Never been so defenseless.
Peter soğuk havayı umursamadan ince tişörtüyle balkona çıktığı sırada herkesin bir an önce uyanmasını diliyordu.
Son zamanlarda yalnız kalmayı sevmiyordu. Yalnız kaldığı her an kâbusları zihninde tekrar tekrar canlanıyor, kafasının içindeki ses tüm kötülüklerini durmadan yüzüne vuruyordu. Bir an için tekrardan hafızası silinse nasıl olurdu diye düşünmüştü ve anında buna pişman olmuştu. Tekrardan hafızasının silinmesini istemiyordu ama bunlarla da baş etmek zor geliyordu.
Burada mutluydu. Yenilmezler ile tuhaf bir şekilde iyi vakit geçiriyordu, Steve ile araları da daha iyi olmuştu. Her şey görünürde iyiye gidiyor gibiydi.
Zordu ama buna değiyordu.
Ayrıyetten Hydra peşlerindeydi. Steve de Peter da takip cihazlarını yok etmişlerdi ve ikisi de Yenilmezler'le birlikte yaşıyorlardı. Herkes fazlasıyla dikkatliydi ve Tony önlemleri üst düzeye çıkarmıştı. Steve ise Peter'ın dışarıya bir adım atmasını dahi yasaklamıştı.
Bu Peter için daha fazla yük anlamına geliyordu. Sonunun ne olacağına dair hiçbir fikri yoktu. Tek bildiği şey Yenilmezler ile Harley'e zarar gelmesini istemediğiydi.
"Cidden kendine ne zaman dikkat etmeye başlayacaksın?"
Peter duyduğu sesle gülümsedi ve yanına yerleşen sarışın çocuğa baktı. Harley ise getirdiği kalın pikeyi üzerlerine sermişti. "Biliyorum kolay kolay hasta olmuyorsun ama yine de dikkat et ki içim rahat olsun."
Peter kafasını yana yatırdı ve Harley'i izlemeye başlamadan önce "Denerim," diyerek karşılık verdi. İkisi de biliyordu ki uzun bir süre Harley'in sözünü dinlemeyecekti.
Harley derin bir nefes alıp kafasını Peter'a çevirdiğinde onu kendisine bakarak yakalamasıyla yüzünde belli belirsiz bir tebessüm oluştu. Ardından tekrardan önüne döndü ve yanaklarının içini ısırarak gerginliğini atmaya çalıştı.
Peter ise Harley'i izlemeye dalmıştı. Çok güzel diye düşünmeden edemiyordu. Ömrünün sonuna kadar onu izleyebilir ve hiç sesini çıkarmazdı bile.
Kalbi göğüs kafesine sert bir darbe indirerek nefesini kestiğinde yana yatmış kafasını hızla kaldırdı. Bir anda neden böyle olmuştu? İyi miydi?
Kendini kandırmıyordu. Harley'e değer verdiğini biliyordu. Hadi ama bunu herkes biliyordu ama daha fazlası yoktu. O sadece arkadaşıydı. Duraksadı ve titrek bir nefes verdi. Harry de arkadaşıydı ama onda bunları yaşamamıştı. Harley'i seviyor muydu? Evet. Peki ya o şekilde seviyor muydu? Bu cevaplamak istemediği bir soruydu. En azından şimdilik.
"Alışma sürecin nasıl gidiyor?"
Peter düşüncelerinden hızla sıyrılırken Harley ona dönmüştü. Peter yerinde huzursuzca kıpırdandı. Kendini, rol yapmadan nasıl ifade edeceğini bilmiyordu. Harley'e karşı artık rol yapamayacağının da farkındaydı. Ona yeteri kadar yalan söylemişti. Daha fazla söylemek istemiyordu.
"Sorun değil. Cevaplamak zorunda değilsin."
Harley kırgın bir tebessümle kafasını eğdiği sırada Peter çok kötü hissetti. Tam göğsünün üzerinde belirmiş yük, cümlenin bir anda dudaklarından dökülmesi için yeterliydi.
"Zorlu."
Peter artık buna devam edemeyeceklerini biliyordu. Harley çok anlayışlı bir insandı ama önemsediğiniz kişinin size hiçbir şey anlatmaması bir süre sonra aranızın açılmasına sebep olurdu. Peter bunu istemiyordu.
Harley içindeki heyecanla Peter'ın elini tuttu ve hafifçe sıktı. İşte şimdi kalbinin dışarıya fırlamasından fena hâlde korkmaya başlamıştı. Peter ise bu ani harekete karşı sadece gülümsemekle yetinmişti.
"Yapabileceğim bir şey var mı?"
Harley soruyu sorduktan sonra elini istemeyerek de olsa çekmek için hareketlenmişti ki Peter onun elini daha sıkı kavradı. Bu hareket ikisinin için de o kadar çok değerliydi ki.
"Burada olman yeterli."
Peter'ın şeytanlarının bir süre susmasını sağlayan şey Harley'in tebessüm ederek kafasını Peter'ın omzuna yaslamasıydı.
Peter, Harley'i sevmenin özgürlük anlamına geldiğini o an fark etti.
...
Bölüm fazla sakin ve fazla kısa bu yüzden özür dilerim. Sözüm vardı ve yazdığım an bölüm kısa da olsa atayım dedim.
İkisinin arasındaki sahneleri yazmak acayip hoşuma gidiyor. Umarım sizin de hoşunuza gidiyordur.
Diğer bölümde görüşmek üzere.
Bu sefer daha kısa bir sürede atmaya çalışacağım.
❤️❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Silence and Sound
Fanfiction|Marvel au| • • • • "Göreviniz Yenilmezler. Yok edin onları." ... "Kaptan Amerika'nın yetmiş yıl sonra bulunması ve buzdan çıkarıldığında hâlâ yaşıyor olması tüm dünyayı şaşkına çevirdi..." Büyük oyun, bu haberle başladığında Peter intikam ateşiyle...