Yazar Notu //

1.3K 38 1
                                    

   Hikaye hakkında geniş çaplı bir açıklama yapmam gerekiyordu. Öhöm, şimdi ona başlıyorum.

   Hikayenin sonuna geldik. Bu nottan sonra final bölümünü yayınlayacağım. Ama şöyle bir durum söz konusu; Final'i iki parta ayırmak zorunda kaldım yoksa fazla uzun olacaktı. Bu yüzden bölümü ikiye bölmenin daha doğru olacağına karar verdim.

   Final olacak ama kitap tamamen bitmeyecek. Kurgu gereği seriyi üç kitaba böldüm. Birinci kitap, yani bu, yani Space şimdiki zamanı anlatıyordu. Kızımız, tatlı Elizabeth'in hafızasını kaybedişinden itibaren yaşananları işledik. Bu kitap bittiğinde direkt ikinci kitaba geçiş yapacağım. Zaten finalin ikinci partını yayınladıktan kısa bir süre sonra ikinci kitabı yayınlarım ve okunma sayısı biraz yükseldiğinde o kitaba kendimi tamamen veririm. Zaten ikinci kitabı çoktan yazmaya başladım. Elimde baya birikmiş bölüm var. Space gibi uzun aralıklarla yeni bölüm geleceğini zannetmiyorum.

   İkinci kitabımızın adı Space / Inception olacak.

   İkinci kitaba dair her şey hazır. İkinci kitaptan biraz bahsetmem gerekirse eğer... İlk olarak şunu belirtmem gerekiyor ki, kitap geçmişi konu alacak. Yani Elizabeth'in unutmuş olduğu geçmişi tamamıyla ikinci kitapta işleyeceğim. Kısacası ikinci kitap Elizabeth ile Zayn'in tanışmalarından, Elizabeth'in vuruluşuna ve hafıza kaybına kadar geçen süre zarfını anlatacak.

   Çok kısa bir şekilde üçüncü kitaptan da bahsetmek istiyorum. Onun adı da Space / Future Of the Past olacak. Bu da bu kitabın, yani Space'in sonunda kaldığı yerden devam edecek. Yani tüm olayların çözülüşünden sonrasını anlatacak. Kısacası üçüncü kitapta geleceği ele alacağız.

   Kurgu biraz karışık olabilir. Ama yayınladıkça her şey anlaşılacak.

   Önümüzde bu kitabın bitmesi için iki bölüm kaldı. Ama bu serüven bitecek bir diğeri başlayacak. Kurgu uzun.

   Şimdi, Final Part 1'i yayınlıyorum. Hepinizi seviyorum. Bunu asla unutmayın.

   Sevgilerle...

SPACE / z.mHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin