47

1K 44 10
                                    

Czas, mijał teraz Rose, strasznie szybko. Pragnęła spędzić z Fredem jak najwięcej czasu. Ale również z Georgem w końcu był jej przyjacielem. 

Ogromnie cieszyła się obserwując, jak Fred i George wyczarowują swoje patronusy. Zwierzaki, bawiły się ze sobą zupełnie jak bracia. 

Fred wyczarował hienę, a George wyczarował kojota. Natomiast z różdżki Rosalind wystrzelił piękny wilk. Po chwili hiena i wilk leżały przytulone do siebie. 

- O matko ! Jak oni się kochają... - wyrwało się Hermionie. 

Tak, kochali sie ogromnie. Silną i bezinteresowną miłością. 


Gdy Dolores została dyrektorką, Fred i George opuścili szkołę. Rosalind okropnie za nimi tęskniła. Ale starała się przetrwać ten rok szkolny. 

W nocy Harry doznał wizji. Widział jak Voldemort torturuje Syriusza. Wraz z Luną, Nevilem, Ginny, Ronem, Hermioną i Rosalind, ruszyli do Ministerstwa Magii.  

Nie zastali tam Syriusza, jednak znaleźli przepowiednie dotyczącą Harrego i Rose.  I właśnie wtedy pojawili się śmierciożercy. 

Uczniowie Hogwartu dzielnie się bronili. W pewnym momencie jednak wszyscy prócz Harrego zostali schwytani. Mieli różdżki przystawione do szyi. A Lucjusz Malfoy nakazywał Harremu przekazać sobie przepowiednie. 

Wtedy pojawili się równie niespodziewanie co wcześniej śmierciożercy, pojawili się członkowie zakonu feniksa. 

Walczyli ramię w ramie z członkami Gwardii Dumbledore'a.

W pewnym momencie, Bellatrix, chciała rzucić jakieś zaklęcie w plecy Syriusza. Nie dała rady. Rosalind jednym zaklęciem powaliła ją na ziemię. Skupiając na sobie uwagę czarownicy. Nie świadomie uratowała ojcu życie. 

Później, Harry wraz z Dumbledorem zmierzyli sie z Voldemortem. Gdy śmierciożercy się deportowali, a sam Czarny Pan sie do tego przymierzał. Do ministerstwa wpadł, Minister i jego pracownicy. 

I już żaden z nich nie śmiał podważyć "plotek" o powrocie tego którego imienia nie wolno wymawiać. 

Wakacje tego roku były jeszcze bardziej niespokojne. Nadchodzącą wojnę było czuć w powietrzu. 

Lwica z Gryffindoru | Fred WeasleyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz