11

1.8K 67 8
                                    

Podczas wakacji, Remus z dnia na dzień, przekazał córkę pod opiekę rodziny Weasley. I miała pozostać tam aż do rozpoczęcia roku szkolnego. Oczywiście kategorycznie zabronił informowania Rosalind o ucieczce drugiego ojca. 

Tak, tak. Remus bardzo bał się o swoją córkę. Syriusz był pierwszą osobą która kiedykolwiek dała radę uciec z azkabanu. Po tym jak zdradził Jamesa i Lily, nie było pewności iż nie skrzywdzi Rose. 

Dziewczyna miała w tym roku zacząć trzeci rok nauki, a Fred i George na piąty. Chłopcy część wakacji spędzili w Egipcie. Przez co sowa, Freda kursowała w tę i z powrotem. Ponieważ chłopak, potrafił pisać do dziewczyny nawet 3 listy dziennie. Oczywiście dziewczyna odpisywała równie szybko. 

Gdy Remus, zapytał Molly, czy nie przygarnęła by jego córki, do końca wakacji. Uzyskał w pełni entuzjastyczną odpowiedź twierdzącą. Molly bowiem uwielbiała Rose. Jak żartował Percy, już w pełni przyjęła ją do rodziny, i pozostaje czekać aż wyswata ją z  którymś z synów.

Dziewczyna, spędzała jedne z najlepszych wakacji swojego życia. A natomiast, Fred po rozmowie z bratem, którą odbył w Egipcie. Coraz bardziej dostrzegał iż Rose jest kimś więcej niż przyjaciółką. Przynajmniej dla niego. No prosto mówiąc chłopak się zakochał. 

Tydzień przed rozpoczęciem, nowego roku wraz z Rose, rodzina Weasley wybrała się na Pokątną. Aby zrobić tak zwane "szkolne zakupy".

W tym roku Rose musiała zaopatrzyć się w następujące podręczniki :

Standardowa księga zaklęć (stopień 3) 

"Mirandy Goshawk Demaskowanie przyszłości" Kasandry Vablatsky (tylko dla uczniów, którzy wybrali zajęcia z wróżbiarstwa)

" Natychmiastowa transmutacja" Emerika Switcha 

"Potworna księga potworów Edwardua Limy" (tylko dla uczniów, którzy wybrali zajęcia z opieki nad magicznymi stworzeniami) 

"Numerologia i gramatyka" (tylko dla uczniów, którzy wybrali zajęcia z numerologii) 

"Życie domowe i obyczaje brytyjskich mugoli" Wilhelma Wigworthy'ego (tylko dla uczniów, którzy wybrali mugoloznawstwo)

 "Sylabariusz Spellmana" (tylko dla uczniów, którzy wybrali runy) 

"Podstawowa obrona przed czarną magią" Arseniusza Jiggera

Z przedmiotów do wybrania Rose zdecydowała się na : Runy, Opiekę nad magicznymi stworzeniami)

Fred oczywiście zgłosił się na ochotnika, aby pomóc Rose odnaleźć wszystkie książki. I oto miała miejsce identyczna, sytuacja jak trzy lata temu. Dziewczyna nie mogła dosięgnąć podręcznika, a Fred niczym książę z bajki podaje je książkę.

- Dalej jesteś strasznie wysoki - oznajmiła dziewczyna. 

- Nie po prostu ty jesteś niska - powiedział puszczając jej oczko i zaczynając uciekać. Pobiegła za nim. Oczywiście po kilku chwilach leżeli na podłodze śmiejąc się w niebogłosy. Fred wisiał nad dziewczyną. Po czym jego wzrok mimo woli powędrował na jej usta. Tak bardzo chciał ją pocałować...

Oboje zaczerwienili się po uszy po czym wstali...

Lwica z Gryffindoru | Fred WeasleyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz