46

993 51 2
                                    

Kilka dni później również Rosalind dowiedziała się jak, wyglądały szlabany u Umbridge. Gdy wraz z bliźniakami, podrzuciła łajnobombę, do gabinetu Filcha. Niestety na gorącym uczynku przyłapała ją Landryna. 

Kazała 200 razy napisać im zdanie : Nie będę robić głupich kawałów.

Z każdym razem, na ręce pogłębiały się rany (napisane litery pojawiły się na ręce)

Gdy tylko Fred zorientował się jak to działa, chciał przejąć na siebie szlaban, Rose, jednak Umbridge kazała mu się zamknąć i pisąć albo "jego dziewczyna jeszcze bardziej ucierpi".

Później działo się coraz gorzej. Ropucha została "Wielkim inkwizytorem Hogwartu". Wprowadzała różne zakazy czy nakazy.  

"Jeszcze chwila i zakaże nam oddychać"

Również zwolniła, nauczycielkę wróżbiarstwa. Mimo iż kobieta nie była zbytnio lubiana, uczniowie patrzący na tę scenę mieli ochotę trafić Umbridge Avadą.

Przykładowe  zakazy jakie wprowadziła brzmiały następująco. 

1. Nie wolno słuchać muzyki podczas nauki. 

2. Zakazuje się używanie produktów Weasley-Black.

3. Należy zawsze nosić stosowne ubrania i ozdoby. 


- To jest wariatka ! - skarżyła się Rosalind. - Nie dość że nie mogę się do was przytulić na powitanie bo macie zachować metr odstępu, to jeszcze zakazała naszych wynalazków !

- Kochanie dopuki nie zacznie nas śledzić, możemy sobie razem posiedzieć przed kominkiem.  Ja i przyszła pani Weasley.

Na tę uwagę chłopaka dziewczyna mocno się zarumieniła, i wtuliła w klatkę piersiową chłopaka. 

Kompletnie nie zdawała sobie sprawy jak poważna rozmowa ich czeka...

- Rose. - zagadnął chłopak - Ja i George, chcemy rzucić szkołę. 

- CO ?! - oburzyła się - Chyba nie mówisz poważnie. 

- Chcę otworzyć nasz sklep. Mój, George'a i twój. Chcę stworzyć dom, w którym będziemy mogli zamieszkać i razem wychowywać nasze dzieci. Chcę żebyś została Panią Weasley.

- Fred, ja... nie wiem co mam powiedzieć. Naprawdę ogromnie się cieszę że masz tak poważne plany co do mnie. Ale, dlaczego rzucasz szkołę ?

- Taki mam plan, kochanie, nie umiem ci powiedzieć co jest tego bezpośrednim powodem. Ale zrobimy, to odejdziemy w wielkim Stylu. 


Lwica z Gryffindoru | Fred WeasleyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz