פרק 15-
מתאו-
הרכב שלי דהר במלוא המהירות המותרת בכביש המהיר. החלונות שלי היו סגורים ומוזיקה הרעימה במלוא העוצמה ברמקולים של הרכב. Hamster dumpster הייתה אחת מלהקות האינדי רוק האהובות עליי והשיר שהתנגן ברכב היה 'don't fuck with my daughter' שסיפר על אמא שדורסת למוות את הבן שהעז לשבור לבת שלה את הלב. השיר דיבר אליי כי בסתר ידעתי שאם אמא של רמי תדרוס אותי אני לא אאשים אותה. השעות שבהן בילינו יחד היו מעבר לכל חלום פרוע שהיה לי. זיינתי בנות לפני, לעזעזאל עשיתי את מאז שהייתי בן 13 אבל בחיים שלי לא חוויתי דבר כזה. זה היה כאילו הגוף שלי שכח שיש לו גבולות. בתור אתלט ידעתי היטב שלגוף שלי יש מגבלות וסף לכל דבר אבל נראה שאיתה זה לא חל עליו. ברגע ששמעתי את הדלת נטרקת זה היה כאילו בלון האנרגיה הבלתי נגמר שלי התפוצץ בבת אחת וכל שרירי נהיו כבדים, הפה שלי יבש והזין שלי כואב ורפוי בין רגליי כמו כלי חסר שימוש שעדיף להיפטר ממנו. נסיתי להתעלם מכל הבלאגן הרגשי שהסתחרר בתוכי ולחצתי על דוושת הגז עוד דו״ח לא יוכל להפוך את היום הזה למחורבן יותר, דאגתי לזה יפה מאוד. חתכתי מישהו כמו מניאק אמיתי וכשהוא צפר לי עשיתי לו אצבע שלישית כמו הפרחח שאבא תמיד חשב שאני. להתנהג כמו מניאק בא לי בטיבעיות. זה זרם בגנים של משפחת טורנס. מייקה היחיד שיצא שונה וזה היה לטובה. הוא לא היה דפוק שהורס הכל כמונו. כשנכנסתי לחנייה של המוסד המוח שלי היה מלא בצלילים של רוק פרוע ותמונות עוד יותר פרועות של רמינגטון. הייתי חייב להתנער מזה. צעדתי במהירות פנימה ולמזלי בחורה מבוגרת איישה את הדלפק. אלו לא היו שעות ביקור ולא תיאמתי מראש אבל עם קצת שוחד, חיוך תמים וחנופה קיבלתי אישור כניסה.
מייקה שיחק ברכבת צעצוע והמטפלת החדשה שלו ישבה בכורסא לידו וסרגה משהו.
״מתאו!!!״ מייקה זרק את הקטר מיד כשהבחין בי ורץ לעברי עוטף אותי בחיבוק דוב.
״אה... מר טורנס אלו לא שעות הביקור״ המטפלת שלו נעמדה מיד.
״פלורנס נתנה לי אישור מיוחד״ הסברתי.
״זה נפלא, מייקה סיפר לי הכל עלייך. הוא ממש אוהב אותך״ היא חייכה ולא חפרה בנושא תודה לאל.
״מייקה אוהב את מתאו הכי הכי״ החיוך על פניו של אחי המס בבת אחת את כל מה שהיה מסביב.
כשהייתי איתו הבנתי פתאום מה באמת חשוב. זה הנחית אותי לקרקע והייתי זקוק לזה.
״אני אתן לכם את הזמן שלכם יחד. אם תצטרכו אותי אני במרחק של שיחה ואגב אני נדין״ הוא הושיטה את ידה ללחיצה.
לחצתי את יד והיא טפחה על גבו של אחי, איחלה לנו שנהנה ואז השאירה אותנו לבד.
״עשית לי הפתעה!״ מייקה צהל.
״הייתי צריך לראות אותך פנים אל פנים, ילד״ הודיתי ואחזתי בו כמו חבל ההצלה שהוא באמת היה עבורי.
״אתה נראה רע״ מייקה אחז בפניי וחקר אותן בעיניו הבהירות.
״באמת תודה, אחי״ נסיתי לצחוק כדי לכסות על זה שהוא כל כך חד הבחנה.
הוא זכה בכל האינטליגנציה הרגשית ואני נשארתי בלי פאקינג גרם ממנה. הוא היה כל כך חכם וזה שרף לי בנשמה שאבא שלנו לא ראה את זה.
״מה קרה?״
״לא משהו חשוב״ המשכתי לחייך דרך הבולשיט.
״אני לא אוהב שקר!״ הוא דחף אותי ממנו והכעס קרן ממנו.
״אני לא משקר, מייקה״ הנדתי בראשי.
״אתה משקר!״ הוא הניח את ידיו על מותניו וסירב להכנע.
״פשוט צרות עם בנות, זה הכל״ מלמלתי והעברתי יד בשערי.
״אני מכיר בנות. ג׳סמין מ-הקומה למעלה היא בת ואנחנו כל הזמן מבלים ביחד. וגם נדין היא בת והיא נחמדה אליי ממש. אני מכיר בנות, תאמין לי״.
פאק... הוא באמת היה טוב מידי לעולם הזה ולמשפחת טורנס.
״ג׳סמין? היא יפה?״
״היא בסדר״ הוא הסמיק כמו עגבנייה.
