Chapter Fifty Seven

363 17 5
                                    

CHAPTER FIFTY SEVEN: NOW

WARNING: MATURE CONTENT! EXPLICIT!

Everything was a dream to me.

It wasn't a nightmare but it was just a perfect dream.

A dream where I would love to stay forever in.

It wasn't bitter, or bad, it's just something I wish could last forever.

Happiness.

Happiness is such a big word to me.

I didn't know that happiness can also exist in love.

"Good morning,"

The very first voice I heard is from Ares.

Napamulat ako from his voice, and how attractive it was. His hair is a mess, but his eyes are lovely.

He's still naked habang nasa katawan ko ang mga kamay niya, holding me tightly. I smiled sa ngiti niya 'rin. I can now see his chest and his toned body up and close.

I don't know. Hindi ko alam 'kung hindi ba 'to panaginip, how can I know? How can I know 'kung hindi nga ito panaginip?

Hinawakan ko ang mag-kabila niyang pisngi at lumaki agad ang mga mata niya sabay nguso sa ginawa ko.

"This is not a dream, right?" I asked, smiling widely.

Umiling siya at niyakap ako nang mahigpit, pulling me even closer until there's no distance between us anymore.

Hinalikan niya ang pisngi ko dahilan para mawala ang pagkakahawak ko sa pisngi niya tsaka niya inilipat ang labi niya sa noo ko.

"No, it's not. Ako nga dapat ang nag-tatanong niyan," he paused, taking his time to observe me.

"And I assure you, hindi 'to panaginip, vivi," he said before he proceeds to kiss me on my lips again.

Emotions came pouring inside my mind dahil sa pag-tawag niya sa'kin. It's not my name, it's a nickname, a pet name he had given me a long time ago.

Gusto 'kong umiyak at tumawa sa saya at sa lahat nang emosyon na nararamdaman ko.

I never knew that I would want something like this.

I pull away at ako ang mismong humalik sa noo niya with so much happiness inside me.

"Gutom ka ba?" he asks, playing with my hair with his eyes still focused on me and habang ang isa niyang kamay ay nasa likod ko pa 'rin.

"Konti, were you going to order breakfast?" I asked.

"I was but... time passed by and I just can't help but stare at you," my heart starts to beat fast.

"You're just too beautiful, too perfect, is it wrong to say that I'm addicted?" he flirts, leaving a kiss on my lips once again, agad niyang kinagat ang babang labi ko, claiming my lips properly to make sure na wala ng ibang hahalik pa sa'kin.

"I am, too..." I smiled, pulling away again.

"Do you want me to order some breakfast? Kailangan ko munang mag-bihis, would you be okay with waiting for a few minutes?" tanong niya at walang katapusan akong hinalikan sa may leeg ko at pababa sa may dibdib ko, dahilan para mapasigaw ako sa ginagawa niya.

Soft Boy ✔️Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon