~ Előszó ~

2.2K 42 1
                                    

Szia!

Ha ezt olvasod, a Sequestrum-hadművelet sorozat harmadik részénél jársz – és megnyugtatlak: NEM kell elolvasnod az előzményeket ahhoz, hogy élvezni tudd ezt a „könyvet":) Elsősorban akkor ajánlom, hogy ásd bele magad az első két részbe, ha szeretsz bűnügyeket és/vagy rejtélyeket megoldani: így a helyére tehetsz minden apró utalást és puzzle-darabkát. A sorozat első két részével kapcsolatban több információt találsz a profilomon!

Hogy miben más ez a történet, mint J. K. Rowling Harry Potter-sorozata? Semmiben. Látszólag ugyanaz fog történni itt is, de a fő események helyett olyan dolgokról olvashatsz majd, amelyek a háttérben akár meg is történhettek volna. Az illúzió természetesen nem tökéletes: néhány dolog másként történik, mint a könyvekben, és olyan karakterekről is olvashatsz, akik Rowling fejében sosem léteztek – de a cél akkor is az, hogy közösen visszaidézzünk egy morzsányit a varázsvilágból .

Ez a "kötet" A Főnix Rendje cselekménye alatt játszódik, Harry és a barátai helyett azonban Tonksot, Siriust, Remust és egy Lucy Dawlish nevű boszorkányt fog követni. Az előző két rész bemutatta őket és megalapozta köztük a kapcsolatokat: ebben a részben ezek a kapcsolatok tovább mélyülnek, és (slowburn) románcok is szövődnek köztük.

Jó olvasást!

Laerthel

~ § ~

K R E D I T E K

Borító grafika: Sirius & Remus (c) muirin007 (https://www.deviantart.com/muirin007) | Tonks & Lucy (c) Unknown | Alap (c) Mary GrandPré

Playlist grafika: Lucy (c) Unknown | Remus & Dora (c) burdge.tumblr.com | Sirius (c) blvnk-art (https://blvnk-art.tumblr.com)

✓ Utoljára, Black! (Sirius/OC ; Remus/Tonks)Where stories live. Discover now