45

1K 46 7
                                    

Uczniowie mieli nadzieję, na dobry rok. Mieli... do czasu pierwszej lekcji  obrony przed czarną magią. 

- Dzień dobry, dzieci. - powiedziała nauczycielka uśmiechając się sztucznie. - Zaliczenie standardowych umiejętności magicznych, powszechnie zanych jako SUMy.  Uczcie się pilnie a otrzymacie nagrodę. Lenie i nieroby czekają przykre konsekwencje. Dotychczasowe lekcje tego przedmiotu były prowadzone bardzo chaotycznie. Zapewne ucieszycie się, że zrealizujemy, starannie opracowany przez ministerstwo, łatwy, przyjemny program obrony przed czarną magią. Tak? - zapytała na koniec wiedząc uniesioną rękę Hermiony. 

- A tutaj jest coś o użyciu zaklęć obronnych ? 

- O użyciu zaklęć ? - zapytała kobieta i zaśmiała się jakby usłyszała wyśmienity kawał. - Nie wyobrażam sobie, po co używać tych zaklęć na moich zajęciach. 

- Żadnej magii nie będzie ? - zapytał zszokowany Dean. 

- Będziecie się uczyć obrony przed czarną magią, w całkowicie bezpieczny, pozbawiony ryzyka sposób. 

- Ale co nam to da, jeśli ktoś nas zaatakuje nie będziemy umieli się bronić. - oburzył się Harry.

- UCZNIOWIE MAJĄ PODNOSIĆ RĘKĘ GDY CHCĄ COŚ POWIEDZIEĆ NA MOJEJ LEKCJI ! Według wskazań Ministerstwa, wiedza teoretyczna wystarczy wam, aby zaliczyć egzaminy końcowe, a przecież w każdej szkole, o to chodzi. 

- A jak teoria, ma nas przygotować do życia poza szkołą ? -zapytała Rosalind.

- Ależ poza szkołą nic ci nie grozi, kochanie, kto według ciebie, miałby atakować dzieciaczki takie jak ty ?

- O sam nie wiem... - wtrącił Harry. - Może Lord Voldemort.

- Może postawmy sprawę jasno. Ktoś próbuje wam wmówić że, rzeczony czarnoksiężnik, powrócił zza grobu, ale to nie jest prawda.

- Wcale nie, widziałem go, walczyłem z nim !

- SZLABAN PANIE POTTER !

- Czyli według pani Cedric Diggory zmarł na własne życzenie ?!

- Śmierć Cedrica to tragiczny zbieg okoliczności...

- Tak samo jak twoje narodziny... - mruknęła pod nosem Rosalind.

- Został zabity ! Voldemort go zabił ! Przecież pani to wie ! - podniósł głos Harry.



Lwica z Gryffindoru | Fred WeasleyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz