Last chapter...
Harry p.o.v
Louis en ik zijn druk aan het werk. Het voelt heel erg goed om samen te werken èn een relatie te hebben. Ik kijk naar hem met een glimlach. Mijn mannetje. Louis bukt om wat papieren op te pakken en ik kan het niet laten om op zijn kont te slaan.'Harry." Zegt Louis lachend. Ik begin ook te lachen.
'Ik kan gewoon niet van je afblijven." Zeg ik met een knipoog.
"Vanavond mag je overal aan zitten." Zegt Louis met een knipoog.
'Is dat een uitnodiging?" Vraag ik. Ik houd wel van deze kant van Louis. Speels kereltje.
'Dat is zeker een uitnodiging meneer Styles." Zegt hij waarna hij het kantoor uitloopt. Ik begin te lachen. Hij maakt me echt ontzettend gelukkig.
Ik ga weer verder met mijn werk. Er wordt op de deur geklopt en Zayn komt mijn kantoor binnen.
"Eeh gast." Zegt Zayn.
"Hee." Zeg ik. Zayn gaat tegenover me zitten.
"Ik ben blij voor jullie." Zegt hij. Ik glimlach.
"Dank je Zayn. Dat waardeer ik." Zeg ik.
"Jullie passen echt leuk bij elkaar. De manier waarop hij naar je keek de eerste keer dat jullie elkaar zagen, leek alsof hij meteen voor je viel." Zegt Zayn. "En toen dacht ik oh nee, een homo en een homo-hater bij elkaar. Maar dat is helemaal goed gekomen Louis heeft je op een positieve manier veranderd, bro." Ik geef Zayn een schouderklopje.
"Bedankt voor alles, Zayn." Zeg ik.
"Geen dank. Daar zijn vrienden voor." Zegt hij waarna hij een kneepje in mijn hand geeft en mijn kantoor weer verlaat. Ik vind het erg lief van hem dat hij even langs kwam. Hij is echt een goede gast. Niall komt ook ineens mijn kantoor ingestormd.
"Ha I told you so." Zegt Niall lachend.
"Wat?" Vraag ik verward.
"Toen ik jullie betrapte in de lift, zoenend. Jullie zijn wel een stel." Zegt Niall. Ik begin te lachen.
"Ja Niall dat klopt. Alleen ik durfde het nog niet helemaal te uiten. Ik ben niet gewoon homo. Ik val niet op andere jongens, ik val alleen op Louis." Zeg ik. Niall glimlacht.
"Dat vind ik lief. Jullie zijn leuk samen. Larry for live man." Zegt hij waarna hij mij een high five geeft en mijn kantoor weer uitgaat. Ik ben echt blij met alle steun van iedereen.
Ik ga weer verder met mijn werk. Na een half uur is Louis nog niet terug. Waar is hij heen gegaan? Als ik om me heen kijk is de hele afdeling leeg. Serieus? Waar is iedereen? Ik sta op en verlaat mijn kantoor. Er liggen rozeblaadjes op de grond in een lijn. Ik volg de rozeblaadjes. Ik moet de trap op en kom uiteindelijk uit op het dakterras. Ik glimlach als ik boven kom. Iedereen van de afdeling is boven. Louis staat in het midden met een roos in zijn hand. Ik loop naar hem toe.
'Ik houd niet zo van overdrijvende liefdespraatjes, maar omdat jij heel speciaal bent, doe ik het voor jou." Zegt Louis. Ik glimlach. Louis geeft mij de roos.
"Al deze mensen staan achter je. Iedereen houdt van je. Je bent echt een oprecht mens. Je geeft om mensen, je helpt ze en staat echt altijd klaar voor iedereen. Ja je hebt een moeilijk karakter, maar dat is iets wat me heel erg aantrekt. Ik houd niet van simpel. Jij hebt het me in het begin niet makkelijk gemaakt. Als iemand een erge homo-hater was, dan was jij dat wel. En ja hoor ik viel voor je. De homo valt voor de homo-hater. Je duwde me eerst altijd van je af. Je nam afstand van me en snauwde me af." Ik krijg een brok in mijn keel. Ik behandelde hem toen echt slecht. Ook Louis slikt even.
"Ik wist dat je me niet mocht. En toch viel ik voor je. Toen konden we eindelijk vrienden worden. We gingen samen een keer uit, haalden grappen uit op het werk, en deden leuke dingen samen. Tot onze eerste kus. Wat een vergissing was volgens jou. Mijn buik ontplofte van de vlinders. Je emoties liet je meteen gaan. Je was kwaad op jezelf. Op dat moment besefte je dat je me leuk begon te vinden. En ik ben enorm blij dat je dat gevoel niet weggedrukt hebt. Want dan stonden we hier nu niet. Alles werd beter en we werden closer. Elke dag houd ik meer van je. Je bent echt het beste dat me is overkomen Harry. Je bent een goede kerel, en ik houd van je. Ik kan niet wachten op onze toekomst, samen." Zegt Louis. Een traan rolt langs mijn wang. Ik pak hem vast en druk een dikke zoen op zijn lippen.
"Je bent geweldig." Fluister ik tegen zijn lippen aan. De muziek gaat aan en iedereen begint te juichen.
'Dak terras party!" Gilt Liam. Iedereen begint te dansen. Nu pas merk ik op dat er echt een muziek installatie is en een bar. Dit is een echt feest. Hoe hebben ze dit allemaal zo snel geregeld?
"Jade en ik hebben dit geregeld." Zegt Louis. Alsof hij mijn gedachtes kan lezen.
"Zo snel?" Zeg ik.
"Ja Jade en ik zijn echt superhelden." Zegt hij met een knipoog. Ik begin te lachen.
"Ik houd van je. En je overdreven liefdespraatje was super lief." Zeg ik. Louis begint te lachen.
"Ik ook van jou schat." Zegt hij. Ik geef hem een kus. We beginnen een beetje te dansen en ik sleur Louis mee naar de muziek installatie. Ik doe de muziek even uit.
"Attentie! Pak allemaal een glas drank. We gaan proosten. En er een te gaat feest van maken!" Zeg ik. Iedereen doet wat ik zeg. Louis en ik pakken beiden hetzelfde shotje.
"Op iedereen! East Bank is geweldig met jullie. Proost!" Schreeuw ik.
'En op ons." Zeg ik tegen Louis. Louis en ik proosten, geven elkaar een kus en gooien het shotje achterover.
"You're my everything."
The end....
Ja echt dus.. wow. Dont know what to say...ER KOMT NOG EEN EPILOOG DUS DIT BOEK NIET VERWIJDEREN!
Ik houd echt van dit boek en ga hem zelf vanaf het begin lezen.. dit is het eerste boek waar ik echt trots op ben. Ik hoop dat jullie snappen dat het boek gwn afgelopen is. Ik wil het niet langdradig maken en het is beter zo.
Ik houd van jullie xx
JE LEEST
Fifty Shades Of Gay《Larry》
FanfictionHarry Styles. De jongen die vaak uit gaat, feest, drinkt en de meeste nachten niet alleen door brengt, werkt samen met Zayn, Liam en Niall bij de grote bank "East Bank" in Birmingham. De 21-jarige Harry die een afkeer heeft tegen homoseksualiteit...