25

2.2K 105 15
                                    

"Nereden başlasam bilemedim." Gülümseyerek hafifçe omzuna vurdum. Her zaman büründüğü şakacı ifade yüzünde çoktan belirmişti.

"Saçmalama da anlat hadi." Logan nefesini verdi ve gözlerini kapattı. Sanki kendi içinde geçmişe uzun bir yolculuğa çıkmış, her anı kapalı gözlerinin ardında yeniden yaşıyor gibiydi. Gözleri kapalı kalmaya devam ederken, sesine yerleşen sakin tonla birlikte usulca konuşmaya başlamıştı.

"Seninle ailelerimizin ortak olmasının hemen sonrasına dayanan bir arkadaşlığımız var." Kaşlarımı çatarak karnımda duran başına baktım. Arkadaşlık mı? Eğer temelimiz arkadaşlığa dayanıyorsa sonumuz nasıl sahte sevgililiğe çıkmıştı?

"Nasıl yani? Ben en başında ailelerimizin zoruyla sevgili olduk zannediyordum." Logan kıkırdadı ve devam etti. Anılarımızın onun gözünde canlanıp da benimkilerde canlanamaması canımı sıkmıştı.

"Seninle arkadaş olduğumuz için sevgili oyununu oynadık. Arkadaş olmasaydık bu iş zor olurdu." Başımı iki yana salladım ve sırtımı geri yatağın başlığına yaslayarak ben de gözlerimi kapattım.

"Her neyse. Devam et." Anlattıklarını gözümde canlandırmaya, ufak da olsa bir anının unutulmuş hafızamda yeniden doğmasına sebep olmaya çalışıyordum.

"Seninle tamamen yakınlaşmamız ailenin seni zorla bizim koleje yazdırmasıyla oldu. Sen kendi isteğinle ucuz bir devlet okulunda okuyordun. Asi ve saldırgan bir kişiliğin vardı ve o fakir okula kendini fazlasıyla uydurmuştun. Dışarıdan gören biri gerçekten oraya aitmişsin gibi düşünürdü." Asi ve saldırgan. Bana hiç bilmediğim ve asla öyle olamayacağımı düşündüğüm bir beni anlatıyordu. Zayn'in bahsettiği ve dönüşmemi istediği asıl bendi bu. Çevresindeki bütün ilişkileri bu sayede edinmiş beni...

   Geçmişim bana bu kadar yabancı gelirken, kendimi içinde hissettiğim boşluk insanların anlattıklarıyla daha da büyüyordu. Kaybettiğim bütün anılarıma bir daha asla sahip olamayacakmışım gibi hissetmek göğsümün acımasına sebep olmuştu. 

"Ailen senin artık raydan çıktığını, soy isminize yakışmayan davranışlar sergilediğini düşündü ve seni bir nevi ceza olarak Londra'nın en prestijli liselerinden birine yazdırdı. Bu da bizim okul oluyor. Bunlar sen son sınıfa geçtiğinde oldu. Gerçekten tuhaf değil mi? İnsanlar çocuklarını ceza olsun diye okudukları kolejden alıp saçma bir okula yazdırır ama senin durumun bunun tam tersi. Aksi bir insansın ve senin doğan da aksi. Bu yüzden olmalı." Gözlerim kapalıyken derin bir nefes aldım. Ailemin beni bulunduğum okuldan almasını sağlayacak ne yapmış olabilirdim ki?

"Bunu neden yaptıklarını biliyor musun?" Konuşurken gözlerimi açtım ve Logan'a sabitledim. Yüzünün ifadesini görmek istiyordum. Ben kötü bir ifade beklerken Logan sadece hafifçe gülümsemekle yetindi. Bu kafamı daha çok karıştırmıştı.

"Hafıza kaybı yaşamadan önce sorunlu bir alkoliktin. İçki problemin vardı ve bunu asla umursamayıp sürekli sarhoş gezerdin. Sigara dalı dudağından asla eksik olmazdı. Hatta birkaç kere uyuşturucu veya ot benzeri şeyler aldığını da görmüştüm. Okula geldiğin ilk günkü gözlerini hatırlıyorum da, beyazları görülmeyecek kadar kan oturmuş gibiydi. Ailen sana patlamak için bir sebep arıyordu ve uyuşturucu işini öğrenmek onların sabrını taşıran son damla olmuştu." Gözlerim irileşmiş, nefesim çoktan kesilmişti. Sorunlu bir alkoliktim. Sürekli sarhoş gezerdim. Tüm bunlar yetmezmiş gibi birde uyuşturucu mu kullanmıştım? Tanrım! Ben neydim böyle? Tüm bunlar Zayn ile olan irtibatımı açıklıyordu. Zayn de böyle biriydi ve bütün bunları Zayn ile bağdaşlaştırmak ne kadar doğru olur bilemesem de, aklıma enteresan bir şekilde yatmıştı. 

"Ne! Sen ciddi misin? Tanrım!" Ellerimle yüzümü kapattım. Anlattıklarından çıkardığım tek şey berbat bir insan olduğumdu ve bütün bunlar annemin bile bana olan tutumunu haklı çıkarabiliyordu. Canım daha fazla sıkılırken, titrek bir nefes aldığım sırada Logan beni yatıştırmak ister gibi konuştu.

SPACE / z.mHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin