptü.
" kızmadım bitanem ." Dediğinde naz iyice Çağana sokuldu.

—SON—

——————————————————————
- herkes bitir dedi bitirdim aşxöwöxöwöxs
- yeni kurguyla bu bölümü aynı anda yayınlayacağım yani bu bölümü okuduktan sonra profilimden. "kuzgun ve Tozkoparan " adlı hikayeyi okuyabilirsiniz

Lal Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin