14.bölüm"kartalın duyguları"

2.6K 179 24
                                    

   Teneffüs zili çaldığında sınıftan çıktım. Lavaboyu ararken bi sınıftan ses duymamla sınıfın kapısını açtım. Kartal'ın grubundaki bana laf atan kız yani, Sude bir kızı sıkıştırmıştı. Burası kolej  olduğu için tabiki de okul müdürü gelen paraya bakıyordu. Sude cebinden çakı çıkarınca hızla gidip çakı tuttuğu bileğini büktüm çakı ayağımın dibine düştü.

   Sude canı acıdığı için bağırdı. Sonra benim olduğumu farkedince şaşkınlıkla yüzüme baktı. Sıkıştırdığı kıza baktım korkmuştu. Gülümsedim. Kafamla gitmesi için işaret yaptığımda sınıftan çıktı. Sonra sureye döndüm. Bileğini sırtına yaslamıştım. Sude duvara ittim ve yerdeki çakıyı aldım.  Ayağa kalkıp sinirle ama bi o kadar korkuyla bana bakıyordu.
" ne yaptığını sanıyorsun sen? Kartal'ın kuzenisin diye sana karışamayacağımı mı sanıyorsun?" Dediğinde göz devirdim.

    Cebimden kağıt kalem çıkardım.
" Kartal'ın kuzeni olmak zerre umrumda değil. Zaten sevmeyiz de birbirimizi ama sen Kartal'ın köpeğiyken sana karışamayacağımı mı sanıyorsun?" Yazıp ona gösterdim. Kağıdı okuyup bana baktı. Sıralardan birine oturdum elimde çakıyla oynuyordum. Tam o sırada kapı açıldığında  sudeye bakıyordum. Sırıttım. Kartal'ın sesini duyunca ona döndüm. Tüm tayfası buradaydı.
" ne oluyor burda tuana o çakı ne?" Dediğinde  göz devirdim. Çakıyı arka cebime koydum.
" bu çakı sudenin, kendisi birini çakıyla
  sıkıştırmıştı. Bende  çakısına el koydum.  Bu arada arkadaşına söyle o kağıda yazdığım şeyi bi düşünsün." Dedim Kartal'ın bakışları sudeye döndü.

    " tuana bi kağıt vermiş sana Ne kağıdı?" Dediğinde Sude kağıda baktı.  Kartal kağıdı sudenin elinden çekti ve okudu. Bana baktı sonra sudeye baktı. Sude sinirle bana bakıyordu.
" çakımı geri ver!" Dediğinde göz devirdim.  Kartal bana baktı.
" Kartal abisi köpeğine söyle gelsin alsın. Çünkü ben artık el koydum. Gerçi o da farkında arkasında Kartal abisi olmadan hiç bir şey olmadığının da çaktırmıyor." Diyip çakıyı çıkardım. Kartal sudeye döndü.
"  köpeğine söyle çakıyı kendisi gelsin alsın çünkü ben el koydum dedi. Ayrıca o da farkında arkadasında Kartal abisi olmadan hiç bir şey olmadığının ama çaktırmıyor dedi." Diyerek beni çevirdi. Diğerleri şaşkınlıkla bizi dinlerken sudeye göz kırpıp çakıyı gösterdim. Sinirlenmişti. Sudenin gelmeyeceğini anlayınca çakıyı avcumun içine alıp arkamı döndüm ve sınıftan çıktım.

   Telefonum ötünce baktım. Bizimkiler grupta konuşuyordu. Onlara olanları anlatmaya karar verdim. Onları onlara da yazıp telefonu cebime koydum. Tuvalete girip çıktığımda telefonuma baktım. Bizimkiler  yazmıştı.

Efe'm🖤: ben diyorum bu kızda bişey var abi sessizliği bile asalet.
Tuana:  abartma ya ŞEÇCWÇXÇWÇX
Leya'm: iyi yapmışsın kız aferin haketmiş de çakıyı Ne yapacaksın?
Ülkü'm: tuananın da orda bir çete kurması yokmu ÇAÇXWÇXÇWÇD
İkiz: biz olsaydık olurdu wşcçwçxçwçşsşd
Kıvırcık(yağız): parti kur oy verelim lan wşxçwçxçs
Geveze(mete): kız tuana orda güzel kız varmı?
Tuana: sana göre yok knk eşciwşcçwçxs
Geveze: tüh bee wşcçwçxçwçx
Tuana: bu arada siz ne zaman geliyorsunuz buraya?
Efe'm🖤: yarin değil ertesi gün geliyoruz güzellik az kaldı.💜
Tuana:  Zaman çabuk geçsin ya🥺💙
Kıvırcık: lan çağan zil çaldı bırak telefonu lwçcçwçxwx
Tuana: benimde derse gitmem gerek sizde ders dinleyin hadi bb

   Herkes bb yazdığında telefonumu kapattım. Bi sonraki dersimiz boş olduğu için kütüphaneye gittim. Kitaplardan birini karıştırırken çok güzel bi bölüm gördüm.

- elimde değil olric
-ne  efendim?
- elleri olric elleri...

Çok hoşuma gidince hemen resmini çekip instagrama  attım ve çağanı etiketledim. Bi günüm daha böyle geçmişti. Akşam eve geldiğimde ödevlerimi halledip bahçeye çıktım. Hamağa yan şekilde oturdum ve kafamı yasladı . Sudenin çakısı elimdeydi ona bakıyordum. Yanıma birinin oturmasıyla kafamı kaldırdım. Kartaldı. Tekrar çakıya baktım.
" o çocukta Ne buluyorsun?"diyen kartala baktım. Eski defterleri açacaktı.
"Sen kimseyi sevmem falan diyordun. Sonra benim sana olan duygularım yüzünden Benden uzak durdun... kuzenin olmama rağmen uzak durdun ama onunla nasıl sevgili oldun?" Dedi.

Yüzüne baktım. Böyleydi işte Kartal. Eski defterleri açmaya bayılırdı. Ortaokulda beni sevdiğini söylemişti bende istememiştim. Kardeşim gibiydi ama sonra duygularıyla çok dikkat çekmeye başladı. Hatta babamın bile bana sorduğunu hatırlıyorum o yüzden Kartal'dan uzak durmuştum.


" sen benim kuzenimsin. Başka bişey zaten olamazdı aramızda ve olmayacaktı. Ayrıca o çocuk değil adı var ve evet seviyorum." Dedim. Sonra elimdeki çakıyı Kartal'ın avucunun içine koydum.
" arkadaşına verirsin ve bi dahaki sefere cidden kötü olur yoluma çıkmasın." Dedim ve ayağa kalkıp içeri geçtim. Kartal'ın bana yaptığı aşk itirafını esata söylemiştim o da Kartal'ı Benden uzak durması konusunda uyarmıştı. Kartal yetmezmiş gibi birde şu not meselesi vardı.

Lal Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin