Now you know me.Steve, koltuğa yerleşirken Tony'nin yüzündeki gergin ifadeden bakışlarını çekemiyordu. Bulmuştu, bir şeyler bulmuştu. Steve ne kadar bir şeylerin çıkmasını istesede tam şu an Tony'nin yüzüne bakarken bu isteğinden delicesine korktu.
Tony derin bir nefes aldı ve öne eğilerek dirseklerini bacaklarına koydu. "Peter'ın ailesini araştırdım ama elle tutulur hiçbir bilgi bulamadım."
Steve'in omuzları düştü. Hydra, ajanlarının bilgilerini çok iyi saklardı bu yüzden hiçbir sonuç çıkmamasına kendini hazırlamıştı. Yine de üzülmeden edemiyordu. Tony, Steve'in bir şey söylemesine izin vermeden devam etti. "Sen bana ikisinin Shield görevinde öldürüldüğünü söylediğinde bu sefer Shield'ın veri tabanından isimlerini arattım. Soyadı Black olan kimse yoktu ama başka soyadlara sahip iki çift vardı."
Tony'nin kısa bir duraksama yaşadığı sırada Steve oturduğu yerde bir umutla dikleşti. "İki çiftten biri ölmüş. Hydra tarafından öldürülmüş."
Steve kaskatı kesildi. Birazdan duyacağı şeylerden ölesiye korkuyorken Peter'ı düşünmeden edemiyordu. "Bay Parker örümceklerle uğraşan bir bilim insanıymış Bayan Parker ise en iyi Shield ajanlarından biriymiş. Daha sonra bir gün ülkeyi terk edecekleri sırada araba kazası geçiriyorlar, araba yanıyor ve ikisi de ölüyor. Ama şöyle bir sorunumuz var ki ikisinin hiçbir zaman çocuğu olmamış."
Steve oflayarak öne eğilmiş bedenini sertçe arkaya yasladı. Peter'ı o lanet yerden çıkaramayacaktı!
"Ben de Fury'e danıştım." Steve kaşlarını kaldırdığında Tony onu umusamadan devam etti. "Biraz zorlasa da sonra anlatmayı kabul etti." Tony'nin yüzünde sinsi bir gülümseme oluştu. "Parker ailesini yakından tanıyormuş. O zamanlar da tahmin edeceğin üzere Shield'ın içinde Hydra'nın ajanları varmış ve Bay Parker'ın yaptığı deneyden haberleri olmuş. Bay Parker bunu öğrendiği zaman deneyleri üzerinde birkaç oynama yapmış ve bunu son zamanlarda söylemiş Fury'e. Hâliyle Hydra böyle bir şeyin peşine düşmüşler. Bu yüzden Fury onlara bir süre buradan uzaklaşmaları gerektiğini söylemiş.
Çocukları olup olmadığını sorduğumda ise var dedi. Hydra peşlerinden olduklarından dolayı bunu çok gizli tutmuşlar. Bilen kişi sayısının en fazla beş kişi olduğunu söylüyor Fury. Kaçtıkları sırada çocukları da yanındaymış. Arabanın içinden üç ceset çıkmış ama kayıtlara üçüncü ceset geçirilmemiş çünkü zaten öyle biri belgeler üzerinde hiçbir zaman varolmamış."Steve ne diyeceğini şaşırmış bir halde Tony'e bakarken büyük bir duygu karmaşası içersindeydi. "Onların fotoğraflarını hiç gördün mü?" Tony'nin sorusuyla kafasını aşağı yukarı salladı. Bir kez görmüştü. Peter sekiz veya dokuz yaşındayken elindeki fotoğrafla koşarak Steve'in yanına gelmiş ve büyük bir heycanla ailesinin fotoğrafını göstermişti. Onları gördüğü için o kadar mutluydu ki.
Tek sorun Peter'ın o fotoğrafı gizlice almış olmasaydı. Hydra bunu öğrendiğinde Peter'ın çığlıklarını duymuştu. Avazı çıktığı kadar bağırıyor ve o fotoğrafı geri istiyordu. Zaman ilerledikçe bağırmalarının sebebi acı olmuştu. Saf acı. Daha sonra Peter ne o fotoğraftan ne de ailesinden konu açmıştı.
Steve, kafasını iki yana sallayarak bu anılardan kurtulmaya çalıştı. Tony telefonunu çıkardı ve birkaç saniye sonra ekranı Steve'e çevirdi. Steve gördüğü yüzlerle sertçe yutkunmuştu. Tüm vücudu gerilmişti ve kalbi panik içinde göğüs kafesine vuruyordu. "Onlar," diyebildi zar zor. "Peter'ın ailesi onlar."
Biraz durdu. Kelimelerini toparlamaya çalıştı daha sonra kendi bilgilerini aktardı Tony'e."Peter'ın özel güçleri var. Kısaca örümcek gibi diyebilirim. Örümcek hisleri var, duvarlara yapışabiliyor, tonlarca ağırlık taşıyabilir ve daha birçok şey."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Silence and Sound
Fanfiction|Marvel au| • • • • "Göreviniz Yenilmezler. Yok edin onları." ... "Kaptan Amerika'nın yetmiş yıl sonra bulunması ve buzdan çıkarıldığında hâlâ yaşıyor olması tüm dünyayı şaşkına çevirdi..." Büyük oyun, bu haberle başladığında Peter intikam ateşiyle...