פרק 8-
מתאו-
השקט ברכב שלי היה כבד ומהול במחשבות שאף מאיתנו לא העז לומר. ליין שיחק בחוסר תשומת לב באיזה מחזיק מפתחות שמצא בתא הכפפות שלי. אני נסיתי להתרכז בדרך אבל תמונות של קריד עם עיינים אדומות, וריד פועם במצח וכאב חרוט על תווי פניו שובר והורס חצי מהבית שלו עם אלת בייסבול לא נתנו לי מנוח. ולנסיה השפיעה עליו יותר משהיה מוכן להודות. הוא לקח את המעשים שלה הכי קשה שיש כי מבחינתו היה שם גם אלמנט של בגידה כי הוא באמת אהב אותה. הכרנו אחד את השני מגיל 10. ראיתי אותו מסתכל עליה, בוחן אותה, רוצה אותה. בתור חבר שלו לא חיבבתי אותה כי היא הייתה שחצנית ומודעת יותר מידי לכוח שיש לה על בנים. היא אהבה את תשומת הלב אבל לא שמה עליו למרות שהוא היה מאוהב בה מרגע שראה אותה לראשונה כשהגיע לבית הספר היסודי של פלקון וואלי. כשהכול קרה עם קריסטן הוא נשבר מזה לרסיסים. המעורבות שלה בזה לקחה ממנו חלק שהוא לעולם לא יוכל להחזיר לעצמו. זה היה כאילו האפלה בלעה אותו והוא מעולם לא חזר להיות מי שהיה בעבר. מצד שני גם ולנסיה לא מי שהיא הייתה בעבר. הכל השתנה ולא לטובה. מסע הנקמה של קריד היה מוצדק עד לרמה מסוימת והיה ברור לי שאני בצד שלו ושל פורטר. ולנסיה הייתה כלבה וההתנהגות חסרת האחריות שלה יצרה שרשרת אירועים שהסתיימה במוות ואובדן שהשפיעו על החבר שלי לנצח.
״זה הולך להגמר רע״ ליין שבר את השתיקה הכבדה.
״להגמר רע? מצטער לומר לך שזה כבר רע״ נאנחתי.
״אולי כדאי שננסה לעצור את זה״.
״לעצור את זה? אתה ראית אותו היום?״
״ראיתי אותו. וזו בדיוק הבעיה. לא אכפת לי מהכלבה, מצידי שתלך להזדיין. אבל הוא לוקח את זה רחוק מידי ופוגע בעצמו יותר ממה שהוא פוגע בה״ ליין צדק ברמה מסוימת.
אחרי שפירסון ריסקה לה את הרגל היא הייתה אמורה להיות מחוסלת אבל נדמה שזה רק חיזק אותה. רמינגטון נתנה לה גב, אומץ וחברות מה שלא היה לה כבר שנים. היא התחילה לקבל תשומת לב במובן החיובי והבנתי למה זה מחרפן את קריד. לאנשים יש זיכרון קצר והם מסוגלים לסלוח אבל הוא לא יכל כי הוא היה זה שאיבד את העולם שלו.
״לדיבורים כבר אין טעם, ליין. המצב חייב להתאזן ולא נאבד אותו לנצח״ ובאמת האמנתי בזה.
״אני יודע. נצטרך לעבוד על זה... אם המצב יצא משליטה אני לא בטוח שיהיה אפשר לעצור את זה״ ליין נשמע מודאג מאוד.
״אז בוא נוודא שהוא נשאר בשליטה ושלונסיה ברינגר נשארת במקומה בתחתית שרשרת המזון״.
ליין הנהן וידעתי שהוא מחוייב לזה בדיוק כמוני. הורדתי אותו בבית שלו לפני שהתקשרתי לג׳רמי בארלו. ג׳רמי היה החוקר הפרטי של המשפחה שלנו. אבא השתמש בו כדי להשיג לכלוך על יריבים וחברים ושותפים. וגם על המשפחה כשהצורך מתעורר. ג׳רמי לוקח ממני את הפרטים שאני יודע עליה ואני יודע שלמרות שזה לא הרבה הוא יוכל להשיג לי לכלוך עמוק עם היכולות שלו אז השארתי את זה בידיו. ברגע הזה לא הרגשתי כלום אולי אפילו שמחתי מהצעד שעשיתי. זה היה בשביל קריד אבל זה היה גם בשבילי. זה הוכיח לי שבשבילי היא הייתה לא פחות ולא יותר ממכשול. שום דבר רציני. מה שהיא עשתה כדי ללחוץ על הכפתורים שלי לא הולך לערער אותי. לא באמת.
נסעתי הביתה. הבית כרגיל היה ריק מאדם וחשוך. אבא נסע לגוודלארחה, מקסיקו ל׳עסקים׳ לשבוע. ואני הייתי לבד. לא שצפיתי למשהו אחר. למדתי להיות לבד ואפילו להינות מזה במובן מסוים. כשאתה לבד אף אחד לא דורש ממך כלום, אף אחד לא מצפה ממך לכלום ואתה לא חייב שום דבר לאף אחד. לבד היה בטוח ושקט. לבד היה כואב וחשוך ובודד. ואולי לפעמים נסיתי לשכנע את עצמי שאני נהנה מהלבד הזה כי אין מי שימלא אותו.
הגיע הזמן לעלות לישון לפני שאני אטבע במחשבות האלה שמובילות לשום פאקינג מקום.
YOU ARE READING
Hate (falcon valley 2)
Romanceרמינגטון ׳רמי׳ בלקווד קיוותה להתחיל חיים חדשים ורגועים בפלקון וואלי אחרי שאמה אוזרת אומץ סוף כל סוף ומחליטה להתלונן כלפיה אביה המתעלל. רמי רק רוצה חיים שקטים ושלווים בלי סיבוכים ומקווה להתמקד בלבנות את הביטחון העצמי שלה שנשחק עקב ההתעללות המילולית ו...