פרק 14-
רמי-
התחושה של משהו נוקשה מתחכך בין פלחי ישבני גרמה לי להקיץ מהשינה שלפי גופי הדואב לא הספיקה לי בעליל. מתאו טורנס היה הגבר עם כושר הסיבולת הכי גבוה שאי פעם פגשתי. זה היה קטע עם בנים בגילי הם תמיד דיברו הרבה יותר ממה שהם עשו אבל הוא לא דיבר, הוא פשוט עשה. כמות התנוחות והפעמים שגמרתי הייתה לא הגיונית. הוא לא נתן לי לחמוק מאורגזמה אפילו לא פעם אחת עד שפשוט הגוף שלי קרס. ועכשיו הוא פאקינג מוכן שוב. זה היה מגוחך כמעט כמו העובדה ששוב הרגשתי את הצורך נבנה בתוכי ואת הרטיבות מתחילה להיווצר בין רגליי.
״התחת הזה כל כך פאקינג שווה״ הוא לחש לפני שהכה בישבני ומחץ את שני הפלחים בידיו הגדולות.
״הוא מוצא חן בעייניך?״ הצמדתי את ישבני לאגנו והתחככתי בזין שלו שפעם בין לחיי ישבני.
״אני לא מאמין שאת צריכה לשאול את זה אחרי הלילה שעברנו״ הוא גיחך ושפתיו נגעו קלות בצווארי.
הוא צודק. אף פעם לא נתתי לאף אחד להתקרב לאיזור הזה בגוף שלי. למרות שמשום מה נדמה שזה החלום הרטוב של כל פאקינג גבר. אבל איתו זה היה אחר וטבעי. הוא לא היה סליזי בנוגע לזה וגם לא ישיר מידי... זה פשוט קרה. לא חשבתי שאני יאהב דבר כזה אבל עפתי על זה כי הוא ידע מה הוא עושה ואיך לגשת לעניין. זה היה כמעט מפחיד כמה טוב הוא הכיר את הגוף שלי.
״צודק. אתה אוהב את התחת שלי, טורנס״.
״את יודעת מה אני אוהב יותר?״
״המממ?״
״שאת רוכבת על הזין שלי והוא קבור עמוק עמוק בתוך הכוס המתוק שלך״ הוא לוחש באוזני ואז נושך את התנוך ומוצץ אותו לפיו.
פאק זה מרגיש טוב. הפה שלו היה כמו תרופת קסם שמחוללת ניסים. מתוק וחם ומיומן.
״יש לך פה מלוכלך, טורנס״.
״ואת מתה על זה. קדימה, משוררת... אני צריך את הזין שלי בתוכך, עכשיו״ הוא קילף מעלינו את השמיכה הדקה ושלח את ידו אל חפיסת הקונדומים שנחה על השידה.
״אני צריכה לחנוק אותך על זה שהעזת להעיר אותי אחרי מה שעשית לי הלילה״ הנדתי בראשי ובכל זאת מצאתי את עצמי נעמדת על הברכיים כשהוא הלביש על עצמו את הקונדום.
״בואי ותרכבי על הזין שלי, משוררת. אני יודע שזה מה שאת רוצה״ עיניו הכחולות נצצו בתאווה וסקרו את גופי העירום.
וזה באמת מה שרציתי. הגוף שלי זעק אליו בצורה כמעט אלימה. זה היה כאילו משהו היה חסר ואם אני לא אקבל אותו מיד אז אני אתפרק.
תפסתי באצבעותיי את הזין המרשים שלו והחלקתי את אצבעותיי לכל אורכו. ואז טיפסתי מעליו רגליי משני צידי גופו וחיככתי את הזין שלו בפתח המצפה שלי. זה היה עינוי בשביל שנינו אבל הייתי צריכה לגרום לו להתאמץ קצת. שם היה טמון הכיף האמיתי.
״הולי שיט... את באמת אוהבת להתעלל בי, אה?״
״המממ... אולי...״
הוא גיחך וזה בדיוק היה הרגע שהכנסתי אותו פנימה. הכאב המתוק מר שבחדירה התחלף בעונג כשהורדתי את גופי על הזין שלו. הוא מילא אותי. הוא היה כל כך עמוק שהרגשתי כל סנטימטר ממנו ומסתבר שככה אהבתי את זה. כמה מגוחך זה שעד עכשיו לא באמת ידעתי מה אני אוהבת... למרות ששכבתי כבר עם שלושה בנים לא היה לי שמץ של מושג. לא עד מתאו.
״הכוס הזה יהיה הסוף שלי, משוררת״ הוא נהם וידיו אחזו במותניי באחיזה שהכריזה בעלות.
״אל תמות לי עדיין, לא לפניי שאני גומרת״ גנחתי והתחלתי לרכוב עליו.
צפורניי ננעצו בחזהו הנוקשה כשנעתי על הזין שלו במהירות ועוצמה. שנינו גנחנו כמו מטורפים. מתאו צרח לאלוהים ואני צרחתי אליו. זו הייתה חוויה עוצמתית. אם להודות על האמת כל דבר שעשינו יחד בשעות האחרונות היה עוצמתי. כמעט מידי. כשהוא התחיל לנגח חזרה עם אגנו ולנעוץ ללא בושה את הזין שלו הכי עמוק בתוכי שהוא יכל הרגשתי כאילו אני נוגעת לרגע בגן עדן. האורגזמה טלטלה אותי והוא המשיך לחדור לתוכי כאילו זו משימת חייו היחידה עד שהרגשתי את אגנו קופא לכמה רגעים לפני שרעד איטי כיסה את כולו והוא גמר בתוך הקונדום.
״את. פאקינג. תהרגי. אותי.״
היו המילים שהוא גנח כשהתמוטטתי על חזהו. הוא לא ידע כמה זה הפוך. הוא היה אתלט מצטיין ויכל לעמוד בזה אבל אני הרגשתי את כל השרירים בגוף שלי מכווצים ודואבים. שלא נדבר על הכוס שלי שכנראה ספג נזק בלתי הפיך מהזין המסיבי שלו שכלל גם פירסינג אמיתני שהפך את הכל לחד וחזק יותר.
״עכשיו אפשר לנוח קצת?״ מלמלתי לתוך החזה שלו כשיכולת הדיבור חזרה אליי.
״ברור״ הוא נישק את מצחי ואני לא חיכתי עוד שנייה לפני שצללתי לשינה מבורכת.
זמן מה לאחר מכן התעוררתי הפעם ביקיצה טבעית. הכל היה עדיין דיי רגיש וכואב אבל בצורה הכי טובה שיש אם זה הגיוני. מתחתי את גופי במיטה הענקית שלו. ואז הרגשתי את החוסר שלו במרחב האישי שלי. אפילו אם זה נשמע מופרע התחלתי להתרגל לזה. לקח לי כמה שניות למצוא את הפתק הדביק שהיה מוצמד לקופסאת הקונדומים הכמעט ריקה.
׳קמתי מורעב אז הלכתי להביא לנו כמה דברים. תרגישי חופשי. מתאו.׳
חיוך דק עלה על שפתיי. גם אני הייתי מורעבת בלשון המעטה. זחלתי מהמיטה ורגליי רעדו כשנעמדתי ובכל צעד אל חדר האמבטיה הרגשתי את הצריבה בין רגליי. זה היה ברור שהגוף שלי לא רגיל לדברים כאלה. לא רציתי אפילו להסתכל על עצמי במראה ברור שהאיפור שלי היה מרוח והשיער שלי היה נראה כמו סבך לא ברור של תלתלים. נכנסתי ישרות למקלחת ונשארתי תחת הזרם החם דקות ארוכות. שטפתי היטב את הפנים ואת הגוף וחפפתי את השיער. צחצחתי שיינים עם מברשת חדשה מהארון שמתחת לכיור. כמובן שכל הפריטים שבמקלחת היו גבריים אבל הריח של המנטה לא הפריע לי אלא דווקא העלה בי זכרונות על הגבר שבליתי איתו הלילה. עטפתי את גופי במגבת נקייה וחזרתי לחדר שהיה אפוף בריח של סקס. פתחתי את החלון כדי לאוורר אותו ולתת לשמש להכנס פנימה לפני שניגשתי לארון. לא היו שם הרבה פריטי לבוש אז בחרתי טי שירט שחורה ענקית עם סמל של להקת אינדי רוק עלומה נוספת. הסמל שלהם היה עמוס גולגלות, גיטרות וקלשון שטני. שם הלהקה-'the dark hard times' היה מודפס בכתב מחובר מתחת לסמל. הבד היה שחוק ונעים על העור והחולצה נראתה עליי יותר כמו שמלה. ויתרתי על תחתונים כי הם היו פשוט מיותרים. ידעתי את זה. סירקתי את השיער שלי וגרמתי לו להיראות נורמלי בהתחשב בעובדה שלא היו לי שום מוצרי שיער בסביבה וניגשתי לסלון. הדלקתי את הטלויזיה החכמה והחלטתי לחפש ביוטיוב את הלהקה שבחולצה שלה התהדרתי. כמו שתיארתי לעצמי הם היו להקת רוק קלאסית עם סולן בעל שיער שחור ארוך, אליינר בעיינים ולק שחור בציפורניים, מתופף שנראה מסומם משהו ובסיסט מחורר ומקועקע עד שבקושי היה אפשר לזהות את פניו. עדיין הייתי חייבת לומר שהמוזיקה שלהם הייתה מדהימה. המילים תמיד היו חזקות והמוזיקה הייתה רוק נותן בראש. מסתבר שלמתאו היה טעם נהדר במוזיקה יותר ממה שחשבתי. מצאתי את עצמי רוקדת בסלון לצלילי שיר בשם ׳מוות אחר הצהריים׳ כשמתאו נכנס עם השקיות בידיו.
״הם טובים, אה?״
״מעולים!״ הנהנתי.
״בואי לאכול ואחר כך נרקוד ביחד״ הוא סימן לי לבוא איתו ואז נעלם בכיוון המטבח.
אני המשכתי לרקוד עד שהשיר נגמר ואז הצטרפתי אליו באי השיש המבריק במטבח. הוא פרק מהשקיות את מה שהביא- מיץ תפוזים, שתי כוסות קפה גדולות מסטארקבקס, קופסא עם דואנטס מזוגגים, בייגל, גבינת שמנת, לחמניות בריוש, נוטלה, תותים וכמובן חבילה חדשה של קונדמים.
״קפה״ מלמלתי וכמעט חטפתי את הכוס מהשיש.
הלגימה הראשונה הייתה כמו זריקת אנרגיה לורידים שהייתי זקוקה לה באופן נואש.
״זה מחורבן מצידי למות על זה שאני יודע שאת נראית מותשת ככה אך ורק בגללי?״ הוא סקר אותי מלמטה עד למעלה במבט רעבתני.
״אל תתחיל איתי. לא לפני שאני מכניסה משהו לפה ואם תגיד שאני יכולה להכניס לפה את הזין שלך אני הולכת לבעוט בך כל כך חזק שתשכח איך קוראים לך״.
זה הצחיק אותו אבל אותי לא ממש. כלומר העובדה שרציתי את הזין שלו בפה שלי הייתה אבסורדית במיוחד בהתחשב במה שעשינו בשעות שבהן לא ישנו.
״בסדר... ההפסד שלך. מה את אוכלת בייגל עם גבינת שמנת או לחמניה עם נוטלה?״
״נוטלה״
הוא הכין לנו לחמניות עם נוטלה ובייגל עם גבינת שמנת ושטף את התותים ואני הבטתי עליו מהצד. זה היה מוזר לראות אותו מכין לנו אוכל. מוזר אבל סקסי. אבא שלי אף פעם לא עשה כלום בשבילנו. הוא אמר שמקומו של גבר הוא בהחלט לא במטבח. שמחתי לדעת שמתאו לא חושב ככה.
״כמה בנות הבאת לדירה הזו?״ השאלה הייתה אמורה להשמע קלילה אבל הייתי מודעת לזה שהיא יצאה עם שמץ של קנאה.
״אפס אלא אם כן את מחשיבה את פורטר שלפעמים מתנהג כמו דיוה״ הוא משך בכתפיו ולקח ביס גדול מהבייגל שלו.
״למה אני לא מאמינה לך?״
״אל תפילי עליי את בעיות האמון שלך, משוררת״ הוא ליקק את גבינת השמנת מזוית פיו.
כמה אני פתאטית מאחת עד עשר שזה פאקינג הדליק אותי? אלוהים הוא שיחרר מפלצת ואפילו אין לו מושג.
״אין לי בעיות אמון״.
״אם את אומרת״ הוא חייך חיוך שהבהיר שהוא לא מאמין לי בלשון המעטה.
״פשוט קשה לי להאמין שיש לך דירה מהצד ואתה לא מביא לכאן בנות״.
״הדירה הזו היא לא בשביל זיונים... בשביל זה יש חדרי מלון או חדרים להשכרה לפי שעה. הדירה הזו היא יותר בשביל בריחה. מקום מוגן משלי שבו אני יכול לברוח לקצת מהחיים״ ידעתי שהוא כנה איתי הפעם.
והייתי מעט נרגשת מהעובדה שהוא הביא אותי למקום המפלט שלו, שהוא הרגיש מספיק בנוח שאני אהיה כאן.
״מאבא שלך?״
״בין היתר״ הוא הודה.
״מה עם אמא שלך? אמרת שהדירה הזו שלה״ הסקרנות שלי הרימה את ראשה.
״אמא שלי מתקשרת אליי פעם בשבוע, רמי. טוב בשבועיים האחרונים אפילו לא עניתי לשיחה שלה והיא לא טרחה לנסות שוב אחרי שסיננתי. אז אני לא ממש חושב שהיא שמה עליי זין״
הטון המקבל ומלא ההשלמה שלו הכאיב לי.
״הורים זה דבר מסובך״ משכתי בכתפיי.
״לא ממש. אמא שלי התחתנה עם מליונר איטלקי, יש לה חיים חדשים שאנחנו לא משתלבים בהם אז היא ויתרה עלינו״ אלוהים... זה הכאיב לי לשמוע אותו מדבר על הנושא באדישות.
״אני לא חושבת שזה נכון״ הנדתי בראשי.
״את לא מכירה את ההורים שלי, רמי לכן מה שאת חושבת לא ממש רלוונטי״ הוא גיחך.
״מתאו...״
״ממש לא מתחשק לי לדבר על הנושא. בסדר?״ הוא תחב לפיו תות שסימן את סוף הדיון הזה.
הרפיתי כי ידעתי שעימות לא יוביל אותנו למקום טוב ועדיין רציתי להתענג על מה שנשאר לנו במקום המפלט הזה.
סיימנו לאכול ועזרתי לו לפנות את הדברים מהאי. ברקע המוזיקה של להקת האינדי רוק התנגנה.
״את נראית סקסית להחריד בחולצה שלי״ הוא לחש באוזני כשידיו עטפו מותניי והוא נצמד אליי מאחור אחרי שסיימנו עם הפינוי.
״מה אני אומר? אינדי רוק הופך הכל לסקסי יותר״ משכתי בכתפיי.
״זו לא החולצה, תאמיני לי״ שפתיו נגעו בנקודה הרגישה ביותר בצווארי.
״לא? אז מה זה?״
״אני רוצה שתכתבי לי שיר״ כפו יד המסיבית לאט לאט ליטפה את בטני כשזרק את הבקשה המוזרה.
״מה?״
״אני רוצה שתכתבי לי שיר״
״עכשיו?״
״קדימה משוררת... אני רוצה לשמוע את המילים שלך עכשיו״ אגנו שהתחכך בישבני היה מסיח דעת בצורה קיצונית.
״בסדר... הנה שיר בשבילך, מתאו טורנס.
היה היה פעם
כי ככה מתחילה כל אגדה ראויה
בחור אחד בלונדיני
הוא שחה כמו דגיג
והיה ארסי כמו קוברה צהובה
הוא היה מסוכן לכל הדעות
אבל הייתה גם בחורה אחת
שנודעה בתור אוהבת סכנות
אז כשהיא פגשה בו
היה ברור כמו השמש שזרחה
שיחד הם יהיו כאוס מוחלט
ועכשיו הגיע הזמן
לסיים את השיר והסיפור
כי אני חושבת שמישהו
חייב לי פאקינג אורגזמה״.
אין לי מושג מאיפה המילים הגיעו לשפתיי אבל מה שהיה בטוח זה שהם חירמנו אותו כי הרגשתי את הזין שלו מתעבה ומתקשה בין פלחי ישבני. זה היה כמעט מגוחך איך הוא נדלק בשניות אבל גם מחמיא וסקסי באותה נשימה. לדעת שאני זו שבגללה הוא מתחרפן גרמה לי להדלק אפילו יותר.
״אני הולך לזיין אותך, חזק״ היה כל מה שהיה לו לומר כשהרים אותי בקלות.
״הרבה מילים אבל לא הרבה מעשים״ גיחכתי.
ואז מצאתי את עצמי שוכבת על השיש הקר של האי. הוא הוריד את מכנסי הטרנינג האפורים שלו שמתחתם הוא היה עירום לחלוטין והלביש על עצמו קונדום מהחבילה החדשה שקנה.
״לפעמים את צריכה להזהר במה שאת מבקשת רמינגטון״ הוא חייך את החיוך הממיס ומלא התככים שלו ואז צבט בחוזקה את הדגדגן שלי.
זה גרם לי לצווח מהכאב הפתאומי שהתערבב עם עונג תוך שניות. אלוהים הוא פאקינג ידע מה עושים.
״תן לי את הזין שלך. הכי חזק שאתה יכול.״
ידעתי שזו הייתה התגרות לא חכמה במיוחד ברגע שהוא נעץ את הזין שלו בתוכי בלי הכנה. בהדיפה אחת חזקה הוא היה בתוכי עמוק, הכי פאקינג עמוק.
״שיט!!״ הצרחה שלי כנראה הרעידה את הבניין.
״תצרחי בשבילי, משוררת״ הוא נהם והתחיל לזיין אותי כמו חיית פרא.
אני נשבעת שלא הייתה לי אפילו מחשבה אחת קוהרנטית כשהוא זיין אותי ללא רחם. הוא לא הפסיק ולא נתן לי להתאפס על עצמי. זה היה מלוכלך, קשוח, כמעט קשוח מידי. אבל הוא ידע בדיוק כמה הוא יכל לדחוק בי. אני הגעתי לקצה ראשונה והוא אחרי בשניות בודדות. התענגנו יחד על השיא ושפתיו מצאו את שפתיי. הוא נישק אותי כאילו זו תהיה הפעם האחרונה שהוא מנשק מישהי. זה היה מטורף.
שנינו התנשפנו כשהוא יצא מתוכי לאט. אני פשוט שכבתי על השיש ונסיתי להחזיר לעצמי את התפקוד הכללי. הוא נפטר מהקונדום ואז הרים אותי שוב הפעם אל המיטה בחדר השינה.