״כבר אמרת לה שאתה מחבב אותה?״
״לי אין צרות עם בנות כי הן מחבבות אותי. למה לך יש?״ אחי לא נתן לי לחמוק מזה.
״פשוט פגעתי במישהי וזה מרגיש רע, זה הכל״ התיישבתי על הספה וניסיתי לדחוק ממוחי את המבט הנבגד שלה.
״למה פגעת בה?״
״זה מסובך, מייקה... אני פשוט לא מוכן לסוג כזה של חברות עם בת״ זו הייתה הגרסא המרוככת לסיפור הדפוק הזה.
כששכבתי במיטה שהייתה פעם שייכת לאמא שלי והיא הביטה בי בעיניה הכהות והרכות פתאום הרגשתי את זה. הלב שלי פעם מהר יותר, הדופק שלי עלה, קצות אצבעותיי רטטו ורגש מפחיד ומחניק הציף את גופי כאילו איזה סכר ארור נפרץ בבת אחת ואיים על שפיות דעתי וכל מה שחשבתי שאני יודע על עצמי התערער.
התחושה הזו הייתה מבעיתה בצורה אכזרית והייתי חייב לנטרל אותה. אהבה? זה היה מחוץ למשוואה. במיוחד לא עם מישהי כמו רמי שאם נודה על האמת הייתה יותר מידי טובה בשבילי. וחוץ מזה הייתי בצד של קריד ורציתי לוודא שככה זה ישאר. לא היה מקום לרגשות כאלה בחיים שלי עכשיו. הייתי צריך להתמקד בתחרויות שלי, בלהכנס לנבחרת האולימפית, בלנצח.
״אני חושב שהיית פשוט צריך להגיד לה את זה. כשאומרים משהו בצורה טובה הכל מסתדר״ החיוך הקטן שלו היה כמו אור בערימת החרא שבה שקעתי.
אולי בעולם שלו הכל היה פשוט כל כך אבל לי היה אסור לחשוף את הקלפים שלי בפניה. היא לא הייתה נותנת לי פתח מילוט וזה היה פאקינג מסתבך. רמינגטון הייתה מסתערת על הגילוי, מתענגת עליו ואז מכריחה אותי להתמודד עם כל ההשלכות שלו. אז עשיתי את הדבר שהגיע לי באופן טבעי לבשתי את השיריון שלי ויצאתי למתקפה. הייתי חד וחזק ופגעתי בה בדיוק איפה שהיה הכי כואב כמו מניאק אמיתי.
״אני אנסה את זה״ שיקרתי לו בפנים.
״ותבקש סליחה?״
״ברור״ גם לא בעוד מיליון שנה.
״יאיי!״ מייקה מחא כף.
הייתי משקר מיליון פעמים רק כדי לראות אותו שמח.
״מה דעתך שנשחק ברכבת?״
לשמחתי הוא הסכים ברצון. הרכבת הלהיבה אותו והעסיקה אותי אז ככה שהחשבתי את זה לניצחון. כשהוא מיצה אותה הכנתי לנו כריכים עם חמאת בוטנים וריבה והתיישבנו לראות את התוכנית האהובה עליו.
״מתאו?״ הוא שאל בפה מלא.
״כן?״
״למה אתה לא עונה לטלפונים של אמא?״
פאק. נחנקתי מהביס שלי. איך הוא יודע את זה?.
״מי סיפר לך את זה?״
״אמא״ הוא ענה בישירות כתמיד.
האנשים האלה באמת לא יודעים מתי לעצור... לא פלא שהם מצאו אחד את השניה, ההורים שלנו. אחד סוחט את הילד שלו ואחת משתמשת בילד שלה כי היא יודעת איך זה ישפיע על הילד האחר שלה אבל לא אכפת לה. כמה שאני מתעב את החארות האלה שיצרו אותי.
״אני לא רוצה לדבר איתה״ הפעם בחרתי בכנות.
הוא היה נראה מוטרד ושנאתי את זה.
״למה?״ גבותיו התחברו בצורה שהעידה שהוא מוטרד מזה עד מאוד.
״כי אני כועס עליה ולא מתחשק לי לדבר איתה״.
התשובה שלי הייתה כנה אבל מייקה לא נראה רגוע יותר. שנאתי שהיא גררה אותו לזה.
״אבל היא עצובה שאתה לא מדבר איתה, היא אמרה לי את זה בעצמה״.
״אני מבטיח שאני אענה לה בפעם הבאה אם זה ישמח אותך״ ליטפתי את גבו.
אני אענה לה ואומר לה מה דעתי על השיחות האלה ועל זה שהיא מערבת את אחי בדברים שהוא לא אמור להיות מעורב בהם.
״מאוד״ הוא הנהן.
״קיבלת, אחי״.
הוא נרגע בבת אחת והתמקד במסך ואני נשמתי לרווחה. אעשה הכל כדי להגן על אחי. הוא היה וישאר החולשה היחידה שלי.
YOU ARE READING
Hate (falcon valley 2)
Romanceרמינגטון ׳רמי׳ בלקווד קיוותה להתחיל חיים חדשים ורגועים בפלקון וואלי אחרי שאמה אוזרת אומץ סוף כל סוף ומחליטה להתלונן כלפיה אביה המתעלל. רמי רק רוצה חיים שקטים ושלווים בלי סיבוכים ומקווה להתמקד בלבנות את הביטחון העצמי שלה שנשחק עקב ההתעללות המילולית ו...