" ငါတို႔က လူသားေတြ မဟုတ္ဘူး .. လူသားမိန္းကေလးတစ္ေယာက္ ခ်စ္မိတာက အမွားတစ္ခုဘဲ .. မင္း ကိုယ့္ကိုယ္ကို ျပန္စဉ္းစားသင့္တယ္ .. အခုခ်ိန္မွာ ရပ္လိုက္ရင္ ရေသးတယ္.. " အျဖဴေရာင္ ေရွးေခတ္ဝတ္စံုကို ေသသပ္စြာ ဝတ္ထားသၫ့္ လူငယ္တစ္ေယာက္ က သူ႔ေဘးနားတြင္ ရပ္ေနေသာ ရွန္းခြၽန္းမင္ကို ၾကၫ့္ကာ ေျပာလိုက္သည္။ သူက ရွန္းခြၽန္းမင္အား ေသခ်ာၾကၫ့္ရင္း " ၿပီးေတာ့ အခုခ်ိန္မွာ မင္းက ေရ႔ွဆက္မတိုးခဲ့လို႔ရိွရင္ သူမေသသြားတာနဲ႔ အရာအားလံုးက တိတ္တဆိတ္ဘဲ ၿပီးသြားလိမ့္မယ္ .."
ရွန္းခြၽန္းမင္သည္ ရုပ္ေသျဖင့္သာ ရိွေနၿပီး ဘာမ်ျွပန္မေျပာခဲ့ေပ ။ ထိုလူငယ္က ရွန္းခြၽန္းမင္ သည္ ဆံုးျဖတ္ထားသၫ့္ ကိစၥအား ျပန္ျပင္ရန္ မေျပာႏိုင္သျဖင့္ ေခါင္းသာခါလိုက္ေတာ့သည္။ သူက လက္ေဝ႔ွယမ္းလိုက္သည္နဲ႔ အလင္းတန္းတစ္ခုက်လာကာ .. ရွန္းခြၽန္းမင္၏နဖူးအတြင္းသို့ ဝင္သြားသည္။ ရွန္းခြၽန္းမင္က ျငင္းဆန္ျခင္းမျပဳဘဲ အသာလက္ခံလိုက္သည္။
" ဒီ စည္းက ဒီေလာကမွာ မင္းေနႏိုင္ဖို႔ အတိုင္းအတာ တစ္ခုထိဘဲ ကူညီႏိုင္လိမ့္မယ္ .. မင္းသိတဲ့အတိုင္း မင္းဝိညာဉ္ကို ထိန္းသိမ္းဖို႔ ငါ့မွာ လံုေလာက္တဲ့ စြမ္းအင္ မရိွဘူး ..စည္းက မင္းကိုဘဲ ေနႏိုင္ေအာင္ ကူညီေပးႏိုင္ၿပီး မင္းစြမ္းအားက အကန႔္အသတ္ရိွလိမ့္မယ္ ..ဒါက အခ်ိန္ၾကာလာရင္ မင္းအတြက္လည္း မေကာင္းသလို ငါ့အတြက္ ၊ စၾကာဝဠာအတြက္လည္း မေကာင္းဘူး .. " သူက ရွန္းခြၽန္းမင္အား သူ႔စၾကာဝဠာအတြင္း ထၫ့္ထားရျခင္းသည္ ေပါက္ကြဲခါနီး ဗံုးတစ္လံုး ထၫ့္ထားရသည္နဲ႔ တူေနမွန္း သိသျဖင့္ သတိေပးလိုက္သည္။ သူတို႔လို့ အရွင္သခင္ဘြဲ႔ ခံယူထားသၫ့္သူမ်ားအတြက္ အျခားတစ္ေယာက္၏ ေလာကကို သိမ္းပိုက္ျခင္းမရိွဘဲ ဝင္ေရာက္ရျခင္းမွာ အလြန္အႏၲရယ္မ်ားသၫ့္ ကိစၥျဖစ္သည္။ " ၿပီးေတာ့ သူမက ကံၾကမၼာပန္းတိုင္ ပိုင္ဆိုင္ထားတဲ့ တစ္ေယာက္ရဲ့ ရန္သူျဖစ္ေနတယ္ .. ဒါက သူမအတြက္ မေကာင္းဘူး ..သူမေနာက္လိုက္ေနတဲ့ မင္းက အႏၲရယ္ေတြ ရင္ဆိုင္ရလိမ့္မယ္.. ငါက လူတိုင္းရဲ့ ကံၾကမၼာကို ဝင္ေရာက္ စြက္ဖက္မွာ မဟုတ္ဘူး .. "