השתמשנו בשני הקונדומים האחרונים בחבילה שבחדר השינה ונרדמנו מותשים ומרוקנים מאנרגיה. כשהתעוררתי הוא עדיין היה רדום לצידי השמיכה כרוכה סביב גופו מסתירה בקושי משהו. שכבתי לצידו והבטתי מהצד בגופו ובפניו. הוא היה יפה... טוב יפה זו אולי הגדרה כללית אבל הוא באמת היה כזה. גוף השחיין שלו היה מטורף ותווי פניו היו גבריים אבל לא נוקשים מידי כאילו העולם וכל הרוע שבו עדיין לא הכתימו אותו באמת.
״את מודעת לזה שמה שאת עושה קריפי בטירוף, כן?״ עייניו היו עדיין עצומות כשגיחך.
״אני רק מסתכלת על משהו יפה. זה לא פשע, טורנס״ לא התנצלתי ואצבעותיי ליטפו בעדינות את הקווים הנוקשים של הקוביות בבטנו.
״זה מה שתגידי לולנסיה אם היא תשאל אותך מה עשית בסוף השבוע? שהסתכלת על דברים יפים?״
לא היה לי מושג למה הוא העלה פתאום את הנושא אבל אצבעותיי קפאו על עורו הלוהט.
״אני אומר לה את האמת״ מלמלתי.
״שזיינתי אותך חזק כל כך שהרעדת את פלקון וואלי בצרחות שלך?״ הטון שלו לא מצא חן בעייני. הוא נשמע מתגרה ומתנשא בצורה אגרסיבית.
״זה לא עניינך״ משכתי את ידי ממנו והתיישבתי במיטה.
״אולי פשוט תגידי לה שנמאס לך להיות הקביים החברתיים שלה ושהיא ילדה גדולה שיכולה לעמוד בזכות עצמה״ עיניו נפקחו והכחול המהמם פגע בי כמו כדור מאקדח.
ישבתי שם עירומה אחרי שנתתי לו לעשות בי כל מה שרצה ועכשיו ידעתי ש אנוכיות שלי חזרה לנשוך אותי בתחת ולא בצורה הכיפית.
״סיימת איתי?״ כמעט זינקתי מהמיטה למרות שרגליי הרגישו כמו ג׳לי ומרכז גופי בער.
״אני חושב שאת יודעת את התשובה״ הו פאק. זה לא היה צריך לכאוב כמו שזה כאב אבל הרגשתי את זה בכל גופי.
זה היה כמו לחטוף נוקאאוט לפרצוף. עשיתי טעות ועכשיו הייתי צריכה לעמוד מול ההשלכות שלה.
לא היה לי עוד מה לומר לו. לבשתי את חולצת האינדי רוק שהייתה זרוקה על הרצפה ושעטתי לעבר הסלון. אספתי את המכנסון שלי ולבשתי אותו ואז הזמנתי מונית באפלקציה. לא טרחתי לקחת אף פריט לבוש אחר, אפילו לא את העקבים שלי. פשוט לקחתי את הכפכפים הגדולים מידי שהיו לי הדלת. לא היה מה לחפש פה ורציתי לברוח כמה שיותר מהר. מתאו טורנס היה בן זונה אבל אני הייתי פשוט מטומטמת. זה מה שקרה כשבחרתי להיות אנוכית שילמתי על זה מהר ויקר. אבל עכשיו ידעתי מה אני לא אעשה שוב לעולם. מתאו טורנס היה מחוק בשבילי. הוא לא היה בן אדם טוב ולא משנה כמה אני אנסה לתרץ את זה בשבילו זו הייתה האמת. הוא היה רע. רע לולנסיה, רע אליי, פשוט רע ולא הגיע לו אותי.
YOU ARE READING
Hate (falcon valley 2)
Romanceרמינגטון ׳רמי׳ בלקווד קיוותה להתחיל חיים חדשים ורגועים בפלקון וואלי אחרי שאמה אוזרת אומץ סוף כל סוף ומחליטה להתלונן כלפיה אביה המתעלל. רמי רק רוצה חיים שקטים ושלווים בלי סיבוכים ומקווה להתמקד בלבנות את הביטחון העצמי שלה שנשחק עקב ההתעללות המילולית ו...