~next day~Harry p.o.v
Ik loop de lift uit en begroet Niall, Liam en Zayn."Goedemorgen guys." Zeg ik.
'Hee." Zegt niall.
'Zin in de vergadering?" Vraagt liam.
"Jawel, we moeten wat dingen bespreken, over het kantoor enzo." Mompel ik.
De jongens knikken instemmend.
"Louis is laat." Mompelt zayn.
Ik kijk Zayn aan.
"Hoezo?" Vraag ik.
"Hij is altijd vroeg. Jij bent altijd te laat, netzoals nu. Dus waar is Louis?' Vraagt zayn.
Ik haal mijn schouders op en doe alsof het me vrij weinig uitmaakt. Maar eigenlijk maak ik me nu enorm zorgen. Straks is er iets met hem gebeurd? Nah vast niet. Jade komt op ons aflopen. Ik fluit.
"Lekker strak pakkie aan Jade." Zeg ik met een grijns.
Jade geeft me een waarschuwende blik. Ik knipoog naar haar en grinnik. Altijd leuk om haar te plagen.
"Komen jullie naar de vergaderzaal? De vergadering begint zo.' Informeert ze. De jongens knikken en we volgen Jade naar de grote vergaderzaal. Ik neem plaats op mijn aangewezen plek. Ik zit naast Niall en nog een lege stoel, die waarschijnlijk voor Louis bedoelt is. Er zitten allemaal medewerkers van deze verdieping aan de tafel. Oude en jonge mannen en vrouwen. Caroline zit recht tegenover me. Ik knipoog naar haar. Ze rolt haar ogen en steekt haar middelvinger naar me op. Ik lik mijn lippen en playback een "graag' ze schud lachend haar hoofd en kijkt de andere kant op. Jade komt achter me staan.
'Weet jij waar Louis is?' Fluistert ze.
"Nee, ik dacht dat jij dat wel wist." Zeg ik. En ik geef toe mijn hart begint sneller te kloppen. Gewoon omdat ik bezorgd ben om Louis, mijn collega.
"Nee hij heeft niks gemeld." Zegt jade. 'Heb je zijn nummer?"
Ik schud mijn hoofd.
"Nee jij?" Vraag ik.
Ze pakt haar telefoon uit haar bh waardoor ik grijns.
'Sexy hoor." Grijns ik.
"Er zitten geen zakken in strakke rokken Harry." Zegt ze terwijl ze haar ogen rolt. Ik grinnik.
"Geef me je telefoon. Dan zet ik zijn nummer in je telefoon." Zegt ze. Ik overhandig haar mijn telefoon.
'Wat is je wachtwoord?" Vraagt ze.
"JadeIsGeil." Zeg ik.
Jade krijgt meteen een blos op mijn wangen. Ik grinnik.
"Meen je dat?" Vraagt ze.
'Wat? Dat jij geil bent of dat dat mijn wachtwoord is?" Vraag ik onschuldig.
"Beiden." Zegt ze.
"Nou beiden waar. Toets maar in." Zeg ik.
Ze toetst het in en vergrendeld de telefoon. Haar ogen worden groot.
"Ik kon geen nieuw wachtwoord bedenken, en op dat moment was je in mijn kantoor met een doorschijnend blousje aan en je boog naar voren waardoor je dus inkijk had en toen kreeg ik een stijve dus ik vond JadeIsGeil een goed wachtwoord." Zeg ik. Jade kijkt me met grote ogen aan en slikt. Er komt een enorme grijns op mijn gezicht.
"Zet dat nummer er maar in." Mompel ik.
Jade zucht en toetst wat in mijn telefoon. Ze geeft hem daarna terug en geeft me een lachje. Ik stop mijn telefoon in mijn broekzak en leun met mijn ellebogen op tafel waarna ik mijn handen vouw. Ik strijk mijn mouw op en kijk op mijn horloge. Half tien. Hij moest hier al om negen uur zijn. Ik zucht en kijk naar iedereen aan de tafel. Het was gisteren nog gezellig met Fay. Ze is een erg aardig meisje. Ik flirtte nog wat met haar, niet dat het echt effect heeft. Ik heb haar nummer wel gekregen. Jade gaat aan de tafel zit en kucht. Iedereen is meteen stil en kijkt haar aan.
JE LEEST
Fifty Shades Of Gay《Larry》
FanfictionHarry Styles. De jongen die vaak uit gaat, feest, drinkt en de meeste nachten niet alleen door brengt, werkt samen met Zayn, Liam en Niall bij de grote bank "East Bank" in Birmingham. De 21-jarige Harry die een afkeer heeft tegen homoseksualiteit...